Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-19@12:16:44 GMT

تذکر لاریجانی به روحانی درباره حسابرسی شرکت‌ها

تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۶۴۴۲۷

به گزارش «تابناک»، روزنامه خراسان در ستون ویژه ها نوشت:

با توجه به این که هیئت وزیران در اواخر اردیبهشت امسال تصویب کرد که اقداماتی جهت حسابرسی از شرکت های دولتی که بیش از ۵۰ درصد سهام شان متعلق به ایدرو، ایمیدرو و شرکت صنایع پتروشیمی باشد صورت بگیرد، علی لاریجانی رئیس مجلس در نامه ای به رئیس جمهور، متذکر شده با توجه به این موضوع که استناد مصوبه مذکور، یکی از بندهای تبصره ۷ قانون بودجه امسال است، اما عنوان شرکت های دولتی در قانون بودجه وجود ندارد و به همین دلیل تصمیم کابینه به علت توسعه شمول قانون، قابلیت تصویب و ابلاغ ندارد و باید اصلاح یا ابطال شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

منبع: تابناک

کلیدواژه: علی لاریجانی رئیس مجلس تذکر حسن روحانی رئیس جمهور قطعنامه ۵۹۸ صندوق توسعه ملی مسعود رجوی میدان حسن آباد شورایاری ها علیرضا دبیر آیت الله حقانی حذف یارانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۶۴۴۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مالیات ارزش افزوده کالاهای اساسی و دارو کاهش یافت

علی بهادری جهرمی از کاهش مالیات بر ارزش افزوده و حقوق گمرکی کالا‌های اساسی و دارو به ۱ درصد خبر داد که از اول فرودین ماه اعمال می‌شود.

به گزارش ایسنا، وی در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با رأی هیأت دولت، تعرفه واردات و صادرات کلیه کالا‌ها به تصویب رسید و بزودی ابلاغ خواهد شد. سعی شد در این تعرفه‌ها، جهت‌گیری در حمایت از کنترل قیمت اقلام مورد مصرف مردم و حمایت از تولید داخل باشد.

وی افزود: هم‌چنین برای تسریع اجرای تکالیف و بودجه امسال و تحقق شعار سال، ضوابط اجرایی بودجه به تصویب هیأت وزیران رسید.

بهادری جهرمی یادآور شد: دولت برای حمایت از تأمین کالا‌های اساسی مالیات ارزش افزوده و هم‌چنین حقوق گمرکی کالا‌های اساسی، اقلام دارویی، مواد اولیه تأمین دارو و نهاده‌های دامی را به ۱ درصد کاهش داد و این کاهش از ابتدای فروردین اعمال خواهد شد.

دیگر خبرها

  • واکنش واعظی به ادعای خیالی مشاور وزیر کشور درباره روحانی و ظریف
  • قصد رئیس جمهور گرجستان برای وتوی قانون عوامل خارجی
  • واکنش واعظی به ادعایِ خیالی مشاور وزیر کشور درباره روحانی و ظریف /دولت به دنبال انحراف افکار عمومی است
  • قانون برنامه هفتم توسعه به زودی ابلاغ می‌شود
  • مدیرعامل راه آهن: اهل شفافیت هستیم نه آرایش حساب + فیلم
  • قانون برنامه هفتم توسعه به زودی ابلاغ خواهد شد
  • مالیات ارزش افزوده کالاهای اساسی و دارو کاهش یافت
  • واکنش معاون پارلمانی رئیس‌جمهور به احتمال استیضاح «مراد صحرایی»
  • خاندوزی: نوسانات نرخ ارز هیچ نفعی برای دولت ندارد
  • نفع نوسان نرخ ارز برای دولت چیست؟/ روایت جدید وزیر اقتصاد را بخوانید