Web Analytics Made Easy - Statcounter

اقتصادآنلاین - فائزه مومنی؛ رسول کشت‌پور شهردار منطقه ۲ در مراسم افتتاح بوستان پدر معروف به باغ عبقری در منطقه ۲ شهرداری تهران گفت: در ارتباط با میزان موفقیت شهرهای توسعه یافته موضوع محیط زیست و توسعه قلمرو عمومی از اهمیت بالایی برخوردار است.

کشت‌پور ادامه داد: شاهد این هستیم که در حوزه توسعه قلمرو عمومی در منطقه ۲ شهرداری تهران اتفاقات خوبی را شاهد هستیم نظیر افتتاح پارک های علم محور.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به آغاز به کار اولین دستگاه خوددریافت پت اشاره کرد و گفت این در حالی است که امروز اولین مرکز ام.آر.اف که مرکز تخصصی بازیافت محسوب می شود را هم راه اندازی کنیم.

شهردار منطقه ۲ گفت: در خلال آغاز به کار این مرکز تخصصی از سه اپلیکیشن مربوط به بازیافت زباله هم رونمایی شد تا در امورات مردم گشایش و راحتی ایجاد شود.

کشت‌پور خاطرنشان کرد: محیط زیست، کاهش آلودگی هوا و توسعه حمل و نقل عمومی سه موضوع مهم در حوزه شهری تهران به حساب می آید.

وی افزود: از این رو در خصوص توسعه خط هفت مترو اقدامات خوبی انجام شد و اولین مجتمع ایستگاهی مترو که نقش عمده ای در درآمدزایی دارد را کلنگ زنی کردیم.

شهردار منطقه ۲ گفت: در حوزه محیط زیست تا سه ماه قبل ۲۲۰ میلیون تومان از حوزه پسماند خشک داشتیم اما این عدد امروز به ۲.۲ میلیارد تومان رسیده است.

کشت‌پور ادامه داد: ما در یک برنامه ریزی موسع می توانیم خودگردان شده و هزینه ۱۲۰ میلیاردی مورد نیاز شهرداری منطقه ۲ را به دست آورد.

وی تصریح کرد: پیش از این از اجاره املاک متعلق به شهرداری منطقه ۲ تنها ۳۰۰ میلیون تومان نصیب ما می شد اما امروز با به روز شدن میزان اجاره بها این عدد به ۳۰ میلیارد تومان رسیده است.

شهردار منطقه ۲ گفت: به طور کلی با جمع کل درآمدهای مربوط به منطقه ۲ نظیر پسماند، مجتمع‌های ایستگاهی و کسب درآمد از اجاره املاک شهرداری می توان این منطقه را خودگردان اداره کرد.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: محیط زیست اجاره بها منطقه 2 شهردار منطقه 2 رسول کشت پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۶۴۳۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد توازن در ارائه خدمات عادلانه ،در دستور کار شورای شهر ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  مرتضی پیری اظهار کرد: در تهیه و تدوین بودجه و لایحه عوارض و خدمات شهرداری ارومیه در سال ۱۴۰۳ مراعات حال شهر و شهروندان در نظر گرفته شده است.

وی افزود: با عنایات استاندار آذربایجان غربی منابع مالی و اعتباری خوبی از سهم شهرداری برای توسعه شهر و ارائه خدمات مطلوب‌تر به شهروندان از ارگان‌ها جذب شده است.

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: ایجاد توازن در ارائه خدمات عادلانه بین محلات شهر ارومیه یکی از اهداف شورای اسلامی شهر ارومیه است.

پیری تصریح کرد: در مجموعه مدیریت شهری اولویت کاری تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام بوده و در تلاش هستیم برای حل مشکلات مدیریت شهری بویژه معضل ترافیک برنامه‌ریزی و اقدام لازم را انجام دهیم.

 

وی ادامه داد: از امام جمعه و دستگاه قضا خواهشمندیم با عواملی که باعث عقب افتادگی و کاهش سرعت توسعه شهر ارومیه می‌شوند، برخورد کنند؛ چرا که تاوان این تسویه حساب‌های سیاسی را مردم پرداخت می‌کنند.

 

دیگر خبرها

  • در این منطقه از تهران می‌توان با ۲۰۰ میلیون تومان خانه رهن کرد
  • ایجاد توازن در ارائه خدمات عادلانه ،در دستور کار شورای شهر ارومیه
  • میراث فرهنگی به سنگلج کمک کند/بی‌اعتنایی به طرح توسعه تئاتر قدیمی
  • نرخ رهن مسکن تهران؛ رهن در محله آذری با ۳۵۰ میلیون تومان
  • ۲۵۰ ملک در منطقه هفت شهرداری قم تملک شد
  • منطقه یک شیراز، منطقه هزینه‌بردار در تملک
  • توسعه بازارهای روز ، اولویت شهرداری شهرکرد
  • سال جدید برنامه‌های خوبی را برای توسعه و عمران شهر ایلام داریم
  • اجرای ۱۰۰۰ پروژه توسعه محلی در یک‌سال/ حمایت، نظارت و نقد شهرداری در کنار هم باشد
  • تعامل شهرداری و میراث فرهنگی به منظور توسعه پایدار گردشگری