Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، پنجره تابستانی نقل و انتقالات در شرایطی در جریان است که حدود 3 هفته به شروع لیگ برتر باقی مانده و تیم‌های مختلف هنوز به طور جدی مشغول رایزنی و مذاکره با نفرات مورد نظر خودشان هستند تا با تیمی تقویت شده و کامل‌تر از قبل پا به دور جدید رقابت‌ها بگذارند. در این میان برخی بازیکنان هم با وجود اینکه جدایی خود را از تیم‌های فصل گذشته‌شان اعلام کردند و یا باشگاه آنها را در فهرست مازاد قرار داده ولی هنوز تیم جدیدشان مشخص نشده است و تبدیل به علامت سوال‌های مهم نقل و انتقالاتی شده‌اند که به برخی از آنها اشاره می‌کنیم:

 

سروش رفیعی

پر بودن فهرست بازیکنان پرسپولیس و نبود جا برای جذب بازیکنان جدید مانع از این می‌شد که کالدرون بتواند تغییرات مورد نظرش را برای بستن تیم فصل نوزدهم اعمال کند و برای همین چاره‌ای جز حذف نام چند بازیکن نبود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این موضوع باعث شده بود از هفته‌ها قبل نام چند بازیکن برای خروج از فهرست سرخپوشان مطرح شود و گمانه‌زنی‌هایی ایجاد شده بود ولی کمتر کسی فکرش را می‌کرد سروش رفیعی یکی از این نفرات باشد. سروش فصل چندان خوبی در پرسپولیس نداشت ولی بازهم از چهره‌های مهم و کلیدی این تیم بود و کنار گذاشتنش اتفاق عجیبی بود. گمانه‌زنی‌هایی برای تیم فصل بعد او وجود دارد و پدیده و فولاد مشتریان جدی او هستند ولی باید صبر کرد تا دید سروش در نهایت به کدام تیم می‌رود.

 

پژمان منتظری

هنوز هم چرایی جدا شدن منتظری از استقلال برای خیلی از هواداران این تیم علامت سوال است چرا که اگر به گفته خودش جریاناتی در باشگاه باعث دوری او از این تیم شدند با دور شدن آنها نباید مشکلی برای تمدید او وجود داشته باشد ولی مسئولان استقلال اعلام کردند پژمان جواب تلفن آنها را نمی‌دهد و تصمیمش برای جدایی جدی است. هنوز مقصد مدافع با تجربه فصل گذشته آبی‌ها مشخص نیست و باید دید کدام تیم انتخاب او خواهد بود.

 

آرمین سهرابیان

یک درگیری در تمرین آبی‌ها باعث شد استراماچونی که دنبال بهانه بود تا از بازیکنان تیمش زهر چشم بگیرد، رای به کنار گذاشتن سهرابیان و دو بازیکن دیگر بدهد و تلاش‌های اطرافیان تیم برای پا در میانی و بازگرداندن او نتیجه نداشت تا این بازیکن در تلاش برای بستن قرارداد با تیم جدیدی برای فصل آینده باشد. صحبت از بازگشت او به سپاهان است ولی هواداران این تیم از او دلخوری‌هایی دارند که کارش را برای پوشیدن دوباره پیراهن این تیم سخت می‌کند.

 

شایان مصلح

او هم به سرنوشت سروش رفیعی دچار شده و به دلیلی که ضعف بدنی و مصدومیت‌های پی در پی عنوان شده از فهرست پرسپولیس کنار رفت  چرا که کالدرون با حضور انصاری و نادری نیاز به مدافع چپ دیگری احساس نمی‌کرد. صحبت از مقصد‌های احتمالی مصلح زیاد است ولی سپاهان، پدیده و حتی استقلال از تیم‌های خواهان او محسوب می‌شوند و باید دید مدافع چپ 2 فصل اخیر پرسپولیس کدام مقصد را انتخاب می‌کند.

 

علی کریمی

هرچند هنوز هم احتمال ماندن او در استقلال و تمدید قراردادش زیاد است ولی هنوز این اتفاق نیافتاده و کریمی بازیکن آزاد و بلاتکلیف محسوب می‌شود و اگر با آبی‌پوشان به توافق نرسد باید به دنبال تیم جدیدی باشد. هافبک دفاعی ملی‌پوش استقلال یکی از علامت سوال‌های مهم باقی مانده فصل نقل و انتقالات است.

