Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهر تهران با بیان اینکه بوستان وثوق الدوله تملک و کار‌های اجرایی آن آغاز شده است، گفت: در نیمه مرداد این بوستان آماده بهره برداری می‌شود. به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علی‌محمد مختاری مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهر تهران در مراسم افتتاح بوستان پدر معروف به بوستان عبقری در منطقه ۲ شهرداری تهران گفت: احداث بوستان عمومی در پارک عبقری در روز تولد حضرت علی آغاز شد و یکی از سلسله اقدامات ما برای احیای باغات تهران بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مختاری ادامه داد: این راه با جدیت ادامه پیدا می‌کنند، زیرا می‌دانیم که حناچی از سال‌ها قبل درخصوص حفظ باغات در تهران تذکراتی داده و دغدغه‌هایی داشته است.

وی افزود: نتیجه همگرایی شورا و شهرداری و اختصاص بودجه برای تمام باغات حرکتی فرخنده بوده است که این گام محکم برداشته شده است.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهر تهران گفت: لغو مصوبه برج باغ‌های یکی از مهمترین اقدامات شورای شهر تهران بود که با شجاعتی خاص این اقدام صورت گرفت.

مختاری خاطرنشان کرد: با درایت محسن هاشمی این مصوبه عملی شد و به این موضوع توجه شد که باغات سرمایه اصلی شهر تهران هستند و تملک آن‌ها و تبدیلش به بوستان‌های عمومی به نفع مردم است.

وی افزود: در حال حاضر باغ وثوق الدوله به وسعت ۱۸ هزار متر تملک شده و در نیمه مرداد ماه امسال به سرانجام رسیده و افتتاح خواهد شد.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهر تهران گفت: ۵ باغ بزرگ تملک شده است و به زودی اقدامات آن‌ها اجرایی شده و به دست مردم سپرده می‌شود تا از آن استفاده کنند.

مختاری ادامه داد: در مناطق کم برخوردار و دارای بافت فرسوده و همچنین پر جمعیت به واسطه توصیه شهردار تهران توسعه فضای سبز در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: ۲ هزار و ۶۰۰ پارک و بوستان در تهران داریم که تلاش میکنیم تعداد پارک‌ها افزایش پیدا کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: بوستان حناچی باغات بوستان پدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۶۵۱۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح بیش از ۸۰ درصد پروژه‌های جهاد آبرسانی

رضا داودی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه گفت : با توجه به برنامه ریزی‌های به عمل آمده، بیش از ۸۰ درصد پروژه‌های محرومیت زدایی استان تا پایان تیرماه سال جاری افتتاح می‌شوند.

وی افزود: با بهره برداری از آنها تحول شگرفی در آبرسانی روستایی استان رقم خواهد خورد و رضایت حداکثری هم استانی‌های عزیز را در پی خواهد داشت.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه ضمن تقدیر و تشکر از همکاری و مساعدت همکاران طرح در اجرایی نمودن پروژه‌های جهاد آبرسانی تصریح کرد: در این پروژه‌ها تاکنون بیش از ۴۰۰ کیلومتر لوله گذاری اجرا شده، بیش از ۱۰ هزار مترمکعب مخزن ساخته شده و بیش از ۴۰ ایستگاه پمپاژ راه اندازی شده و یا در مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه شرف راه اندازی است.

وی ادامه داد: افتتاح این پروژه‌ها نمونه بارزی از اقدامات جهادی صورت گرفته در استان است و به همین خاطر استان کرمانشاه از جمله استان‌های پیشرو در حوزه جهاد آبرسانی در کشور محسوب می‌شود .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • افتتاح بیش از ۸۰ درصد پروژه‌های جهاد آبرسانی
  • تبدیل دره مخوف تهران به بزرگترین مرکز تفریحی شهر | پاتوق معتادها به اکوپارک تبدیل می‌ شود
  • جریمه قطع درختان صرف ساخت ۲۰ بوستان جدید در تهران می شود
  • پلاتوی بوستان خانواده مرداد ماه به بهره برداری می رسد
  • مختاری: سال گذشته ۶۰۰ میلیارد تومان برای توسعه فضای سبز مناطق کم برخوردار هزینه شد
  • خیز شهرداری برای ساختن ۴ هتل در بوستان‌های تهران
  • اجرای طرح‌های معماری ایرانی - اسلامی در بوستان‌های پایتخت
  • کاشت ۲۵۰۰۰۰ شاخه گل لاله در باغ ایرانی
  • برگزاری جشنواره لاله‌ها در باغ ایرانی
  • جنجال ادعای عکس دختر نیمه‌برهنه در خیابان‌های تهـران!