Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو کمیسیون قضایی مجلس گفت: این حرکت دولت به هیچ وجه قابل قبول نیست که بخواهد در برابر اطلاع رسانی عمومی بودجه صداوسیما را کاهش دهد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بهمن طاهرخانی در گفت‌وگو با  شاخص، درباره محدودیت بودجه صداوسیما توسط دولت، اظهار کرد: سریال گاندو یک روشنگری را نسبت به کسانی که در بدنه مدیریت‌های کلان کشوری اطلاعات را به کشورهای دیگر صادر می‌کردند، دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: دولت و سایر قوا باید در رابطه با آگاهی بخشی و اطلاع رسانی به مردم اقدام کنند تا جامعه از افرادی که فرصت طلبی کرده و جایگاهشان سوء استفاده می‌کنند نیز مطلع شود.

عضو کمیسیون قضایی مجلس ابراز کرد: فضا باید به گونه‌ای شود که افراد سودجود محدود شوند و اجازه ندهند مطالبی که به منافع ملی ما صدمه می‌زند نیز دست مایه فرصت طلبان شود.

این نماینده مجلس بیان کرد: دولت باید آنچه که مجلس برای بودجه صداوسیما تعیین کرده را پرداخت کند؛ اگر دولت به این شکل بخواهد عمل کند که مانع از اطلاع رسانی شبکه‌های سراسری شود نیز این کار بسیار ناپسندی است.

نماینده مردم تاکستان در مجلس عنوان کرد: دولت باید اجازه دهد که رسانه‌ها به رسالت خودشان با بی‌طرفی عمل کنند؛ این حرکت دولت به هیچ وجه قابل قبول نیست که بخواهد در برابر اطلاع رسانی عمومی بودجه صداوسیما را کاهش دهد.

وی تصریح کرد: رفتار دولت در برابر صداوسیما برخلاف قانون و منافع ملی است چراکه در صورت عدم اطلاع رسانی نیز مردم نمی‌توانند از واقعیت‌ها آگاه شوند و این ممکن است به منافع ملی ما صدمات جبران ناپذیری را بزند.

انتهای پیام/ 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۶۵۶۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر‌هایی از بزرگداشت شهید مدافع حرم حمزه در سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️  مجموعه خبری "گشت خبری"، خبر‌های متنوع و رویداد‌های خبر ساز استان سمنان است که در بخش خبری ۲۰ سیما مرکز سمنان در شب گذشته پخش شده است.
در این مجموعه خبری، دیگر رویداد‌های متنوع از سراسر استان سمنان، با موضوعات اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، هنری، علمی به نمایش درآمده است و مخاطبان می‌توانند این مجموعه خبری را مشاهده کنند.
مجموعه "گشت خبری" خبر ۲۰ سیما مرکز سمنان، هم چنین در کانال فضای مجازی خبرگزاری صداوسیما استان سمنان به نشانی @news_semnsnirib نیز بارگذاری می‌شود و علاقه‌مندان به دنیای خبر می‌توانند این اخبار را مشاهده و یا دانلود کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند
  • ورزشی‌های بیست و نهم فروردین ماه در استان سمنان
  • خبر‌هایی از بزرگداشت شهید مدافع حرم حمزه در سمنان
  • کاهش درآمدهای مالیاتی به میزان ۸۵ همت در بخش دوم بودجه ۱۴۰۳
  • تغییرات دولت در بخش اول لایحه بودجه اصلاح شد/گزارش بخش دوم بودجه تا پایان هفته آینده به صحن مجلس ارائه می شود
  • رئیس شورای اطلاع رسانی دولت : قرار نیست تغییری در تیم اقتصادی دولت انجام‌ گیرد
  • خلجی: تیم اقتصادی دولت تغییر نمی‌کند/ هدف‌گذاری برای کاهش تورم
  • تکذیب تغییر در تیم اقتصادی دولت
  • تغییر در تیم اقتصادی دولت کذب است
  • ورزشی‌های بیست و هشتم فروردین ماه در استان سمنان