Web Analytics Made Easy - Statcounter

الجزایر با خلق شگفتی در جام و برتری مقابل سنگال پر ستاره به عنوان قهرمانی جام ملت های آفریقا دست یافت.به گزارش بلاغ، فینال سی و دومین دوره جام‌ملت‌های آفریقا 2019 به میزبانی مصردر وزشگاه  بین سنگال و الجزایر در ورزشگاه کاریو شهر قاهره برگزار شد.

سنگال با غلبه بر تونس و الجزایر با عبور از سد نیجریه راهی فینال شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دیدار پر حرارات و جذاب که از جانب دو تیم با دستورات تهاجمی دنبال شد در نهایت با برتری یک بر صفر الجزایر شگفتی‌سار خاتمه یافت تا عنوان قهرمانی به همبازی‌های ریاض محرز و بغداد بونجاح برسد و دستان سیدو مانه ستاره باشگاه لیورپول از کسب جام ملت های آفریقا کوتاه بماند.

برای الجزایر بونجاح در دقیقه 2، بازیکن باشگاه السد گلزنی کرد.

الجزایر یک بار در سال 1990 به قهرمانی دست یافته بود و این دومین قهرمانی آنها در قاره سیاه به شمار می آید.

در دیدار رده بندی نیجریه با غلبه بر تونس به عنوان سومی دست یافته است.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۶۴۸۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طعنه ستاره اینتر به میلانی‌ها: صداتون نمیاد! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، اینتر امشب با پیروزی ۲-۱ برابر میلان برای بیستمین بار قهرمان سری A شد. یکی از نکات جالب حضور هاکان چالهان‌اغلو در ترکیب اینتر بود.

این ستاره ترک پس از اینکه در سال ۲۰۲۱ با انتقالی آزاد از میلان به اینتر پیوست با انتقادات زیادی مواجه شد. هواداران روسونری او را «خیانت‌کار» خواندند و در همه بازی‌هایشان مقابل اینتر، این هافبک را هو می‌کردند.

در همان فصل بود که میلان قهرمان سری A شد، بسیاری حتی پیوستن چالهان‌اغلو به اینتر را اشتباه دانستند و عنوان کردند که اگر در میلان می‌ماند می‌توانست قهرمانی سری A را تجربه کند.

هافبک اینتر اما صبور بود و در مقابل حواشی مقاومت کرد تا بالاخره امشب لحظه‌ای که سه سال برای آن انتظار کشید از راه رسید. قهرمانی سری A با اینتر همان چیزی بود که او را از قسمت قرمز شهر به بخش آبی کشانده بود.

پس از قطعی شدن قهرمانی این فصل در مقابل چشم هواداران باشگاه سابق، او در یک پست جالب در اینستاگرام به این اتفاق واکنش نشان داد. در عکس، چالهان‌اغلو هدفون در گوش در کنار جام سری A نشسته و پشت سرش هواداران معترض میلان قرار دارند. او در کپشن نوشته: همیشه آرام، همیشه صبور، همیشه متمرکز و اکنون پاداش داده شد. فورزا اینتر.»

دیگر خبرها

  • ظرفیت تجارت ایران و آفریقا به ۱۰ میلیارد دلار می‌رسد
  • العین روی دست غول آسیا بلند شد / شگفتی‌سازی در قلب جده با اسطوره ایتالیا
  • شگفتی بزرگ؛ الهلال حذف شد | فینال آسیا و رویای ستاره پنجم بر باد رفت
  • تنش سیاسی مراکش و الجزایر بخاطر پیراهن فوتبال!
  • جنجال در فوتبال آفریقا به خاطر طراحی یک پیراهن! + عکس
  • آفریقا سرزمین فرصت‌ها برای شرکت‌های یزدی
  • اینتر قهرمان شد، چون یک تیم بود!
  • طعنه ستاره اینتر به میلانی‌ها: صداتون نمیاد! (عکس)
  • آتش‌سوزی در فینال جام حذفی هلند؛ جهانبخش با فاینورد قهرمان شد
  • شگفتی بزرگ جام ملت‌های فوتسال آسیا؛ گربه سیاه ایران حذف شد!