Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-24@13:28:04 GMT

بروجردی: اروپایی‌ها فقط حرف‌های قشنگ می‌زنند

تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۶۴۷۱۹

علاءالدین بروجردی در گفتگو با مهر، با اشاره به اظهارات اخیر کمالوندی سخنگوی سازمان انرژی اتمی مبنی بر اینکه اگر غرب تعهداتش را انجام ندهد، صنعت هسته‌ای به ۴ سال قبل بازمی‌گردد، اظهار داشت: ۴ سال قبل ما هیچ گونه محدودیتی نداشتیم و اگر طرف مقابل در برجام به تعهداتش عمل نکند، قطعاً به شرایط پیش از توافق هسته‌ای باز می گردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه اروپایی‌ها نشان داده اند که نمی‌خواهند برای حفظ برجام هزینه دهند، گفت: آنان فقط نمایش بازی می‌کنند و حرف های قشنگ می‌زنند در حالی که حرف بدون عمل برای ما قابل قبول نیست.

شوی سیاسی غرب غیرقابل قبول است

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با تاکید بر اینکه شوی سیاسی غرب غیرقابل قبول است، تصریح کرد: طرف های مقابل در برجام به ویژه اروپایی‌ها باید به صورت کامل به تعهداتشان عمل کنند و اگر توجهی به این مسئله نداشته باشند، سیر تدریجی کاهش تعهدات جمهوری اسلامی در برجام ادامه خواهد داشت.

بروجردی با اشاره به اینکه اروپا از فرصت ۶۰ روزه‌ای که در اختیار داشت به خوبی استفاده نکرد، گفت: برجام یک توافق هسته‌ای دو طرفه است و اروپایی‌ها باید بدانند که اگر باز هم اقدامی برای حفظ برجام انجام ندهند، ایران در تصمیمش مُصر است و با قاطعیت تعهدات خود را کاهش می‌دهد.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۶۴۷۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«نقاشی قشنگ» براساس حدیثی از امام رضا(ع) کتاب شد

«نقاشی قشنگ» براساس حدیثی از امام رضا(ع) به نویسندگی لعیا اعتمادی نویسنده حوزه کودک و نوجوان از سوی انتشارات به‌نشر منتشر و راهی بازار کتاب‌های کودک و نوجوان شد.

به گزارش آستان‌نیوز،  «نقاشی قشنگ» یکی از جلدهای مجموعه 12جلدی «یک قصه، یک حدیث» است. هر داستان این مجموعه بر اساس یکی از احادیث امام رضا(ع) است.

نویسنده کتاب لعیا اعتمادی داستان را براساس سخنان ارزشمند امام رضا(ع) مبنی بر اینکه  "تدبیر قبل از عمل، تو را از پشیمانی باز می دارد." نوشته  که در کتاب عیون اخبارالرضا ذکر شده است.

ماجرای این قصه در مدرسه دخترانه و روابط بین دو همکلاسی روایت می‌شود که یکی از آنها علاقه‌مند است تا با هم دوست باشند و برای همین کاری انجام می‌دهد که از قضا این عمل باعث ناراحتی همکلاسی  می‌شود. 

 در بخشی از متن کتاب می‌خوانیم: "نقاشی‌اش خیلی قشنگ بود! گلهای قرمز و صورتی برگ‌هایشان را بالا آورده بودند. پروانه‌ها هم مثل فرشته‌ها بالای سر آنها می‌چرخیدند و خوشحالی می‌کردند. وقتی نقاشی مائده را دیدم، این فکر به ذهنم آمد و به او گفتم: «خوش به حال گلهایت! حتما از اینکه پروانه‌ها مثل فرشته‌ها بالای سرشان می چرخند، خیلی خوشحال هستند!» مائده با تعجب نگاهم کرد و پرسید »:پروانه‌ها مثل فرشته‌ها بالای سر آنها می‌چرخند؟» آن وقت مرا نگاه کرد و خندید. بعد از آن روز دیگر حرف نزد."

کتاب «نقاشی قشنگ» در ۲۴صفحه، مصور، گلاسه و قطع وزیری همراه با تصویرگری حدیث جزایری منتشر شده و با قیمت 40 هزار تومان در فروشگاه‌های کتاب و محصولات فرهنگی به‌نشر در مشهد و سراسر کشور در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد. هم چنین افراد می‌توانند با مراجعه به سایت www.behnashr.com این اثر و سایر آثار انتشارات به‌نشر را مشاهده و خریداری کنند.

منبع: آستان نیوز

دیگر خبرها

  • آمریکا : مذاکره مستقیم برجامی با ایران نداریم؛ نه در نیویورک و نه در هیچ کجای دیگر / درباره روش‌های ارتباطمان با ایران نظری نمی‌دهیم
  • واکنش رسمی آمریکا در خصوص مذکرات احیای برجام | مذاکره مستقیم در حال انجام است؟
  • «نقاشی قشنگ» با حدیثی از امام رضا(ع) برای بچه‌ها
  • «نقاشی قشنگ» براساس حدیثی از امام رضا(ع) کتاب شد
  • گروسی: ایران به دنبال دستیابی به سلاح هسته‌ای نیست
  • گروسی : ایران چند هفته با در اختیار داشتن اورانیوم غنی شده کافی برای ساختن بمب اتم فاصله دارد نه چند ماه
  • گروسی: ایران باید بیشتر با آژانس همکاری کند/ قصد دارم به زودی به ایران بروم
  • ایران با ساخت بمب اتم "چند هفته، نه چند ماه" فاصله دارد
  • گروسی: ایران چند هفته با در اختیار داشتن اورانیوم غنی‌شده کافی برای ساختن بمب اتم فاصله دارد
  • پس از تنبیه رژیم صهیونیستی حالا وقت احیای برجام است! / اصلاح‌طلبان برای دور دوم انتخابات چه برنامه‌ای دارند؟