Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، مهندس حمیدرضا کرموند در این رابطه گفت: باپیگیری استاندار محترم و تلاش شرکت آب وفاضلاب شهری تصویب بیش از ۲۶درصد از کل اعتبارات سیل شرکت های آب وفاضلاب شهری کشور به شرکت آب وفاضلاب شهری لرستان تعلق گرفت. وی افزود: اعتبار اخذ شده بیش از اعتبارات عمرانی استانی و ملی یکسال شرکت آب و فاضلاب لرستان بوده که درطول فعالیت شرکت آب وفاضلاب لرستان بی نظیر و بی سابقه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تخصیص بیش از 60 میلیارد اعتبار به استان کرموند در ادامه گفت:  از این مبلغ مصوب شده بیش از 60 میلیارد تومان معادل 60 درصد تخصیص داده شده که با مطالعات و برنامه ریزی های خوب  انجام شده پروژه ها درمناطق شهری سیل زده شروع شده یا در حال واگذاری به پیمانکار واجد شرایط میباشد. مدیرعامل شرکت آبفای شهری لرستان اظهار داشت:  تلاش می کنیم پروژه‌های مهم واولویت دار تا قبل از شروع فصل بارش به بهره برداری برسند وی در پایان گفت: بزودی خبرهای خوب دیگری از دریافت اعتبارات چند برابری برای کل استان ازردیف های کشوری خواهیم داشت. 46 کد خبر 1281427

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: کم آبی خشکسالی آب و هوا سیل لرستان سیل بودجه پول استان لرستان ایالات متحده آمریکا ایران و آمریکا ایران و انگلیس خلیج فارس سپاه پاسداران باشگاه پرسپولیس دونالد ترامپ انگلیس نفتکش محمدجواد ظریف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۶۴۳۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص ۶۰۰میلیارد تومان اعتبار به راه‌آهن اردبیل - میانه

با تخصیص ۶۰۰میلیارد تومان اعتبار به راه‌آهن اردبیل - میانه این پروژه یک گام دیگر به تکمیل نزدیک شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، طبق اعلام روابط عمومی استانداری اردبیل، با پیگیری استاندار اردبیل جهت رفع مسائل و مشکلات و تأمین نیازمندی‌های استان از پایتخت، در جریان این پیگیری‌ها، برای پروژه‌های مختلف از جمله ابرپروژه راه‌آهن اردبیل - میانه، ۶۰۰ میلیارد تومان اعتبار تخصیص یافته است.

گفتنی است، در سال گذشته نیز بیش از ۱,۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار به ابرپروژه راه‌آهن اردبیل - میانه تزریق شده بود.

کد خبر 746927

دیگر خبرها

  • تعیین ۶۰۰ میلیون یورو اعتبار برای واردات اتوبوس برون‌شهری ویژه اربعین
  • تخصیص ۶۰۰ میلیون یورو برای واردات اتوبوس برون‌شهری ویژه اربعین
  • امدادرسانی آب و فاضلاب استان بوشهر به سیل زدگان سیستان و بلوچستان
  • روند تخصیص اعتبارات باندهای دوم خراسان‌جنوبی شتاب می‌گیرد
  • تخصیص 108 میلیارد اعتبار برای طرح های آب و خاک محمودآباد
  • تخصیص ۲۷۰ میلیارد ریال اعتبار به شبکه‌های بهداشت چابهار
  • زمینه لازم برای حمایت از تولید در استان اردبیل فراهم شد
  • گره تخصیص بودجه برای «رفع فقر سه دهک اول» باز نشد!؟
  • استفاده از ظرفیت رودخانه‌های خلخال برای توسعه گردشگری
  • تخصیص ۶۰۰میلیارد تومان اعتبار به راه‌آهن اردبیل - میانه