Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان گفت: دست دختر بچه‌ای روستایی از توابع شهرستان سرباز که برای برداشتن آب به نزدیکی برکه رفته بود در پی حمله «گاندو» آسیب جدی دیده است. ۲۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۵ استانها سیستان و بلوچستان نظرات - اخبار استانها -

وحید پورمردان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در چابهار اظهار داشت: دست دختر بچه‌ای روستایی از توابع شهرستان سرباز واقع در منطقه بلوچستان در جنوب استان سیستان و بلوچستان که برای برداشتن آب به نزدیکی برکه رفته بود در پی حمله «گاندو» آسیب جدی دیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان سیستان و بلوچستان ادامه داد: این دختر بچه ساکن روستای «کشاری» از توابع شهرستان سرباز است که در پی مشکل قطع آب مصرفی در روستا به جهت برداشتن آب نزدیک برکه شده و بلافاصله پس از حادثه با توجه به شدت جراحات وارده جهت درمان به بیمارستان چابهار منتقل شده است.

15 تمساح گاندو در سد پیشین شهرستان سرباز گرفتار شدندسیستان و بلوچستان| چندین تمساح ایرانی «گاندو» در محدوده شهری پیشین کشف شدبهار 98| سرباز؛ روستایی‌ترین شهرستان ایران، میزبان گاندو

وی با اشاره به اینکه با توجه به شدت جراحت پزشکان قصد دارند دست آسیب دیده این دختر بچه را در پیوند بزنند گفت: برکه مورد اشاره محل زیست گاندو یا همان تمساح پوزه کوتاه ایرانی است و در این زمینه تابلو‌های هشدار دهنده اداره حفاظت محیط زیست در منطقه نصب شده و پیش از این تلاش شده تا اطلاع‌رسانی لازم نیز به مردم منطقه انجام شود.

پورمردان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه این فصل زمان تخم‌گذاری گاندو محسوب می‌شود، این گونه جانوری در این دوره زمانی جهت دفاع از نوزادان در شرف تولد حالت تهاجمی دارد و از قلمرو خود که در آن تخم‌گذاری انجام شده دفاع می‌کند و نزدیک شدن به محل زیست این تمساح در این دوره زمانی مخاطرات جدی به همراه دارد.

انتهای پیام/ح

R7843/P/S6,65/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۶۴۹۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار سطح زرد جوی هواشناسی سیستان و بلوچستان

ایسنا/سیستان و بلوچستان رییس اداره پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا سیستان و بلوچستان گفت: از صبح جمعه تا بعدازظهر شنبه (۱۰تا ۱۱ فروردین) وزش باد شدید و گردوخاک برای شهرستان های زابل، زهک،هیرمند، هامون، نیمروز و با شدت کمتر در دلگان، فنوج، غرب ایرانشهر، گلشن، سراوان، مناطق شرقی شهرستان میرجاوه، خاش و مناطق غربی شهرستان زاهدان محدوده شورگز پیش بینی می‌شود.

علی ملاشاهی در گفت وگو با ایسنا بیان کرد: از سفرهای غیر ضرور و صعود به ارتفاعات پرهیز شود، از پوشش گلخانه ها و سقف های موقت محافظت شود و برای کاهش خسارات احتمالی تمهیدات لازم در نظر گرفته شود.

وی هم چنین افزود: وضع جوی استان در روزهای یکشنبه و دوشنبه ۱۲ و ۱۳ فروردین نسبتا پایدار همراه با وزش باد ملایم تا متوسط پیش بینی می شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ساخت ۲۱ هزار مسکن روستایی در سیستان و بلوچستان
  • تخصیص‌ ۵۰۰ میلیارد تومان برای جبران سیل سیستان و بلوچستان
  • سیستان و بلوچستان منبع ظرفیت‌های فراوانی در حوزه اقتصادی و گردشگری است
  • ۵۰۰۰ میلیارد ریال برای جبران سیل سیستان و بلوچستان اختصاص داده شد
  • هشدار سطح زرد جوی هواشناسی سیستان و بلوچستان
  • ۱۴۵ بندسار خسارت دیده از سیل بلوچستان مرمت و بازسازی شد
  • مرمت وبازسازی ۱۴۵ بندسارخسارت دیده از سیل به اتمام رسید
  • بازسازی مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان ادامه دارد
  • تعداد جان‌باختگان حمله تروریستی در خاش
  • اطلاعات بیشتر از حمله تروریستی به واحد گشت یگان تکاوری شهرستان خاش