Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، در پایان مسابقات و با اعلام داوران و مسئولین برگزاری ، خانم مهرانه صالحی از شهرستان الیگودرز مقام اول ،خانم لیلا دهقانژاد از شهرستان خرم آباد مقام دوم ، کوثر کمانکش از شهرستان خرم آباد مقام سوم و  زینب پیمانی از شهرستان خرم آباد مقام چهارم را کسب نمودند. برگزاری  و قضاوت این دوره از مسابقات بعهده سرکار خانم ها ماریا  مراحمی، لیلا طولابی، لیلا اکبری وحدیث دالوند بود در پایان توسط ریاست محترم هیات تنیس روی میز استان لرستان جناب آقای دکتر اسدبیگی، دبیر هیات استان اقای محمدزاده و رئیس هیات شهرستان خرم آباد آقای میرزاوندی  به نفرات برتر حکم قهرمانی اهدا  گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اعزام تیم تنیس روی میز جوانان و نوجوانان  دختران لرستان همچنین تیم تنیس روی میز جوانان و نوجوانان دختران لرستان در مسابقات قهرمانی تور ایرانی پینگ پنگ کشور که به میزبانی استان مرکزی شهر  اراک  ۲۷الی ۳۱ تیرماه  برگزار می شود شرکت خواهند کرد و اسامی ورزشکاران حاضر در این مسابقات بشرح ذیل است: بازیکنان: جوانان : حنانه رشیدی (الیگودرز) فاطمه اشرفی (الیگودرز) نوجوانان : پونه خرم دل (دورود) ستاره اشرفی (الیگودرز) مربی و سرپرست خانم مهدیه جمشیدوند اداره ورزش و جوانان الیگودرز هیات تنیس روی میز الیگودرز 46 کد خبر 1281426

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: خبر ورزشی ورزش بانوان تنیس ورزشگاه مدیریت ورزشی استان لرستان ایالات متحده آمریکا ایران و آمریکا ایران و انگلیس خلیج فارس سپاه پاسداران باشگاه پرسپولیس دونالد ترامپ انگلیس نفتکش محمدجواد ظریف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۶۴۳۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصاف جوانان ایران با میزبان در هاکی روی یخ قهرمانی آسیا

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، ملی پوشان جوان زیر ۱۸ سال هاکی روی یخ ایران که برای حضور در مسابقات قهرمانی جوانان آسیا عازم ازبکستان شده بودند، امروز در نخستین دیدار خود به مصاف تیم ازبکستان می‌روند. این دیدار از ساعت ۱۸ آغاز خواهد شد.   گفتنی است نمایندگان کشورمان در این دوره از مسابقات در گروه A با تیم‌های ازبکستان، تایلند، مالزی و کویت به رقابت می‌پردازند.   در گروه B این مسابقات نیز امارات، مغولستان، هند، اندونزی و ماکائو حضور دارند.

دیگر خبرها

  • سجاد آقایی راهی مرحله بعدی مسابقات شد
  • برگزاری اردوی تیم ملی کستی آزاد جوانان در ساری
  • وعدۀ افتتاح ورزشگاه خرم‌آباد در سفر دوم رئیس‌جمهور
  • درخشش ورزشکار چهارمحالی در مسابقات قایقرانی کشور
  • درخشش ورزشکار چهارمحال و بختیاری در مسابقات قایقرانی کشور
  • لاستیک‌سازی خرم‌آباد همچنان در مرحله دریافت تسهیلات
  • لاستیک‌سازی خرم‌آباد در مرحله دریافت تسهیلات
  • مصاف جوانان ایران با میزبان در هاکی روی یخ قهرمانی آسیا
  • دریاچه آزادی، میزبان آب های‌آرام بانوان قهرمانی کشور جوانان
  • آغاز تور جهانی تنیس در مازندران