Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان با اشاره به اینکه اگر می‌خواهیم یک جریان فرهنگ پیشروی کند استمرار بر آن مورد تاکید است گفت: کار فرهنگی با یک مرتبه انجام دادن جواب نمی‌دهد و باید تداوم داشته باشد. ۲۹ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۱ استانها کرمان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، حجت‌الاسلام و المسلمین حسن علیدادی‌سلیمانی صبح امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان کرمان با اشاره به اینکه فرهنگ یکی از بحث‌های ارزشمند جامعه است اظهار داشت: از این رو ماموریت شورای فرهنگ عمومی استان بسیار سنگین است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه فرهنگ مبتنی بر منبع بدون خطا و اشتباه در جامعه مدنظر است گفت: برای رسیدن به این فرهنگ حتما باید جریان فرهنگی طرح و برنامه داشته باشد.

امام جمعه کرمان: اصلاح جامعه بدون اصلاح فرهنگ ممکن نیستامام جمعه کرمان: گام دوم انقلاب با حضور و مشارکت جوانان محقق می‌شودامام جمعه کرمان: وظیفه دستگاه‌های فرهنگی و هنری بسترسازی برای ظهور استعدادهای هنری است

امام جمعه کرمان با اشاره به اینکه بدون طرح و برنامه هیچ کاری نتیجه نخواهد داد افزود: در کنار طرح باید امر و توصیه نیز وجود داشته باشد و بعضی از فرهنگ‌سازی‌ها حتی گاهی نیاز اقدمات آمرانه وجود دارد.

وی با بیان اینکه برای غلبه هر فرهنگی ابزارهایی لازم است عنوان کرد: در بعضی فرهنگ‌سازی‌ها نیاز به منع کردن است و باید زمینه ایجاد یک فرهنگ غلط را گرفت.

علیدادی‌سلیمانی با اشاره به اینکه امر به معروف و نهی از منکر نمونه بارز این مباحث است و باید جریان فرهنگی از این فریضه الهی بهره ببرد بیان کرد: بسترسازی از کار خوب فرهنگی نیاز اساسی است.

وی با بیان اینکه در هر اقدامی باید پیوست فرهنگی آن دیده شود گفت: شورای فرهنگ عمومی باید مجوز لازم برای برگزاری برنامه‌ها را بدهد چرا که این برنامه‌ها در فرهنگ جامعه اثرگذار است.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان با اشاره به اینکه اگر می‌خواهیم یک جریان فرهنگ پیشروی کند استمرار بر آن مورد تاکید است افزود: کار فرهنگی با یک مرتبه انجام دادن جواب نمی‌دهد و باید تداوم داشته باشد.

وی با بیان اینکه در پنجم مردادماه روز نکوداشت آیت الله جعفری در کرمان برگزار می‌شود گفت: این مراسم باید هر چه باشکوه‌تر در استان برگزار شود چرا که آیت‌الله جعفری چهار دهه در استان خدمت خالصانه کرده است.

انتهای پیام/ش

R7860/P/S6,67/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۶۴۰۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استمرار برگزاری ویژه‌برنامه‌های ماه مبارک رمضان در «فلک‌الافلاک»

به گزارش خبرنگار مهر، هم‌زمان با ایام نوروز ویژه‌برنامه‌های ماه مبارک رمضان در محوطه قلعه تاریخی «فلک‌الافلاک» در حال برگزاری است.

این ویژه‌برنامه‌ها شامل اجرای نمایش طنز از سوی هنرمندان لرستانی، برگزاری مسابقات همراه با جوایز، نمایشگاه محصولات فرهنگی، ویژه‌برنامه‌های کودک و نوجوان، مناجات‌نامه خوانی تلاوت کلام وحی، است که با استقبال مهمانان نوروزی و همشهریان خرم‌آبادی نیز همراه بوده است تا ۱۲ فروردین در حال برگزاری است.

این برنامه با همکاری ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، اداره کل تبلیغات اسلامی، میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و شورای‌عالی قرآن لرستان برگزار می‌شود.

کد خبر 6063487

دیگر خبرها

  • گروه‌های جهادی که کار فرهنگی انجام می‌دهند حمایت شوند
  • شاخصه‌های فرهنگ علوی برای مردم و جامعه تبیین شوند
  • انتقاد امام جمعه بوشهر از حرمت‌شکنی و هنجارشکنی در نوروز
  • استمرار ناپایداری‌های جوی تا پایان هفته در کرمان
  • اهمیت فرهنگ و هنر در ترویج ارزش‌های اسلامی
  • هنرمندان در قرارگاه فرهنگی شهر فعالیت داشته باشند
  • استمرار برگزاری ویژه‌برنامه‌های ماه مبارک رمضان در «فلک‌الافلاک»
  • آیت‌الله فاضل لنکرانی: نباید اجازه دهیم از بسیج یک وجهه ترسناک برای مردم درست کنند/ مسئولان و مدیران نظام اسلامی باید در طهارت نفس و در پاک‌دستی برای بقیه الگو باشند/ مراقبت از پاک‌دستی فقط با نظارت فیزیکی بسیج ادارات حاصل نمی‌شود؛ کارهای فرهنگی لازم است
  • برگزاری جشنواره روستا و عشایر جنوب کرمان در آینده نزدیک 
  • پیشرفت در جامعه دینی بدون بستر فرهنگ ممکن نیست