Web Analytics Made Easy - Statcounter

روابط عمومی استانداری کرمانشاه روز شنبه به نقل از هوشنگ بازوند در جلسه توزیع اعتبارات استان که با حضور معاونین استاندار و فرمانداران در سرسرای جلسات تدبیر استانداری برگزار شد، افزود: با توجه به نامگذاری امسال به نام سال رونق تولید، فرمانداران در اجرای پروژه ها به این موضوع بسیار مهم اهتمام جدی داشته باشند

وی خواستار رسیدن به یک تفاهم مشترک بین فرمانداران و سازمان مدیریت برای توزیع اعتبارات بین دستگاه های اجرایی استان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار کرمانشاه با اشاره به شرایط کشور اظهار داشت: ممکن است دستگاه های اجرایی نیازهای زیادی برای اعتبارات داشته باشند اما با توجه به ظرفیت های محدود اعتبارات لذا ضروری است که فرمانداران و سازمان مدیریت در توزیع این اعتبارات یک حرف مشترک داشته باشند.

مقام عالی استان هچنین خواستار هدف گذاری برای پیشبرد برنامه ها در توزیع اعتبارات امسال شد و گفت: فرمانداران در توزیع این اعتبارات حتماً باید اولویت بندی در خصوص اجرای پروژه ها داشته باشند و اولویت اعتبارات را به پروژه های نیمه تمام اختصاص دهند.

بازوند ادامه داد: با توجه به نامگذاری امسال به نام سال رونق تولید، فرمانداران در اجرای پروژه ها به این موضوع بسیار مهم اهتمام جدی داشته باشند.

استاندار کرمانشاه همچنین با اشاره به ظرفیت های مهم استان در بخش گردشگری و خدمات فرمانداران را در توجه به این بخش مهم در توزیع اعتبارات فراخواند.

وی اظهار داشت: باید به دستگاه های اجرایی در خصوص شرایط موجود کشور اطلاع رسانی شود که برای اجرای پروژه ها فقط می توانند از اسناد استفاده کنند و وضعیت کشور به همین شکل است لذا اطلاع رسانی در خصوص نحوه استفاده از اسناد خزانه برای اجرای پروژه ها ضروری است.

استاندار کرمانشاه در ادامه خواستار نظارت جدی به روند اجرای پروژه های عمرانی با توجه به شرایط کشور و نحوه توزیع اعتبارات شد و افزود: معاونت عمرانی استانداری، فرمانداران و سازمان مدیریت استان موظف به پیگیری ویژه جهت نظارت کافی به نحوة اجرای پروژه های عمرانی هستند.

وی همچنین با اشاره به برنامه ریزی های صورت گرفته برای اتمام واحدهای روستایی در مناطق زلزله زده تا پایان شهریور ماه اظهار داشت: حدود چهار هزار و ۲۱۹ واحد در روستاهای مناطق زلزله زده باقی مانده که فرمانداران این منایق باید پیگیری و تلاش ویژه نمایند تا در موعد مقرر این واحدها به اتمام برسند.

بازوند خواستار اتمام ساخت ۷۸ مدرسه و جایگاه های دامی تا پایان شهریور ماه در مناطق زلزله زده شد.

وی در پایان گفت: با توجه به برنامه ریزی های خوب صورت گرفته برای توزیع اعتبارات، امیدواریم اعتبارات امسال با یک همدلی و همفکری مناسب فرمانداران و سازمان مدیریت که در آینده نزدیک در شورای برنامه ریزی و توسعه استان مطرح می شود، توزیع گردد.

۸۰۶۶

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هوشنگ بازوند اعتبارات کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۶۵۳۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بودجه عمرانی ۲۱۹ میلیارد تومانی منطقه شش قم در سال گذشته

مدیر منطقه شش شهرداری قم از صرف ۲۱۹ میلیارد تومان بودجه برای اجرای پروژه‌های عمرانی منطقه در سال ۱۴۰۲ خبر داد و گفت: بهسازی ۱۵ هزار متر مربع از پیاده‌روهای سطح منطقه انجام شد.

احمد ترکمن در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قم با اشاره به اینکه درصد بالایی از منطقه شش بافت فرسوده است، اظهار کرد: ۹۹ درصد پروژه‌های عمرانی انجام شده در سال گذشته بازسازی بوده است.

وی افزود: در سال گذشته ۲۱۹ میلیارد تومان به منظور اجرای پروژه‌های فنی و عمرانی در منطقه شش شهری صرف شده است.

مدیر منطقه شش شهرداری قم با اشاره به پروژه‌های فنی و عمرانی انجام شده در منطقه خاطرنشان کرد: احداث و بهسازی پیاده رو به طول ۱۵ هزار مترمربع با اعتباری بالغ بر ۱۶ میلیارد تومان، احداث سالن فرهنگی شهریار با اعتباری بالغ بر ۳۵ میلیارد تومان و احداث ایستگاه سوم آتش نشانی و خدمات ایمنی با اعتباری بیش از ۱۴ میلیارد تومان از جمله پروژه‌های اجرا شده در منطقه است.

ترکمن از توزیع ۲۱ هزار و ۵۰۰ تن آسفالت در منطقه خبر داد و تاکید کرد: در سال گذشته پروژه احداث و بهسازی شوارع فرعی شامل زیرسازی، جدول گذاری، لکه‌گیری و آسفالت، به طول ۲۱۰ هزار متر مربع با اعتباری بالغ بر ۱۶ میلیارد تومان در منطقه شش اجرا شده است.

وی اضافه کرد: به دنبال اجرای پروژه احداث و بهسازی نهر و کانال‌های دفع آب‌های سطحی و حفر چاه، در سال گذشته ۵۳ حلقه چاه در منطقه شش حفر شد.

مدیر منطقه شش شهرداری قم گفت: پروژه احداث و بهسازی نهر و کانال‌های دفع آب‌های سطحی و حفر چاه به طول ۲۳ کیلومتر مربع با اعتباری بالغ بر ۴۶ میلیارد در منطقه صورت گرفت.

ترکمن هزینه ۲۰ میلیارد تومان برای پروژه‌های ترافیکی منطقه را مورد توجه قرار داد و افزود: در راستای اجرای پروژه‌های ترافیکی ۸۲ کیلومتر از معابر منطقه شش شهر قم در سال گذشته خط‌کشی شد.

کد خبر 747272

دیگر خبرها

  • نیاز ۱۵۷ میلیارد تومانی اعتبار برای ۳۷ پروژه نیمه‌کاره حوزه بهداشت
  • استاندار لرستان: وضعیت اعتبارات مصوباتی که به اتمام نرسیده‌اند، پیگیری می‌شوند
  • پروژه های عمرانی گیلان سرعت می گیرد/ زباله سوز رشت نیازمند اعتبار ۲۰۰۰ میلیاردی
  • اجرای ۸ پروژه عمرانی در پیربازار با اعتبار ۴ میلیارد تومانی
  • تاکید استاندار کرمان بر اقدامات پیشگیرانه از سیل
  • ضرورت توزیع عادلانه اعتبارات برای شهرستان‌های بهار و کبودراهنگ
  • تأکید استاندار بر پیگیری اعتبارات طرح‌های نیمه تمام لرستان
  • بودجه عمرانی ۲۱۹ میلیارد تومانی منطقه ۶ قم در سال گذشته
  • بودجه عمرانی ۲۱۹ میلیارد تومانی منطقه شش قم در سال گذشته
  • تخصیص 108 میلیارد اعتبار برای طرح های آب و خاک محمودآباد