 

روزبه چشمی

او هم وضعیتی مشابه کریمی دارد و با وجود اینکه پرونده حضورش در استقلال بسته نشده هنوز قراردادش تمدید نشده تا ماندنش در جمع آبی‌پوشان قطعی نباشد. صحبت از پیوستن به تیم‌های قطری مطرح است و یک - دو تیم لیگ برتری هم مشتری چشمی هستند و باید دید تصمیم او چه خواهد بود.

 

خالد شفیعی

او خیلی زود و پس از پایان فصل در پستی در صفحه شخصی خود از هواداران سپاهان خداحافظی کرد تا جدایی‌اش از این تیم را رسماً اعلام کند و چندی بعد هم با حضور در دفتر باشگاه قراردادش را فسخ کرد تا رسماً بازیکن آزاد محسوب شود. خالد این روزها در کنار تیم زادگاهش فجرسپاسی تمرین می‌کند و هنوز مقصد فصل بعد او معلوم نیست.

 

عارف غلامی

به تازگی قراردادش را با فولاد فسخ کرد و از این تیم جدا شد تا مشخص شود فصل بعد در جمع سرخپوشان اهوازی حضور ندارد. از سپاهان و استقلال به عنوان مشتریان جدی این بازیکن محسوب می‌شود. طبق اخباری که منتشر شده او با استقلال به توافق رسیده و قراردادش امضا خواهد شد.

 

طارق همام

هافبک عراقی فصل گذشته آبی‌ها در مذاکراتی که با این باشگاه برای تمدید قراردادش داشت به توافق نرسید تا ماندنش در استقلال برای فصل بعد منتفی شود. اگرچه گفته می‌شود طارق قصد ماندن در ایران را ندارد و می‌خواهد فصل بعد در لیگ دیگری بازی کند صحبت‌هایی از علاقه یحیی گل‌محمد به جذب او شنیده می‌شود و باید دید این صحبت‌ها تا چه حد جدی خواهد شد.

 

علیرضا حقیقی

گلر تیم ملی ایران در جام جهانی 2014 هنوز مشخص نیست فصل آینده در چه تیمی بازی خواهد کرد. او حدود یک سال و نیم است که در هیچ تیمی عضویت ندارد ولی اخیراً مصاحبه‌ای انجام داده و از مذاکره با چند تیم گفته و اعلام کرده به زودی تیم جدیدش مشخص می‌شود. صحبت از بازگشت به پرسپولیس مطرح بود که با ماندنی شدن بیرانوند این موضوع منتفی شد.

 

رضا قوچان‌نژاد

گوچی در چند سال اخیر با وجود پیشنهادات خوبی که داشته مقابل حضور در لیگ ایران و بازی در ایران مقاومت کرده و پیشنهادات تراکتور و پرسپولیس را رد کرده است. او فصل قبل به صورت قرضی از آپوئل به سیدنی رفت و حالا قراردادش به پایان رسیده و باشگاه آپوئل هم او را در فصل مازاد قرار داده و مشخص نیست فصل بعد در چه تیمی حضور خواهد داشت. صحبت از علاقه دوباره تراکتور به جذب او وجود داشت.

 

مهدی طارمی

چندی پیش با انتشار پستی از همبازیان خود در الغرافه خداحافظی کرد تا خبر جدایی‌اش از این تیم شکل رسمی به خود بگیرد و مشخص شود فصل بعد دیگر در تیم قطری حضور نخواهد داشت. صحبت از انتقال او به لیگ‌های اروپایی از جمله فرانسه و پرتغال مطرح است و در مقطعی عنوان شده بود که مورد توجه پرسپولیس برای بازگشت هم قرار دارد ولی این اتفاق کمی دو از انتظار به نظر می‌رسد. به هر جهت طارمی از علامت سوال‌های بزرگ نقل و انتقالات ایران است.

