Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- شهروندان در صورت تمایل به استفاده از این بستر و انجام معامله ابتدا احراز هویت صد درصدی را انجام دهند و فرد مورد نظر را قبل از انجام معامله و پرداخت وجه به طور کامل شناسایی کنند.
به گزارش خبرگزاری آریا، سرهنگ تورج کاظمی رئیس پلیس فتا تهران بزرگ در خصوص نکات مهمی که در خرید و فروش اینترنتی باید به آن توجه داشت اظهار داشت: متأسفانه خرید و فروش های مجازی و اینترنتی بدون فراهم شدن زیرساخت های لازم مشکلاتی را برای شهروندان ایجاد کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: توصیه می شود شهروندان در صورت تمایل به استفاده از این بستر و انجام معامله ابتدا احراز هویت صد درصدی را انجام دهند و فرد مورد نظر را قبل از انجام معامله و پرداخت وجه به طور کامل شناسایی کنند.

رئیس پلیس فتا تهران بزرگ با تأکید بر اینکه شهروندان قبل از دریافت کالا و خدمات به هیچ عنوان وجهی پرداخت نکنند گفت: کاربران در ابتدا باید کالای مورد نظر و سلامت آن را تایید و سپس اقدام به پرداخت ثمن معامله کنند. علاوه براین باید آدرس و اطلاعات طرف مقابل را به صورت کامل دریافت کنند تا در صورت مشکل امکان پیگیری در مراجع قضایی را داشته باشند.

سرهنگ کاظمی در یک برنامه رادیویی با اشاره به اینکه پلیس فتا درصدد احراز هویت کامل مدیران سایت های خرید و فروش اینترنتی است بیان داشت: به دلیل گستردگی موضوع و مشکلات مختلف، خود کاربران و شهروندان نیز باید احراز هویت را جدی بگیرند تا از تهدیدات مصون بمانند.

رئیس پلیس فتا تهران بزرگ در پایان تاکید کرد: سازمان های مربوطه باید بر این سایتها نظارت داشته باشند و موارد لازم را به مدیران آن ها گوشزد کنند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: خرید اینترنتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۶۵۴۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فروش سوالات آزمون‌های نهایی و استخدامی ترفندی برای کلاهبرداری است

رئیس پلیس فتا ایلام با اشاره به فروش سوالات آزمون‌های نهایی و استخدامی گفت: این نوع تبلیغات صرفاً ترفندی برای کلاهبرداری است که ممکن است با هدایت شهروندان به درگاه جعلی بانکی، موجودی حساب بانکی را خالی یا با پرداخت بیعانه از آن‌ها کلاهبرداری کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام و به نقل از پایگاه خبری پلیس، علیرضا یعقوبی اظهار کرد: بررسی‌ها نشان می‌دهد با نزدیک شدن به پایان سال تحصیلی، آغاز فصل امتحانات و برگزاری آزمون‌های سراسری و استخدامی بعضی سازمان‌ها، آگهی‌های جعلی با موضوع «فروش سوالات» در فضای مجازی منتشر شده است.

وی افزود: این نوع تبلیغات صرفاً ترفندی برای کلاهبرداری است که ممکن است با هدایت شهروندان به درگاه جعلی بانکی، موجودی حساب بانکی را خالی یا با پرداخت بیعانه از آن‌ها کلاهبرداری کنند.

رئیس پلیس فتا ایلام خاطرنشان کرد: توصیه می‌شود شهروندان و کاربران فریب این نوع تبلیغات جعلی را نخورند و از واریز وجه برای صاحبان این نوع آگهی‌ها خودداری کنند.

کد خبر 746935

دیگر خبرها

  • ◄ استخدام فوری 10 هزار راننده با فراخوان سازمان راهداری و نکات مهمی درباره آن
  • فروش سوالات آزمون‌های نهایی و استخدامی ترفندی برای کلاهبرداری است
  • سهام استقلال و پرسپولیس به فروش رفت + جزئیات
  • جزییات فروش سهام استقلال و پرسپولیس اعلام شد
  • مبلغ کل فروش بلوک سهام استقلال و پرسپولیس اعلام شد
  • نکات مهمی که باید پیش از خرید شیائومی ردمی نوت 13 پرو 5G بدانید
  • ممنوعیت معامله امتیاز مسکن ملی در قزوین
  • ممنوعیت معامله امتیاز واحد‌های مسکونی طرح نهضت ملی مسکن
  • معامله امتیاز مسکن ملی در قزوین ممنوع است
  • خرید آنلاین مواد کامپوزیت دندان از معتبر ترین فروشگاه های اینترنتی