Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- معاون وزیر کشور گفت: تاکنون ۳۰ هزارو ۶۷۷ پرونده برای واحد‌های خسارت دیده استان لرستان تشکیل شده که شش هزارو ۴۷۸ واحد احداثی، ۱۵ هزار و ۱۷۴ واحد تعمیری و نه هزارو ۲۴۴ واحد معیشتی به بانک معرفی شده اند و ۲۲ هزار و ۲۶ قرارداد احداثی، تعمیری و معیشتی منعقد شده است. تاریخ انتشار: 10:06 - 29 تير 1398 - کد خبر: ۵۳۴۵۴۵ گروه سیاسی خبرگزاری میزان؛ مهدی جمالی نژاد بعد از بازدید از روند بازسازی مناطق سیلزده استان لرستان اظهار کرد: تاکنون پنج هزارو ۳۶۵ هزینه کمک معیشتی به مبلغ ۲۵میلیارد تومان، مبلغ ۲.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۸ میلیارد تومان برای ۵۶۷ واحد احداثی، مبلغ ۲۸.۸ میلیارد تومان نیز برای هفت هزارو ۳۹۵ واحد تعمیری و ۸.۶ میلیارد تومان کمک بلاعوض برای یک هزارو ۶۵۲ کمک هزینه اجاره بها و اسکان موقت به متقاضیان پرداخت شده است.   وی ادامه داد: تاکنون ۳۰ هزارو ۶۷۷ پرونده برای واحد‌های خسارت دیده استان  لرستان تشکیل شده که شش هزارو ۴۷۸ واحد احداثی، ۱۵ هزار و ۱۷۴ واحد تعمیری و نه هزارو ۲۴۴ واحد معیشتی به بانک معرفی شده اند و ۲۲ هزار و ۲۶ قرارداد احداثی، تعمیری و معیشتی منعقد شده است.

معاون وزیر کشور اضافه کرد: تا ۲۴ تیرماه امسال تعداد پنج هزاو ۷۳۲ واحد آوار برداری،چهارهزار و  ۳۴۲ پی کنی،یک هزارو  ۴۲۵ اجرای فونداسیون، ۶۸۶ اجرای اسکلت، ۵۴ اجرای سقف صورت گرفته و کار تعمیر ۱۳ هزار و ۷۶۵ واحد آغاز که هفت هزاو ۴۹ واحد آن به پایان رسیده است.
جمالی نژاد در ادامه افزود: حدود ۳۵۰ دستگاه ماشین آلات راهداری ۲۰ استان از ادارات کل راهداری سراسر کشور جهت کمک به بازگشایی راه‌های استان و بازگشایی ۲۵۰۰ کیلومتر از راه‌های مسدود شده ناشی از سیل در لرستان که شامل ۲۵۰ کیلومتر راه اصلی، ۱۰۰ کیلومتر راه فرعی و ۲۱۵۰ کیلومتر راه روستایی در استان لرستان استقرار داده شده بود.
وی یادآورشد: ۶۰۰ کیلومتر راه تخریب شده در استان لرستان، اعم از راه‌های اصلی، فرعی و روستایی بازسازی موقت شده است.
معاون وزیر کشور در ادامه به نصب ۲۰۰ عدد لوله و باکس بتنی بصورت آبرو جهت برقراری تردد موقت برای برقراری راه ارتباطی ۸۷۰ روستا با جمعیت بالغ بر ۲۵۰ هزار نفر اشاره کرد.
جمالی نژاد اظهار کرد: پل دهانه ۵ متری در تجره واقع در محور خرم آباد- بروجرد به مبلغ ده میلیارد ریال احداث شد.ایمن سازی محور‌های مواصلاتی استان با انجام ۲۲۰ کیلومتر خط کشی و نصب ۴۲۰۰ عدد تابلو اعم از اخباری و اطلاعاتی انجام شده است.بهسازی و آسفالت جاده تخریبی منتهی به پل بابازید و برقراری تردد محور پلدختر – کرمانشاه صورت گرفته است.   وی به بازسازی ۲۰ نقطه از محور خرم آباد – پلدختر به طول ۳۰ کیلومتر با استفاده از ظرفیت ماشین آلات راهداری ۲۰ استان معین اشاره کرد. بازگشایی راه ارتباطی ۸۷۰ روستا در سطح استان با جمعیت بالغ بر ۲۵۰ هزار نفر با همت دست اندرکاران امر صورت گرفته است.همچنین بهسازی راه‌های ارتباطی راه‌های اصلی، فرعی و روستایی استان با استفاده از هفت هزار تن آسفالت انجاکم شده است.   انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: ماشین الات راهداری مهدی جمالی نژاد استان لرستان خرم آباد به پلدختر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۶۴۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات مرد ۳۸ ساله آسیب دیده از ارتفاعات لیالستان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان؛ رئیس جمعیت هلال احمر لنگرود گفت: بامداد امروز با دریافت گزارشی از مرکز کنترل عملیات استان گیلان مبنی بر سقوط یک مرد ۳۸ ساله از ارتفاعات لیالستان لاهیجان، تیم عملیاتی پایگاه امداد و نجات دیزبن به محل حادثه اعزام شدند.
 عامر محبی افزود: این فرد به علت سقوط از ارتفاع دچار آسیب دیدگی شدید شده بود، که پس از بررسی‌های اولیه با توجه به شرایط نامساعد منطقه و صخره‌ای بودن محل یک تیم تخصصی نجات از پایگاه هلال احمر رودسر به محل حادثه اضافه شد.
وی با بیان اینکه پس از راه اندازی گروه تخصصی برای نجات این فرد مسیر دسترسی مشخص شد گفت: پس از اقدامات لازم، مصدوم از مرگ رها یافت و به مکان امن منتقل شد. 
رئیس جمعیت هلال احمر لنگرود تصریح کرد: در این عملیات یک گروه از ایستگاه آتش نشانی شهرستان لاهیجان و تعدادی از اهالی منطقه حضور داشتند.

دیگر خبرها

  • ۷۰ درصد از بافت تاریخی بوشهر بهسازی و نوسازی شد
  • تکیه تاریخی سادات اخوی بازسازی می‌شود
  • لرستانی‌ها کدام نوع نان را بیشتر مصرف می‌کنند؟
  • نجات مرد ۳۸ ساله آسیب دیده از ارتفاعات لیالستان
  • تکیه سادات اخوی نونوار می‌شود
  • تکیه تاریخی سادات اخوی احیا و بازسازی می‌شود
  • ساماندهی بیش از ۷ هزار آسیب‌دیده اجتماعی در تهران
  • ساماندهی ۷ هزار و ۲۹۸ آسیب‌دیده اجتماعی
  • جزییات طرح ۱۵ روزه ساماندهی افراد آسیب دیده اجتماعی در سطح شهر | کدام مناطق تهران بیشتر معتاد و متکدی دارد؟
  • مطالعات جامعه‌شناسی فاجعه