Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پیشین سازمان لیگ با اشاره به دلایل بالا رفتن قیمت بازیکنان و مربیان خارجی گفت: قرارداد زلاتکو کرانچار در یک کشور خارجی ۳۵ هزار دلار بود اما در ایران به او ۴۵۰ هزار دلار دادند.

به گزارش جنوب نیوز، عزیزالله محمدی که در سال های گذشته ریاست سازمان لیگ فوتبال ایران را بر عهده داشت، از اتفاقات عجیب در بالا رفتن قرارداد مربیان و بازیکنان خارجی پرده برداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: زمانی که من رئیس سازمان لیگ بودم، اسم ۱۱۰ نفر از دلالان را دادیم که نمی توانند در فوتبال ایران فعالیت کنند. آن موقع در اتاقمان با یکی از آنها صحبت کردیم که چرا بازیکن آفریقایی را با این قیمت بالا به ایران می آورند. او گفت بازیکنان آفریقایی در این قاره ۵۰ هزار دلار می گیرند و حاضرند در ایران ۷۰ یا ۸۰ هزار دلار بگیرند اما از داخل خود باشگاه می گویند این بازیکنان را با ۱۵۰ تا ۲۰۰ هزار دلار پیشنهاد بدهید.

رئیس پیشین سازمان لیگ تاکید کرد: به عنوان مثال همان زمان تومباکوویچ با ۱۸۰ هزار دلار می خواست به عربستان برود اما او را با یک میلیون و ۲۰۰ هزار دلار به استیل آذین آوردیم!

عزیزالله محمدی یادآور شد: یا همین آقای زلاتکو کرانچار؛ او در یک کشور دیگر کار می کرد و قراردادش برای هفت ماه ۳۵ هزار دلار بود. من خودم قراردادش را دیدم. تازه در قراردادش یک شرطی هم بود که اگر آنطوری باشد اخراجش می کنند. همان سال در ایران ۴۵۰ هزار دلار به او دادند. کرانچار در آن باشگاه موفق نشد به یک باشگاه دیگر رفت. در آن باشگاه هم نتیجه نگرفت و بعد به تیم امید آمد!

منبع: مهر

منبع: جنوب نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jonoubnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جنوب نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۶۵۰۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جرایم سنگین فدراسیون، سرمربی و بازیکنان تیم ملی توسط AFC

آفتاب‌‌نیوز :

فدراسیون فوتبال: به دلیل خروج دیرهنگام اعضای تیم از رختکن و یک دقیقه و چهل ثانیه‌ای در شروع دیدار با قطر، به پرداخت مبلغ هزار و ۲۵۰ دلار محکوم شد.

امیر قلعه‌نویی: به دلیل غیبت در مصاحبه تلویزیونی بلافاصله بعد از بازی با قطر به پرداخت جریمه‌ای ۱۰ هزار دلاری محکوم شد.

علیرضا جهانبخش: به دلیل عدم حضور در مصاحبه تلویزیونی بلافاصله بعد از بازی با قطر، باید جریمه‌ای به مبلغ ۱۰ هزار دلار پرداخت کند.

مهدی طارمی: به دلیل عدم حضور در مصاحبه تلویزیونی بلافاصله پس از دیدار با قطر ۱۰ هزار دلار جریمه شد.

سعید عزت‌اللهی: به دلیل زیر سؤال بردن تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا بابت انتخاب داور دیدار با قطر (احمد العلی از کویت) به پرداخت ۵ هزار دلار جریمه نقدی محکوم شد.

مهدی طارمی: به دلیل دخالت در درگیری کلامی یا فیزیکی با هواداران و اعضای رسمی تیم ملی قطر در پایان مسابقه و رفتار غیر ورزشی با جریمه ۵ هزار دلاری مواجه شد.

همچنین باشگاه سپاهان بابت تأخیر در ورود به زمین در دیدار برابر نیروی هوایی عراق و پرتاب اشیای دودزا در پایان مسابقه، باید مجموعا ۱۱ هزار و ۵۰۰ دلار پرداخت کند.

دیگر خبرها

  • جرایم سنگین فدراسیون، سرمربی و بازیکنان تیم ملی توسط AFC
  • پایان قرارداد ۲۴بازیکن استقلال و پرسپولیس در پایان فصل؛ زمین سوخته مدیران دولتی درانتظار خریداران سرخابی!
  • صادرات حدود ۵۲ میلیارد مترمکعب گاز به عراق به ارزش ۱۵ میلیارد دلار
  • صادرات حدود ۵۲میلیارد مترمکعب گاز به عراق‌ به ارزش ۱۵میلیارد دلار
  • صادرات حدود ۵۲ میلیارد مترمکعب گاز به عراق‌ به ارزش ۱۵ میلیارد دلار
  • فسخ قرارداد بازیکن لیگ برتری به‌خاطر بیماری
  • جزییات بیماری هپاتیت بازیکن اکوادوری استقلال خوزستان
  • مدیرعامل استقلال خوزستان: هپاتیت چاوز قابل کنترل بود
  • مشکل اقتصاد ایران، جهالت مدیران رانتی و کوته‌بین است / مدیران سازمان برنامه و بودجه فارغ التحصیل دانشگاه‌های درجه چندمند
  • بازیکنان پرسپولیس از بادامکی سراغ پول را گرفتند