Web Analytics Made Easy - Statcounter

تالوکار هرمزگانی سابق تیم ملی کشورمان ضمن عذرخواهی از رئیس هیئت ووشو استان هرمزگان بابت سوتفاهامات گذشته، ابراز کرد: در هر خانواده‌ای سوءتفاهم و اختلاف‌نظر وجود دارد و دراین‌بین افرادی با ورود خود و باهدف کمک کردن به بنده و استاد بهرمن باعث گسترده شدن این اختلافات شدند.

طاهر قاسمی در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه خلیج‌فارس، افزود: در پی اتفاقات یک سال اخیر در رشته ووشو لازم دانستم توضیحاتی جهت شفاف‌سازی در جامعه ورزش بیان کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه بنده طاهر قاسمی بالغ به ۱۱ سال در رشته ووشو فعالیت دارم و در این سال‌ها هدفی جز بالا بردن

این ووشوکار هرمزگانی با اشاره به اینکه پرچم مقدس کشور عزیزم ایران نداشته‌ام، تصریح کرد: در مدت فعالیت ورزشی‌ام همیشه تلاش کردم فرد تأثیرگذاری باشم و الگوی مناسبی برای ورزشکاران کم سن و سال استان هرمزگان باشم.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته یکی از بدترین سال‌های ورزشی بنده رقم خورد و باعث شد از هدف‌هایی که مشخص کرده بودم دور شوم، خاطرنشان کرد: در این سال‌ها فردی در موفقیت اینجانب نقش بزرگ و فراموش‌نشدنی داشته است نه‌تنها استاد بنده بلکه همیشه به‌عنوان برادر بزرگ‌تر پشتیبانم بوده و کسی نیست جز استاد بهرمن.

قاسمی اضافه کرد: اگر بخواهم در مورد ازخودگذشتگی و رشادت‌های رئیس هیئت ووشو استان هرمزگان صحبت کنم     از حوصله مخاطبین خارج است اما این را باید گفت که  رشته ووشو استان و حتی کشور مدیون زحمات استاد بهرمن بوده است.

تالوکار هرمزگانی سابق تیم ملی کشورمان با بیان اینکه وی همواره به فکر پیشرفت جوانان استان و کشور بوده است، عنوان کرد: به‌طور حتم وی الگوی   مناسب و ارزشمندی برای تمامی ورزشکاران است. هستند.

قاسمی ضمن عذرخواهی از علیرضا بهرمن بابت سوتفاهامات گذشته، ابراز کرد: در هر خانواده‌ای سوءتفاهم و اختلاف‌نظر وجود دارد و دراین‌بین افرادی با ورود خود و باهدف کمک کردن به بنده و استاد بهرمن باعث گسترده شدن این اختلافات شدند.

وی ادامه داد: در این میان اگر خطایی سر زده ، خدا می‌داند هدف تخریب وی نبوده است البته این موضوعات باعث شد که بنده و استاد بهرمن دوست و دشمن خود را بشناسیم و هر دو ما به این مثال یقین پیدا کنیم کس نخارد پشت من جز ناخن انگشت من.

قاسمی در پایان از تمامی حامیان و سرمایه‌های واقعی ورزش استان هرمزگان تقدیر کرد و افزود: بابت اتفاقات گذشته از رئیس هیئت ووشو استان هرمزگان عذرخواهی می‌کنم.


انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال تیم ملی جامعه خانواده خلیج فارس سرمایه قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۶۵۶۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسن روشن: اختلاف خطیر و نکونام؟ نه می‌فهمیم این چه می‌گوید، نه آن! / فیلم

صحبت های حسن روشن در حاشیه بازی نمادین بین تیم های رسانه ورزش‌ و یاران آب پرور.

دانلود (30.9MB)

دیگر خبرها

  • دیدار نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی با خانواده شهیدان حبیبی فر و قاسمی
  • برای استادی ادیب و فرزانه: پزشکی که عاشق نوزادان بود و ایران
  • رئیس‌جمهور: می‌گفتند روی موشک‌ها شعار مرگ بر اسرائیل ننویسیم
  • فراتی، استاد دانشگاه: طرح خاورمیانه جدید بعد از حمله ایران شکل می‌گیرد
  • برادرکشی در فسا یک خانواده را عزادار کرد
  • مسابقات کوراش بانوان در سطح خوب و با میزبانی شایسته برگزار شد
  • حسن روشن: اختلاف خطیر و نکونام؟ نه می‌فهمیم این چه می‌گوید، نه آن! / فیلم
  • قهرمانی تیم نفت تهران در لیگ برتر شطرنج مردان کشور
  • قهرمانی مقتدرانه و زودهنگام تیم نفت تهران در لیگ برتر شطرنج آقایان کشور
  • شرایط جوی مناسب نیست، سفر نروید