Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ لیلا کریمی در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان زنجان که در سالن جلسات استانداری زنجان برگزار شد، اظهار کرد: کارگاه های پیش و حین و بعد از ازدواج برای زوج های جوان برگزار می‌شود.

سرپرست معاون فرهنگی و امور جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان استان زنجان با بیان اینکه سال گذشته در مجموع 256 کارگاه قبل، حین و بعد از ازدواج برگزار شد، تصریح کرد: در این کارگاه ها ۴ هزار زوج حضور پیدا کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به برگزاری جشنواره ازدواج آسان و تجلیل از خیران ازدواج و زوجین موفق در حسینیه اعظم زنجان، گفت: حمایت از چاپ و انتشار سه کتاب و یک نرم‌افزار در حوزه ازدواج نیز سال گذشته در این بخش صورت گرفت.

کریمی با بیان اینکه 38 روان‌شناس به دوره‌های تربیت مربی و تسهیل‌گری وزارت ورزش و جوانان اعزام شدند، افزود: 40 زوج شرکت‌کننده در کارگاه‌ها به مراکز مشاوره تحت نظارت جهت دریافت مشاوره رایگان ارجاع داده شدند.

وی در پایان انعقاد 8 تفاهم‌نامه با مراکز مشاوره و سمن‌های حوزه ازدواج را نیز از دیگر موارد اقدامات دبیرخانه ازدواج استان طی سال گذشته عنوان کرد.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان زنجان زوجین معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۶۵۶۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری کارگاه آموزشی مددکاران ترویجی جنوب آذربایجان‌غربی در مهاباد

صلاح‌الدین حق‌گوی مدیر جهادکشاورزی مهاباد در کارگاه آموزشی مددکاران ترویجی، گفت: این شهرستان میزبان مددکاران ترویجی ۱۷ شهرستان جنوب استان بود که هدف از برگزاری این کارگاه، آشنایی مددکاران ترویجی با یافته‌های علمی، روش‌های کاشت، داشت و برداشت و مقابله با آفات و بیماری‌های محصولات چغندرقند، کلزا و گندم بود.

وی افزود: در سال جهش‌تولید با مشارکت مردم، افزایش بهره‌وری در حوزه تولیدات زراعی هم در دستور کار جهادکشاورزی قرارگرفته است.

باقری رئیس پشتیبانی ترویج سازمان جهادکشاورزی آذربایجان‌غربی هم گفت: برای ۴ محصول گندم، کلزا، چغندرقند و سیب امسال برنامه‌هایی در نظر گرفته شده تا بتوانیم این محصولات را از نظر عملکرد و تناژ افزایش دهیم.

وی اضافه کرد: تا کشاورزان با استفاده از این تحقیقات و اطلاعاتی که به دست ما می‌رسد بتوانند این برنامه‌ها را عملیاتی کنند و در محصولاتشان اجرایی کنند.

ایران‌نژاد رئیس اداره ترویج جهادکشاورزی میاندوآب هم گفت: مددکاران ترویجی، به‌عنوان رابط بین کشاورزان و کارشناسان، نقش مؤثری در انتقال فناوری و دانش روز به کشاورزان، باهدف دستیابی به یک نظام واحد کشاورزی، ایفا می‌کنند.

دومین نشست مددکاران ترویجی شمال استان هم به میزبانی شهرستان خوی برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • برگزاری کارگاه روایت دختر ایرانی درارومیه
  • وام ازدواج؛ شیرینی یک قانون برای حمایت از نهاد خانواده
  • برگزاری سه کارگاه علمی تخصصی همایش جهانی «بقیع؛ مدفن امامان و اصحاب»
  • موانع پرداخت تسهیلات جوانی جمعیت رفع شود / روند ازدواج جوانان تسهیل شود
  • تجلیل از دست‌اندرکاران رویداد کشوری جامعه پرداز در همدان
  • (تصاویر) تشریفات خاص برگزاری جشن عروسی صائبین مندایی
  • برگزاری کارگاه آموزشی مددکاران ترویجی جنوب آذربایجان‌غربی در مهاباد
  • برگزاری کارگاه تجسمی «وعده صادق» در قم
  • در بانک دی بدون صف انتظار وام ازدواج دریافت کنید
  • آیا امکان افزایش مهریه بعد از عقد وجود دارد؟