Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس بین الملل ایسکانیوز ، ائتلاف سعودی بامداد امروز شنبه از آغاز موج جدیدی از حملات هوایی به نقاطی در صنعاء پایتخت یمن خبر داد و آن را آغاز «عملیاتی منحصر به فرد» نامید.

به گزارش شبکه اسکای نیوز عربی، در بیانیه ائتلاف آمده که «اهدافی نظامی» شامل «سایت‌های پدافند هوایی و انبارهای موشک‌های بالستیک» وابسته به حوثی‌ها هدف قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق این گزارش، «ترکی المالکی» سخنگوی ائتلاف، مدعی انهدام پنج سایت پدافند هوایی و انبار موشک بالستیک شد و گفت این حملات ادامه روند پیشین برای حمله به توان پدافندی یمن است.

اسکای نیوز همچنین گزارش داد که جنگنده‌های ائتلاف عربی اهداف و اردوگاه‌های وابسته به انصارالله یمن در مقر سابق لشکر زرهی یکم و ساختمان فرمانده پدافند هوایی در شمال غرب صنعاء حمله کردند. همچنین اردوگاه‌های «الصُباحه» و «الصمع» و «الفریجه» در غرب صنعاء نیز هدف قرار گرفته شده است.

در مقابل، منابع یمنی در صنعاء از شنیده شدن صداهای انفجارهای بزرگ خبر دادند.

156 / 156 یمن ائتلاف سعودی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: یمن ائتلاف سعودی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۶۴۸۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدای شنیده شده در شرق اصفهان مربوط به پدافند هوایی بود/ هیچ خسارتی نداشتیم

ارشد نظامی ارتش در استان اصفهان در رابطه با صدای شنیده شده در شرق اصفهان گفت: شنیده شدن صدای نسبتا شدید در شرق اصفهان، مربوط به شلیک پدافند هوایی اصفهان به یک شیء مشکوک بوده و هیچ خسارت و حادثه‌ای نداشته‌ایم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، امیر سرتیپ دوم سیاوش میهن دوست صبح امروز _جمعه سی و یکم فروردین_ در رابطه با صدای شنیده شده در شرق اصفهان اظهار کرد: شنیده شدن صدای نسبتاً شدید در شرق اصفهان، مربوط به شلیک پدافند هوایی اصفهان به یک شیء مشکوک بوده و هیچ خسارت و حادثه‌ای نداشته‌ایم.

ارشد نظامی ارتش در استان‌های اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری افزود: اطلاعات تکمیلی تا ساعات آینده اعلام خواهد شد.

به گزارش ایمنا، صبح امروز برخی از منابع خبری از شنیده شدن صدای نسبتاً شدید در شرق شهر اصفهان خبر دادند و برخی گزارش‌ها از هدف قرار گرفتن چند ریز پرنده ناشناس در آسمان استان اصفهان حکایت دارد. تاکنون هیچ‌گونه خسارتی در رابطه با این اتفاق گزارش نشده است و وضعیت شهر اصفهان عادی است.

کد خبر 745918

دیگر خبرها

  • اسرائیل چند سایت پدافند هوایی سوریه را هدف قرار داد
  • تصاویر جدید از مقابله پدافند هوایی با حملات پهپادی اسرائیل | ویدئو
  • ببینید | امنیت کامل در تاسیسات هسته‌ای اصفهان
  • وضعیت شهر اصفهان عادی است
  • آخرین خبر از وضعیت شهر اصفهان و تبریز پس از انفجار و شلیک پدافند هوایی
  • صدای شنیده شده در شرق اصفهان مربوط به پدافند هوایی بود/ هیچ خسارتی نداشتیم
  • فوری/ فعال شدن پدافند هوایی در تبریز /علت صدای انفجار در غرب تبریز چه بود؟ +جزئیات
  • صدای انفجار در اصفهان / مورد هدف قرار گرفتن چند ریزپرنده در آسمان اصفهان
  • فعال شدن پدافند هوایی در تبریز +جزئیات
  • افشای دروغ‌پردازی صهیونیست‌ها درباره عملیات «وعده صادق»