Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- پرسپولیس و استقلال کار سختی را برای موفیقت در فصل جدید پیش رو دارند.
به گزارش آریا، دروازه‌بان اهل کرواسی، پس از پایان اردوی سرخپوشان در ترکیه، راهی کشورش شد. به نقل از روابط عمومی باشگاه پرسپولیس، بوژیدار رادو شوویچ دروازه‌بان اهل کرواسی، بعد از پایان اردوی پرسپولیس در ترکیه، برای انجام امور شخصی و با هماهنگی کادر فنی و باشگاه، راهی کشورش شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رادوشوویچ روز سه‌شنبه به تهران باز می‌گردد و در تمرینات تیم شرکت خواهد داشت.
سرمربی و مربی بدنساز تیم فوتبال پرسپولیس راهی اسپانیا می‌شوند. گابریل کالدرون و اینیگو والنسیا سرمربی و مربی بدنساز تیم پس از اتمام اردوی سرخپوشان در ترکیه، صبح روز شنبه راهی اسپانیا خواهند شد. سرمربی و مربی بدنساز سرخپوشان پایتخت، دوشنبه شب به تهران باز می‎گردند و از روز سه‌شنبه قرمزپوشان را همراهی خواهند کرد. سرخپوشان پس از پشت سر گذاشتن اردوی کارتپه ترکیه، فردا شنبه راهی تهران خواهند شد و تمرینات خود را از ساعت 18 روز دوشنبه در ورزشگاه شهید کاظمی آغاز خواهند کرد. بر همین اساس، قرمزپوشان روز یکشنبه استراحت می‌کنند و بعدازظهر دوشنبه زیر نظر خوآگین، کریم باقری و محسن سیدی تمرینات تیم را پیگیری می‌کنند.
روز گذشته، سیامک نعمتی در آخرین لحظه از بازی درون تیمی و در شرایطی که داور آماده زدن سوت پایان بازی بود، در پی برخوردی، از ناحیه بینی دچار شکستگی شد. آمبولانس حاضر در کنار زمین با هماهنگی کادر پزشکی تیم، سیامک نعمتی را راهی بیمارستان کردند تا وضعیت این بازیکن مورد بررسی قرار گیرد. گفتنی است؛ نعمتی در دیدار درون تیمی یکی از بهترین‌ها بود.
اما تیم فوتبال استقلال نیز از روز امروز تمرینات خود را در تهران از سر خواهد گرفت. شاگردان استراماچونی که در کشور ترکیه اردو داشتند، در این مدت 2 دیدار دوستانه برگزار کردند و برنامه سنگین پرفشاری را پشت سر گذاشتند تا از نظر بدنی برای شروع مسابقات لیگ آماده شوند. با بازگشت از ترکیه و پایان مقطع بدنسازی، استراماچونی برنامه تمرینی استقلالی ها را تغییر داده و آبی پوشان یک جلسه تمرین در برنامه خود خواهند داشت. استقلال تمرینات خود از امروز و در نوبت عصر آغاز خواهند کرد و از این به بعد تمرکز تیم استراماچونی با فاصله گرفتن از بدنسازی پیش فصل، روی تمرینات تاکتیکی خواهد بود. آبی ها تا پیش از شروع فصل 2 یا 3 بازی دوستانه نیز در برنامه خود دارند تا با بهترین تدارک ممکن پا به مسابقات لیگ بگذارند.
علی کریمی هافبک ملی پوش و کلیدی استقلال در فصل گذشته که در اولین سال حضور خود در استقلال عملکرد خوبی در این تیم داشت، در آستانه تمدید قرارداد با این تیم قرار دارد. هر چند مدیران استقلال به رسم سیاستی که در هفته های اخیر در پیش گرفتند ترجیح می دهند صراحتا درباره بازیکنان و وضعیت نقل و انتقالاتی آنها صحبت نکنند اما نزدیکان باشگاه استقلال در هفته گذشته مذاکره با کریمی را تایید کردند و کامران منزوی عضو هیات مدیره استقلال خبر از توافق با این بازیکن داده بود. مسئولان استقلال هفته گذشته تلاش داشتند تا کریمی در بازگشت تیم از ترکیه و از روز شنبه در تمرینات حاضر شود و به نظر می رسد این اتفاق امروز و بعد از تمدید رسمی قرارداد خواهد افتاد تا به این ترتیب کریمی با تاخیر یک ماهه خود را به استراماچونی معرفی کند. اگر کریمی امروز در تمرین استقلال حاضر شود، تنها مهمان جدید تمرین نیست و آرش رضاوند نیز امروز اولین تمرین خود با استقلال را سپری خواهد کرد.
 طی روزهای گذشته بازیکنان زیادی به استقلال لینک شدند اما آبی ها هنوز گزینه نهایی خود را معرفی نکردند و البته با توجه به فاصله کم تا شروع لیگ فرصت زیادی برای این کار ندارند و باید هر چه سریعتر تکلیف ترکیب خود را مشخص کنند. پاتوسی در نیم فصل لیگ هجدهم و با قراردادی قرضی که بند بازخرید داشت به استقلال پیوست و عملکرد درخشان او باعث شد تا مدیران استقلال در پایان فصل به دنبال تمدید قرارداد این بازیکن باشند اما در این میان یک بند خرید 350 هزار دلاری باعث بروز مشکلاتی شد. استقلالی ها که این بازیکن را قرض گرفته بودند، تصمیم داشتند با پرداخت رقمی کمتر از 350 هزار دلار توافق شده او را جذب کنند اما حضور تیم بن یاس و تجربه همکاری شفر و پاتوسی باعث شد تا استقلال در این روند بازنده شود و ستاره خود را از دست داد.
عدم توانایی استقلال و البته دیگر باشگاه های ایران در پرداخت بندهای این چنین و البته مبلغ رضایت نامه یک بازیکن توانمند با توجه به اقتصاد ضعیف فوتبال باشگاهی ایران موضوعی است که پیش بینی آن برای سال آینده نیز کار سختی نیست اما این روزها گزینه هایی به استقلال نزدیک می شوند که به نظر می رسد بوی تکرار وضعیت سال گذشته پاتوسی را می دهند. استقلالی ها اگر برای پر کردن جای خالی پاتوسی به دنبال بازیکنی قرضی با بند بازخرید بروند، تقریبا اشتباه فصل گذشته خود را به صورت کامل تکرار کردند زیرا باز هم درخشش در لیگ ایران با توجه به تمرکز تیم های حاضر در منطقه و توان مالی بالاتر آنها باعث می شود تا استقلال دوباره تبدیل به سکوی پرتاب بازیکنان شود و آبی ها باز هم در شروع فصل آینده با تکرار یک تراژدی همراه باشند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: نعمتی کالدرون استقلال برای پاتوسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۶۵۴۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش‌ها از افزایش بهای نفت در پی اخبار حمله به اهدافی در ایران

