Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-19@20:27:52 GMT

توصیه پلیس فتا درباره خرید و فروش اینترنتی

تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۶۴۰۲۸

توصیه پلیس فتا درباره خرید و فروش اینترنتی

به گزارش جهان نيوز به نقل از ایسنا، سرهنگ تورج کاظمی گفت: متأسفانه خرید و فروش های مجازی و اینترنتی بدون فراهم شدن زیرساخت های لازم مشکلاتی را برای شهروندان ایجاد کرده است.

وی افزود: توصیه می شود شهروندان در صورت تمایل به استفاده از این بستر و انجام معامله ابتدا احراز هویت صد درصدی را انجام دهند و فرد مورد نظر را قبل از انجام معامله و پرداخت وجه به طور کامل شناسایی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس پلیس فتا تهران بزرگ با تأکید بر اینکه شهروندان قبل از دریافت کالا و خدمات به هیچ عنوان وجهی پرداخت نکنند گفت: کاربران در ابتدا باید کالای مورد نظر و سلامت آن را تایید و سپس اقدام به پرداخت ثمن معامله کنند. علاوه براین باید آدرس و اطلاعات طرف مقابل را به صورت کامل دریافت کنند تا در صورت مشکل امکان پیگیری در مراجع قضایی را داشته باشند.

سرهنگ کاظمی با اشاره به اینکه پلیس فتا درصدد احراز هویت کامل مدیران سایت های خرید و فروش اینترنتی است، بیان داشت: به دلیل گستردگی موضوع و مشکلات مختلف، خود کاربران و شهروندان نیز باید احراز هویت را جدی بگیرند تا از تهدیدات مصون بمانند.

رئیس پلیس فتا تهران بزرگ در پایان تاکید کرد: سازمان های مربوطه باید بر این سایتها نظارت داشته باشند و موارد لازم را به مدیران آن ها گوشزد کنند. کپی متن خبر

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۶۴۰۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باید فرهنگ پرداخت مالیات در جامعه ترویج پیدا کند

آیت الله علیرضا اعرافی،مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور در دیدار رئیس سازمان امور مالیاتی گفت: اخذ مالیات از شهروندان و فعالان اقتصادی باید با عمران آبادانی شهر‌ها همراه باشد و عمران و آبادانی شهر‌ها جلوی چشم شهروندان رخ دهد.

آیت الله اعرافی با اشاره به وظایف نظام اسلامی در قبال مردم و جامعه گفت: نظام اسلامی در حوزه جمع آوری مالیات، ایجاد امنیت، پاکسازی و سالم‌سازی شهروندان و جامعه و همچنین آباد کردن جامعه و شهروندان وظایف سنگینی به عهده دارد و باید در تمامی این عرصه‌ها ایفای نقش کند.

وی در ادامه به ابعاد مختلف نظام مالیاتی پرداخت و گفت: یکی از این اضلاع، بعد فرهنگی و ارزشی اخذ مالیات در جامعه و بین شهروندان است و باید فرهنگ پرداخت مالیات در جامعه ترویج پیدا کند.

مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور گفت: اگر مالیات به خوبی برای شهروندان تبیین شود جامعه با آمادگی بیشتری مالیات پرداخت خواهد کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • دستگیری فروشنده کلاهبردار در یزد
  • فروشنده‌ی کلاهبردار در دام پلیس یزد 
  • باید فرهنگ پرداخت مالیات در جامعه ترویج پیدا کند
  • ۲۵ درصد تخفیف پرداخت عوارض شهرداری قم تا پایان تیرماه
  • کلاهبردار سکه‌های تقلبی در الیگودرز دستگیر شد
  • راهنمای خرید اینترنتی بلیط قطار سیمرغ
  • ضرورت استعلام از شهرداری برای خرید و فروش املاک تجاری در پردیسان
  • دستگیری ۴زن بدل انداز در شاهرود/متهمان غیر بومی و سابقه دار بودند
  • امکان خرید آنلاین با احراز هویت بیومتریک گوگل پلی
  • کاریابی اینترنتی، ترفند کلاهبرداران سایبری