Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@04:24:57 GMT

جوایز بهترین‌های جام ملتهای آفریقا

تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۶۴۹۹۹

جوایز بهترین‌های جام ملتهای آفریقا

جوایز بهترین‌های جام ملتهای آفریقا بعد از قهرمانی الجزایر در این رقابتها اهدا شد و جوایز بهترین بازیکن و بهترین دروازه‌بان به الجزایری‌ها تعلق گرفت.

به گزارش "ورزش سه"، الجزایر دیشب در فینال رقابتهای جام ملتهای آفریقا 2019 موفق شد حریفش سنگال را 1-0 شکست داده و بعد از 29 سال برای اولین بار جام قهرمانی تورنمنت را بالای سر ببرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

اما الجزایری‌ها در جوایز بهترین‌های تورنمنت هم بهترین تیم بودند و موفق شدند دو جایزه از جوایز بهترین‌های آفریقا را به خود اختصاص دهند.

 

جایزه بهترین بازیکن رقابتها به اسماعیل بن ناصر، بازیکن الجزایر تعلق گرفت. بن ناصر در این تورنمنت سه پاس گل برای همبازی‌هایش مهیا کرده بود و از جمله پاس گل پیروزی‌بخش الجزایر در فینال دیروز که توسط بغداد بونجاح به ثمر رسید هم توسط او ارسال شده بود.

 

 

سنگربان الجزایر، مبولحی نیز جایزه دستکش طلایی را دریافت کرده و به عنوان بهترین دروازه‌بان این رقابتها اعلام شد. او در طول جام ملتهای 2019 تنها دو گل دریافت کرده بود.

 

اما کفش طلایی و عنوان آقای گلی رقابتها به ایگالو، مهاجم نیجریه‌ای تعلق گرفت که در هفت بازی نیجریه در این تورنمنت 5 گل برای تیمش به ثمر رساند.

 

الجزایر

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: الجزایر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۶۴۹۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ ملت‌ها: لیست قهرمان جهان و رقیب دوم ایران

به گزارش "ورزش سه"، فردیناندو دی‌جورجی سرمربی تیم ملی والیبال ایتالیا اسامی سی بازیکن را برای لیگ ملتهای والیبال اعلام کرد که در بین این بازیکنان باز هم خبری از ایران زایتسف ستاره سابق این تیم نیست.

اسامی بازیکنان دعوت شده به تفکیک پست ها:

پاسورها: سیمونه جیانلی، ریکاردو اسبرتولی، مارکو فالاسچی و پائولو پورو

دریافت کننده ها: الساندرو میکلتو، دنیله لاویا، توماسو رینالدی، لوکا پورو، ماتیا بوتولو، فرانچسکو رچینه، داویده گاردینی و فرانچسکو سانی

سرعتی‌زن ها: روبرتو روسو،جیانلوکا گالاسی، سیمونه آنزانی، لئاندرو موسکا، جووانی سانگوینتی، لورنزو کورتسیا، مارکو ویتلی،  گابریله دی‌مارتینو ادواردو کانسچی

قطر پاسورها : یوری رومانو، جولیو ماگالینی، لورنزو سالا، الساندرو بوولنتا و فابریزیو جیرونی

لیبرو ها: فابیو بالاسو، دامیانو کاتانیا مارکو جا جینی و گابریله لائورنزانو

تیم ملی والیبال ایتالیا در بازی دوم خود در لیگ ملتهای به مصاف تیم ملی والیبال ایران خواهد رفت، ایتالیا نیز همچون ایران نتوانسته سهمیه المپیک پاریس کسب کند.

دیگر خبرها

  • طرح یسنا؛ یارانه ۶۰۰ هزارتومانی به چه کسانی تعلق می‌گیرد؟ + جزییات
  • لیگ ملت‌ها: قهرمان المپیک پرستاره‌تر از همیشه
  • بروزرسانی قوانین اسکار ۲۰۲۵؛ از اهدای جایزه بهترین موسیقی فیلم به ۳ آهنگساز تا تغییر نام برخی از جوایز
  • لیگ ملت‌ها: لیست قهرمان جهان و رقیب دوم ایران
  • تنش سیاسی مراکش و الجزایر بخاطر پیراهن فوتبال!
  • قوانین جوایز اسکار تغییر کرد
  • جنجال در فوتبال آفریقا به خاطر طراحی یک پیراهن! + عکس
  • قوانین اسکار تغییر کرد
  • تغییر در قوانین جوایز اسکار
  • «جامعه برف» برنده بزرگ جوایز پلاتینو شد/همدردی با سینمای آرژانتین