Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-20@00:33:58 GMT

خبرچین بسیار است!

تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۶۴۹۹۴

خبرچین بسیار است!

‏من اما به تعداد مورد درخواست شان سفارش تولید تراکت؛ "فلسطین پاره تن مسلمانان"، "بیت المقدس قبله و سرزمین مسلمانان" و پرچم ‏فلسطین را به حمایت و همبستگی با ملت رنج دیده فلسطین، دادم. دو روز پیش از روز قدس، دبیرخانه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نماینده ای را برای دریافت اقلام مورد سفارش شان به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان فرستاد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وقتی تراکت ها و پرچم را برده و  دیده بودند با آنی که درخواست کرده بودند برابری ندارد، زنگ زدند و گلایه کردند. من هم در پاسخ آیه: وَلَا تَسُبُّوا الَّذِینَ یَدْعُونَ مِنْ دُونِ اللَّهِ فَیَسُبُّوا اللَّهَ عَدْوًا بِغَیْرِ عِلْمٍ. (و دشنام ندهید کسانی را که غیر خدا را می خوانند که مبادا آنان از روی جهالت خدا را دشنام دهند) سوره انعام را تلاوت کردم و افزودم در آموزه های محمد پیامبر، ستیزه جویی و دشنام حتی به دشمنان خدا را نداریم. به هر روی گفتگوی تلفنی مان نه او را مجاب کرد نه مرا. ظاهرا خودشان در فرصت کم تعدادی پرچم و تراکت مرگ بر این و مرگ بر آن، چاپ کردند و روز قدس همان کردند که می خواستند.‏
کمتر از یک ماه بعد، نامه ای از وزارت خانه مستند به شکایت آنان، در اعتراض به عدم اجرای درخواست شان واصل و از ما توضیح خواسته بود. دو صفحه پاسخ مستند به آیات قرانی و سیره نبوی نوشتم، مبنی بر اینکه وظیفه مسلمانان، کمک به مسلمانان رنج دیده فلسطین است و نه دشنام دهی و ناسزا گویی به این و آن و به امضای مدیرکل(مجید زهتاب) رسانده به دکتر مهاجرانی وزیر وقت فرهنگ و ارشاد اسلامی ارسال کردم. دوماه بعدتر  دکتر سکاکی مدیرکل حراست وزارت خانه، مرا به تهران فراخواند و با هم در ساختمان وزارتخانه واقع در بهارستان، ناهار خوردیم و از گذشته ام و تحصیلاتم جویا شد. در پایان ملاقات مان دکتر سکاکی، توصیه کرد که مراقب اطرافیانم باشم که خبرچین بسیار است!

کد خبر 1281461

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: سید محسن هاشمی استان اصفهان روز قدس وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ایالات متحده آمریکا ایران و آمریکا باشگاه پرسپولیس ایران و انگلیس سپاه پاسداران دونالد ترامپ خلیج فارس انگلیس نفتکش کاریکاتور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۶۴۹۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات وعده صادق دفاع مشروع از کشور بود

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان ،ماموستا حسینی گفت: پاسخ ایران به تجاوز صهیونیست‌ها در قالب عملیات «وعده صادق» کار بزرگی بود که تحولی جدی در کشور‌های منطقه و دنیا بوجود آورد.
وی با بیان اینکه سپاه پاسداران توانست با اقدامی تنبیهی، ازخاک و کیان و پرچم خود دفاع کند افزود: در دین مبین اسلام جنگ نفی شده، اما دفاع از شرف، عزت و پرچم، مقدس است.
وی در ادامه قوم کُرد را وطن دوست و حافظ دین و خاک توصیف کرد و گفت: ما همواره در کنار نیرو‌های مسلح بوده و در صورت نیاز، از هیچ تلاشی برای حراست از مرز‌ها و خاک کشور، فروگذار نخواهیم کرد.
ماموستا حسینی در بخش دیگری از سخنانش با تبریک روز ارتش گفت: وجود نیرو‌های ارتش و تلاش شبانه روزی آنها برای ایجاد امنیت در کنار سایر نیرو‌های مسلح قابل تقدیر است.

دیگر خبرها

  • عملیات وعده صادق دفاع مشروع از کشور بود
  • دفاع از شرف، مردم و پرچم مقدس است
  • آتش زدن پرچم رژیم صهیونیستی در انگلیس + فیلم
  • پل طبیعت همرنگ پرچم ایران می‌شود
  • پیام وزیر خارجه ایران؛ پرچم بالاست
  • امیرعبداللهیان: پرچم ایران بالاست
  • پل طبیعت هم‌رنگ پرچم ایران می‌شود
  • پل طبیعت هم رنگ پرچم ایران می‌شود
  • به آتش کشیدن پرچم رژیم صهیونیستی توسط یهودیان + فیلم
  • پرچم ایران بر دستان کودکی در قلب کویر طبس به حمایت از عملیات وعده صادق + فیلم