Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین، عبدالرضا داوری مشاور رسانه‌ای محمود احمدی نژاد در توئیتی خبر از سکته مغزی بقایی در زندان داد و نوشت: تایید خبر سکته مغزی آقای حمید بقایی از سوی وکیل ایشان.

همچنین بهمن شریف زاده از روحانیون نزدیک به مشایی در گفتگویی کوتاه با خبرآنلاین گفت: براساس اخباری که من دارم یک لخته خون در سر بقایی بوده که بخاطر آن به بیمارستان منتقل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

2727

کد خبر 1281467

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: ایالات متحده آمریکا ایران و آمریکا ایران و انگلیس انگلیس خلیج فارس نفتکش دونالد ترامپ باشگاه پرسپولیس سپاه پاسداران محمدجواد ظریف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۶۵۲۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرد ۷۱ ساله مهابادی بخاطر جمع آوری گیاهان کوهی جان باخت

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از آذربایجان‌غربی، حمید محبوبی مدیرعامل هلال احمر آذربایجان‌غربی گف: ساعت۱۳:۱۰ دقیقه روز یکشنبه ۲۶ فروردین، درخواست فوریت های پزشکی جهت دسترسی به فوتی در ارتفاعات ابراهیم جلال مهاباد به مرکز کنترل عملیات هلال احمر استان گزارش شد که نجاتگران هلال‌احمر پایگاه کله کاوی مهاباد بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: پس از ۴ ساعت صعود در ارتفاعات و جستجو ،نجاتگران به فوتی دسترسی پیداکردند و بعد از انتقال به پایین دست،فوتی تحویل مراجع ذی صلاح شد.

وی اضافه کرد: فرد فوتی مرد ۷۱ ساله بود که برای جمع آوری گیاهان کوهی به ارتفاعات صعود و بر اثر ایست قلبی جانباخته بود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1895421

دیگر خبرها

  • یک اوباش در «وزرا» سکته کرد، نه یک خانم جوان!
  • اعضای کودک خردسال مشهدی جان ۵ نفر را نجات داد
  • اولین اهدای عضو در استان کهگیلویه و بویراحمد در سال جاری
  • مرد ۷۱ ساله مهابادی بخاطر جمع آوری گیاهان کوهی جان باخت
  • تغییرات آب و هوایی باعث افزایش مرگ و میر ناشی از سکته مغزی می‌شود
  • حسن شکوهی دچار عارضه مغزی شد!
  • حسن شکوهی دچار عارضه مغزی شد
  • حیات دوباره ۳ بیمار با اهدای اعضای بانوی مرگ مغزی
  • تغییرات اقلیمی ممکن است باعث افزایش مرگ های سکته ای شود
  • تغییرات اقلیمی ممکن است باعث افزایش مرگ و میر ناشی از سکته شود