 

مهرداد پولادی

آخرین خبر از او این است که از بانکوک یونایتد تایلند هم جدا شده و هنوز تیم فصل بعد او مشخص نشده است. به دلیل مشکلات سربازی نمی‌تواند در ایران بازی کند و باید به تیم‌های نظامی برود که در لیگ برتر نیستند و صحبتی هم در مورد مقصد فصل بعدی او شنیده نمی‌شود.

 

سینا عشوری

او در زمانی که پنجره تراکتورسازی بسته بود با این باشگاه قرارداد امضا کرد ولی درگیر مصدومیت شدیدی شد و بعد از پایان مصدومیتش توسط یحیی گل‌محمدی کنار گذاشته شد و فصل بعد از آن هم به دلیل اختلاف با مدیریت باشگاه کنار گذاشته شد. صحبت از پیوستن او به ذوب آهن و سپاهان در مقطعی مطرح بود ولی تا الان بیش از یک سال و نیم است که عشوری عضو هیچ تیمی نیست و دوری طولانی مدت او از فوتبال کارش را برای بازگشت سخت کرده است.

 

پیام صادقیان

بازگشت او به فوتبال ایران و لیگ برتر برایش خوش یمن نبود و حضور موفقی در سپیدرود رشت نداشت و بعد از جدایی علی کریمی هم از این تیم کنار رفت و در تیم نادر دست نشان حضور نداشت تا رشتی‌ها را در مسیر سقوط همراهی نکند. صادقیان این روزها مقصد فصل بعدش هنوز مشخص نیست و باید دید چه تصمیمی برای آینده فوتبالی خود می‌گیرد.

 

روح‌الله باقری

مهاجم فصل گذشته آبی‌ها هم یکی دیگر از کسانی بود که مورد خشم استراماچونی قرار گرفت و به دلیل بی‌انضباطی از سوی او کنار گذاشته شد. شنیده می‌شود کار او با پدیده تقریباً تمام شده ولی تا زمانی که قراردادی امضا نشده او هم در این فهرست قرار می‌گیرد.

 

حمیدرضا طاهرخانی

یکی دیگر از کنار گذاشته شده‌های کالدرون برای باز کردن جای خالی در فهرست پرسپولیس هافبک جوان این تیم بود که سرنوشت او هم برای فصل آینده هنوز مشخص نیست و باید دید در فرصت اندک باقی مانده می‌تواند با تیمی توافق کند یا نه.

 

رضا کریمی

در هفته‌های پایانی فصل گذشته توسط فرهاد مجیدی در ترکیب اصلی استقلال به بازی گرفته شد و با عملکرد درخشانش خیلی زود نامش را به عنوان یک پدیده آینده‌دار در فوتبال ایران سر زبان‌ها انداخت ولی کمتر کسی فکرش را می‌کرد چندی بعد توسط سرمربی ایتالیایی به دلیل درگیری در تمرینات کنار گذاشته شود. او هم سرنوشتی مشابه سهرابیان و باقری دارد ولی هنوز خبری از توافقش با هیچ باشگاهی به گوش نمی‌رسد.

 

رضا شربتی

در لیگ شانزدهم با اشتباه عجیبش مقابل تراکتورسازی حسابی خبرساز شد و در لیگ هفدهم با پیوستن غیرمنتظره به جمع سرخپوشان تبریزی و سرباز شدنش تا مدت‌ها نامش سر زبان‌ها بود و رضا عنایتی،‌ سرمربی وقت سیاه‌جامگان مشهد ناراحتی‌های زیادی از این بازیکن و باشگاه تبریزی داشت. با این حال لیگ هجدهم برای شربتی در بی سرو صداترین حالت ممکن گذشت و اکثراً نیمکت نشین بود و حالا با پایان یافتن خدمت سربازی خود در تراکتور و منحل شدن تیم سیاه‌جامگان که تحت قراردادش بود در بلاتکلیفی به سر می‌برد. مدتی صحبت از حضور این بازیکن در فولاد بود که به سرانجام نرسید.

