Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-25@22:35:46 GMT

ایلام در هفته‌ای که گذشت

تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۶۴۰۹۰

ایلام در هفته‌ای که گذشت

در بسته خبری ایلام در هفته گذشته مروری بر مهم‌ترین اخبار نمایندگی استان ایلام خبرگزاری شبستان در هفته گذشته ۲۲ تا ۲۸ تیرماه ۹۸ خواهیم پرداخت.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، در بسته خبری «ایلام در هفته‌ای که گذشت»، رویدادهای مهمی سالروز تأسیس شورای نگهبان، جشنواره «بهزیستی، رسانه و مسئولیت اجتماعی»، آغاز برنامه‌های هفته بهزیستی، سالروز تأسیس سازمان تأمین اجتماعی، اعزام مددجویان سیل‌زده به عتبات عالیات، برگزاری نشست هم‌اندیشی رسانه‌های استان با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، معرفی برگزیدگان مسابقات سراسری قرآن کریم و آمادگی استان ایلام برای اربعین حسینی بازخوانی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

**بیش از ۳۰۵ هزار ایلامی تحت پوشش خدمات تأمین اجتماعی هستند

سهیلا ملکشاهی، مدیرکل تأمین اجتماعی استان ایلام، گفت: ۳۰۵ هزار و ۸۰۰ نفر از جمعیت استان تحت پوشش خدمات تأمین اجتماعی هستند.

 

**برگزاری نشست هم‌اندیشی بررسی مسائل و مشکلات مطبوعات ایلام

نشست هم‌اندیشی عمران خودآموز، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام با مدیران رسانه‌ای استان ایلام با موضوع بررسی مسائل و مشکلات مطبوعات استان ایلام با حضور هیئت‌مدیره خانه مطبوعات این استان برگزار شد. در این نشست اصحاب رسانه و مطبوعات این استان به‌صورت پرسش و پاسخ، دغدغه‌ها و مسائل و دیدگاه‌های خود را در مورد مسائل و مشکلات رسانه‌های استان با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام در میان گذاشتند.

 

** برگزاری نخستین کنگره ملی «اربعین در آیینه شعر اقوام ایرانی» در ایلام

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام از اعلام فراخوان نخستین کنگره ملی اربعین در آیینه شعر اقوام ایرانی با عنوان «عقیق و ارغوان» به میزبانی این استان خبر داد.

 

**کسب رتبه برتر شبستان در جشنواره «بهزیستی، رسانه و مسئولیت اجتماعی»

خبرنگار خبرگزاری شبستان دفتر نمایندگی استان ایلام، مقام برتر اولین جشنواره «بهزیستی، رسانه و مسئولیت اجتماعی» را در بخش خبر را کسب کرد.

 

**استاندار ایلام: اجرای عدالت سرلوحه کار فرمانداران در انتخابات آتی باشد

قاسم سلیمانی دشتکی، در نشست ستاد انتخابات این استان، با تأکید بر رعایت اصل بی‌طرفی در جریان برگزاری انتخابات، گفت: برگزاری یک انتخابات سالم مهم‌ترین اولویت کاری استان در سال جاری است.

 

**فرمانده انتظامی استان ایلام: آمادگی انتظامی ایلام برای حضور ۴ میلیون زائر در اربعین حسینی

فرمانده انتظامی استان ایلام، با اعلام آمادگی انتظامی این استان برای حضور ۴ میلیون زائر در اربعین حسینی، گفت: رساله عملی اربعین حسینی، به‌منظور مدیریت صحیح تمهیدات ترافیکی، امنیتی و انتظامی این رویداد بزرگ فرهنگی و دینی در استان تدوین‌شده است.

 

**شورای نگهبان، حافظ جوهره نظام اسلامی/ کارآمدی افراد مهم‌ترین شاخصه انتخاب مردم باشد

امیدی، رئیس دفتر هیئت نظارت بر انتخابات استان ایلام، با تأکید بر حضور و مشارکت حداکثر مردم در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، گفت: شورای نگهبان، حافظ جمهوریت، اسلامیت و مردم‌سالاری دینی در کشور است.

 

**برگزیدگان مرحله استانی چهل و دومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم، معرفی شدند

حجت الاسلام عزیزی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان ایلام، از معرفی برگزیدگان مرحله استانی چهل و دومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم سازمان اوقاف و امور خیریه در دو بخش خواهران و برادران خبر داد.

 

**مددجویان مناطق سیل‌زده ایلام به سفر عتبات عالیات رفتند

رضایی، مدیرکل کمیته امداد استان ایلام از اعزام مددجویان مناطق سیل‌زده این استان به سفر زیارتی عتبات عالیات به‌صورت رایگان خبر داد.

 

**امام‌جمعه ایلام: پیروی از ولایت و انسجام ملت عامل پیروزی نظام اسلامی است

حجت‌الاسلام کریمی تبار در خطبه های نماز این هفته، گفت: نماز جمعه، نمایش وحدت و قدرت مسلمانان در برابر استکبار جهانی و میعادگاه نمازگزاران مؤمن است.

 

پایان پیام/92

منبع: شبستان

کلیدواژه: نماز جمعه استان البرز آذربایجان غربی مقام معظم رهبری آیت الله سعیدی مقاومت حائری مراسم تشییع تشییع سازمان بهزیستی هفته ای که گذشت بسته خبری ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۶۴۰۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاصی|لیست ۱۶ نفره انتخاباتی شانا هفته آتی منتشر می‌شود

لیست ۱۶ نفره شورای ائتلاف برای دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران، اوایل هفته آتی منتشر می‌شود. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم، شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی (شانا) در جلسه‌‌ای اخیری که داشت درباره نحوه ورود به دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران به جمع بندی رسید.

توضیحات عضو جبهه پایداری درباره ائتلاف با شانا

 

بر پایه این خبر، از بین 32 نفری که به دور دوم انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه تهران راه‌ یافته‌اند، 13 نفر در لیست اولیه شانا حضور داشتند؛ شورای ائتلاف تصمیم گرفته است برای دور دوم، یک لیست 16 نفره برای تهران ارائه کند.

برابر پیگیری‌های خبرنگار تسنیم، برخی کاندیدا رایزنی‌های با شورای ائتلاف داشتند تا به عنوان سه عضو جدید به لیست شورای ائتلاف اضافه شوند که گفته می‌شود تاکنون درباره دو نفر آنها تصمیم نهایی گرفته شده است. لیست 16 نفره شورای ائتلاف که 13 نفر آن مشخص است اوایل هفته آینده منتشر خواهد شد.

به گزارش تسنیم، در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی که جمعه 21 اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد، 16 نماینده دیگر تهران مشخص خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۱۰ رسانه جدید به جمع پایگاه‌های خبری ایلام پیوستند
  • میزبانی زائران اربعین مدال افتخار مردم ایلام است
  • ایلام استانی راهبردی در کشور شناخته می شود
  • اعتبار سدسازی در ایلام قطره چکانی است
  • ۱۴ هزار میلیارد برای زیرساخت‌های اربعین اختصاص یافت
  • لیست ۱۶ نفره انتخاباتی "شانا" هفته آتی منتشر می‌شود
  • اختصاصی|لیست ۱۶ نفره انتخاباتی شانا هفته آتی منتشر می‌شود
  • جانمایی مواکب در مرز مهران با شرایط جدید وفق داده شود
  • احداث ۱۰ هزار مترمربع سایبان در مرز مهران
  • هزینه ۸۰۰ میلیارد تومانی در حوزه زیرساخت های اربعین