Web Analytics Made Easy - Statcounter

//۳۱ جهیزیه به زوج‌های جوان از سوی گروه جهادی فانوس دانشگاه صنعتی جندی شاپور دزفول اهدا شد

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، جشن اهدا ۳۱ جهیزیه به زوج‌های جوان توسط گروه جهادی فانوس دانشگاه صنعتی جندی شاپور دزفول با مشارکت بنیاد کرامت امام رضا (ع)، عصر امروز، ۲۷ تیر ساعت ۱۸ در آمفی تئاتر دانشگاه برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۶۵۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساماندهی ظرفیت مردمی و گروه های جهادی اولویت بنیاد مسکن اردبیل

مهدی پورجم در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: در سال گذشته بالغ بر دو میلیارد و ۸۸ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان کمک های غیرنقدی در قالب مصالح ساختمانی، نیروی انسانی، تخفیفات در اجرا، خدمات فنی و مهندسی از خیرین و نیکوکاران استان جذب شده و برای تامین مسکن محرومین اختصاص یافته است.

وی خاطرنشان کرد: علاوه بر کمک‌های نقدی و غیرنقدی نیز خیرین استان در سال گذشته تعداد سه قطعه زمین به صورت رایگان در مجموع به متراژ ۹۸۳ مترمربع به دفتر مشارکت های مردمی حساب ۱۰۰ حضرت امام (ره) استان اردبیل برای تامین مسکن افراد نیازمند و مستمند به ترتیب در شهرستان های کوثر، گرمی و خلخال، واگذار و هبه شده است.

مدیر حساب ۱۰۰ امام (ره) بنیاد مسکن استان اردبیل افزود: ساماندهی ظرفیت مردمی و گروه های جهادی در سطح استان از برنامه های اصلی این نهاد انقلابی است که برای این کار نیز تعدادی از جهادگران اعلام آمادگی کرده اند.

پورجم بیان کرد: با برنامه ریزی های متفاوت و به روز در سال جاری از جمله طراحی پوستر QR در حوزه ترویج و ترغیب مشارکت مردمی، تدوین کلیپ های کوتاه با محتوای به روز از روند احداث و تکمیل مسکن محرومین، راه اندازی پویش کمک به محرومین در حد یک توان، برنامه ریزی برای خودیاری در خانه سازی، توزیع و جانمایی نیروی انسانی فاقد مسکن برای تولید مساکن ارزان‌قیمت و… سعی کرده ایم به شکل های مختلف با بهره گیری از منویات مقام معظم رهبری مشارکت های مردمی در تولید و ساخت مسکن محرومین را ارتقا داده و عملکرد این نهاد انقلابی را به صورت شفاف برای عموم مردم متبلور کنیم.

وی افزود: در سال گذشته در راستای تسهیل مشارکت مردمی در تمامی ادارات بنیاد مسکن شهرستان های استان پایانه خدمات فروش یا دستگاه پوز تهیه کرده ایم تا خیران در واریز کمک های خود زمان کمتری را صرف کنند.

پورجم ادامه داد: با تمهیدات انجام شده در سطح کشور و حمایت مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان، شاهد بسترسازی مناسب برای اقدامات موثری در این حوزه هستیم که امیدواریم با کمک عموم مردم و مشارکت خیرین و همراهی مسئولان استانی آمار بی مسکنی و بد مسکنی را در استان اردبیل به حداقل برسانیم.

مدیر دفتر مشارکت های مردمی بنیاد مسکن استان اردبیل اظهار کرد: در راستای تبیین جایگاه حساب ۱۰۰ امام (ره) بنیاد مسکن استان اردبیل اولین همایش استانی با حضور مسئولان و خیرین استانی در شهرستان مشگین شهر برگزار می شود.

کد خبر 6081990

دیگر خبرها

  • ساماندهی ظرفیت مردمی و گروه های جهادی اولویت بنیاد مسکن اردبیل
  • اهدای ۲۷ سری جهیزیه به نوعروسان اسلامشهری
  • پذیرش دانشجوی دکتری در دانشگاه صنعتی دزفول برای نخستین بار
  • ۱۱۰۰ نفر در استان ایلام خون اهدا کردند
  • اعطای ۴۴ سری جهیزیه به نوعروسان و زوجهای جوان در پیرانشهر
  • ۴۷ سری جهیزیه به نوعروسان مهابادی اهدا شد
  • اهدای ۴۷ سری جهیزیه به نوعروسان مهابادی
  • توزیع گوشت گرم به شکرانه پیروزی علیه اسرائیل در بین نیازمندان قم
  • فعالیت ۴۲ گروه جهادی تویسرکان در سال جدید
  • خدمات رسانی گروه جهادی دانشگاه پیام نور استان در بهمئی