 

آندرانیک تیموریان

کاپیتان سابق تیم ملی در 36 سالگی در وضعیت بلاتکلیفی به سر می‌برد. او که فصل گذشته هم بیرون ماند و عضو هیچ تیمی نبود هنوز تصمیمی برای خداحافظی از فوتبال نگرفته است و چندی پیش در صحبت‌هایی گفته بود قصد دارد یک فصل دیگر به بازی ادامه دهد ولی هنوز خبری از توافقش با هیچ تیمی مطرح نیست. آخرین تیم آندو ماشین سازی تبریز بود و باید دید می‌تواند برای فصل جدید به فوتبال برگردد یا نه.

 

یعقوب کریمی

کاپیتان سابق استقلال هم یکی دیگر از بازیکنانی است که تا کنون تیمی برای خودش دست و پا نکرده است. یک فصل حضور ضعیف در سپیدرود رشت و فاصله چند فرسخی با دوران اوجش و زمانی که یکی از بهترین چپ پاهای فوتبال ایران بود باعث شده دیگر مثل سابق ستاره نقل و انتقالات نباشد و حالا در فاصله چند روز مانده به شروع لیگ برتر در خطر بدون تیم ماندن قرار بگیرد.

 

احمد آل‌نعمه

تا چند سال قبل گران ترین بازیکن پنجره نقل و انتقالاتی بود و با رکورد شکنی به تراکتورسازی تبریز پیوست ولی حالا در 36 سالگی و در حالی که به پایان فوتبالش نزدیک شده است پس از سقوط استقلال خوزستان هنوز بلاتکلیف است. صحبت‌هایی در مورد پیوستشن به فولاد و بازگشت به این تیم مطرح بود که خیلی رنگ و بوی جدی به خودش نگرفت و حالا ممکن است در فصل جدید او هم بدون تیم بماند یا مجبور شود در لیگ یک به فوتبال خود پایان دهد.

 

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال رضا قوچان نژاد مهدی طارمی پژمان منتظری سروش رفیعی شایان مصلح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۶۴۸۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پنجره نقل و انتقالاتی استقلال بسته شد + عکس

به گزارش خبرنگار مهر، طبق اعلام مصطفی زارعی رئیس کمیته صدور مجوز حرفه‌ای فدراسیون فوتبال تمامی باشگاه‌ها برای اخذ مجوز حرفه‌ای از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا AFC موظف هستند تا تاریخ ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ بدهی‌های خود به شاکیان که تا تاریخ اول ژانویه ۲۰۲۴ به ثبت رسانده‌اند را پرداخت کنند تا از این بابت با مشکل مواجه نشوند.

در حالی که امروز چهارشنبه ۸ فروردین است و کمتر از ۴۸ ساعت تا پایان مهلت قانونی باشگاه‌ها باقی مانده است، طبق اعلام سایت فیفا پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه استقلال در اواخر اسفندماه ۱۴۰۲ بار دیگر بسته شده و هنوز باز نشده است.

استقلال سال گذشته نیز به دلیل عدم پرداخت به موقع مطالبات آندره آ استراماچونی نتوانست مجوز حرفه‌ای دریافت کند و از لیگ قهرمانان آسیا حذف شد و باید دید در ساعات پایانی مهلت قانونی، مدیران این باشگاه می‌توانند مبلغ مورد نیاز باشگاه سانتاکلارا پرتغال جهت انتقال محمد محبی که ابتدای فصل گذشته رخ داده بود را پرداخت کنند یا خیر.

کد خبر 6063813

دیگر خبرها

  • ماجرای خنده دار پیدا کردن اسکناس درشت ؛ تا آخر ببینید!
  • پنجره نقل و انتقالاتی استقلال بسته شد+عکس
  • (عکس) پنجره نقل و انتقالاتی استقلال بسته شد
  • آمریکا: عملیات نظامی محدود در رفح می‌تواند رهبران باقی‌مانده حماس را از بین ببرد
  • پنجره نقل و انتقالاتی استقلال بسته شد +عکس
  • پنجره نقل و انتقالاتی استقلال بسته شد + عکس
  • شوک سال جدید به استقلال، زود خنثی شد!
  • تملکات پروژه قبرستان نو قم به ۸۲ مغازه رسید / ضرب‌الاجل تا پایان فروردین برای مالکان
  • این قسمت از ویندوز ۳۰ سال بدون تغییر مانده
  • شیر برنج بدون خامه بهترین گزینه برای کسانی که رژیم دارند