Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-19@09:06:35 GMT

نفتکش انگلیسی وارد لنگرگاه بندرعباس شد

تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۶۴۷۷۸

صراط:

الله مراد عفیفی‌‌پور ‌درباره نفتکش انگلیسی «stena impero» که با شناور صیادی در تنگه هرمز تصادمی داشت، توضیح داد: ‌نفتکش انگلیسی با نام «stena impero» در مسیر تردد خود با یک فروند کشتی صیادی برخورد می‌کند و طبق قانون پس از وقوع این سانحه، لازم است موارد و علل وقوع سانحه بررسی شود.

به گزارش فارس مدیرکل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان ادامه داد: عوامل‌ کشتی سانحه دیده صیادی با شناور انگلیسی تماس می‌گیرند، اما پاسخی دریافت نمی‌کنند، وقتی شناور انگلیسی به تماس‌های شناور صیادی پاسخ نداد، طبق روال قانونی آنها موضوع را به اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان اطلاع دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: اداره کل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان ‌طبق روال به نیروهای نظامی اطلاع دادیم که شناور انگلیسی را به سمت لنگرگاه بندرعباس هدایت کنند تا ابعاد سانحه توسط کارشناسان بررسی‌‌ شود.

* نفتکش انگلیسی وارد لنگرگاه بندرعباس شد

عفیفی‌پور اظهار داشت: این شناور انگلیسی شب گذشته با هدایت نیروی دریایی سپاه پاسداران وارد لنگرگاه بندرعباس و تحویل اداره کل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان برای بررسی حادثه شد.

* آغاز بررسی علل سانحه نفتکش انگلیسی و کشتی صیادی

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان اضافه کرد: بررسی علل وقوع سانحه توسط کارشناسان اداره کل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان امروز آغاز شد.

* 23 خدمه نفتکش انگلیسی همه در کشتی هستند

وی با بیان اینکه این نفت‌کش تحت پرچم کشور انگلیس است و ۲۳ نفر خدمه دارد، اظهار داشت: این شناور ۱۸ نفر خدمه هندی دارد و پنج خدمه هم از کشورهای روسیه، فیلیپین و لتونی و غیره هستند،‌ البته کاپیتان نفتکش، هندی است اما شناور تحت پرچم انگلیس فعالیت می‌کند.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان اظهار داشت: از نظر ایمنی باید خدمه در کشتی بمانند و در حال حاضر همه ۲۳ خدمه در نفتکش هستند.

به گزارش فارس روز گذشته بود که یک فروند نفتکش انگلیسی در مسیر تردد خود در تنگه هرمز، با یک فروند کشتی صیادی برخورد می‌کند و به دلیل عدم بی توجهی به پیام‌های کشتی صیادی، طبق روال به درخواست اداره‌کل بنادر و دریانوردی هرمزگان، از سوی نیروی دریایی سپاه برای بررسی به لنگرگاه بندرعباس هدایت می‌شود تا سازمان بنادر و دریانوردی و اداره کل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان، ابعاد و جوانب این برخورد را بررسی کند.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: نفتکش انگلیسی لنگرگاه بندرعباس صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۶۴۷۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش حق بیمه در تور صیادان و صاحبان شناورهای صیادی گلستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان فصلی بودن شغل صید مشکلاتی را برای صیادان و صاحبان شناور‌های صیادی در زمینه پرداخت حق بیمه ایجاد کرده بود که با پیگیری‌های سازمان تامین اجتماعی این مشکل برطرف شده است.  

زنگانه مدیرکل تامین اجتماعی گلستان گفت: مشکلات و موانعی پیش روی این افراد قرار داشت که برطرف شد و صیادان و صاحبان شناور‌های صیادی با حداقل پرداختی تحت پوشش قرار گرفتند.

در استان گلستان ۱۴ شرکت تعاونی پره با ۴۰۰ صیاد فعالیت می‌کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

 

 

 

 

 

 

دیگر خبرها

  • جزییات نجات ۲۱ سرنشین کشتی خارجی در آب‌های جاسک
  • کاهش حق بیمه در تور صیادان و صاحبان شناور‌های صیادی گلستان
  • کاهش حق بیمه در تور صیادان و صاحبان شناورهای صیادی گلستان
  • ◄ یک فروند کشتی با ظرفیت 40 TEU کانتینر یخچالی در بندر شهید باهنر پهلوگیری شد
  • نجات ۲۱ خدمه شناور خارجی در جاسک
  • نجات ۲۱ خدمه نفتکش سریلانکایی ‌در دریای عمان ‌‌
  • نجات ۲۱ سرنشین کشتی خارجی در آب‌های جاسک
  • بایدن ورود کشتی‌های روسی به بنادر آمریکا را برای یک سال دیگر ممنوع کرد
  • ساخت ۳ فروند شناور رو-رو مسافری و اسکله راهیان نور در ۱۴۰۳
  • فعالیت بنادر مسافری هرمزگان متوقف شد