همزمان با انتشار گزارش‌ها از انفجار در اصفهان، شبکه خبری سی‌ان‌ان گزارش داده است که قیمت نفت ۴ درصد افزایش پیدا کرده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، همزمان با انتشار گزارش‌ها از انفجار در اصفهان، شبکه خبری سی‌ان‌ان گزارش داده است که قیمت نفت ۴ درصد افزایش پیدا کرده و به ۸۵ دلار و هشتاد سنت در هر بشکه رسیده است. قیمت نفت خام دریای برنت نیز با افزایش ۳.۴٪ به ۹۱.۱۳ دلار در هربشکه رسیده است.

در همین حال پیش‌‎بینی شاخص سهام در آمریکا با شیبی تند ۴۸۰ واحد کاهش پیدا کرده و پیش‌بینی در خصوص شاخص نزدک نیز نزدیک به دو درصد کاهش داشته است.

کد خبر 745913

دیگر خبرها

  • گزارش‌ها از افزایش بهای نفت در پی اخبار حمله به اهدافی در ایران
  • جانشین بیرانوند در آستانه رسیدن به رکورد حسین حسینی
  • مدال نقره قهرمانی کشوری بر گردن کاراته کار قمی
  • کاراته کار قمی به مدال نقره رقابت‌های قهرمانی کشور رسید
  • سانچز: برای عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل تلاش می‌کنیم
  • نصرتی و عسگری جانشین موقت خمس
  • اسپانیا: برای عضویت فلسطین در سازمان ملل تلاش خواهیم کرد
  • بازگشت یک استقلالی به تمرینات تیم
  • فوری: نصرتی و عسگری جانشین موقت خمس
  • پیدا شدن جسد ۳ کارگر راه آهن در سیلاب «کارواندر»/ یک نفر مفقود است