Web Analytics Made Easy - Statcounter

تصاویر منتشر شده از رصد ناو آمریکایی USS Boxer توسط پهپادهای نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نشان می‌دهد که این تصاویر توسط پهپاد مهاجر-۴ ثبت و ضبط شده است.

اسکید (ارابه فرود) پهپاد مهاجر-۴ که در تصاویر منتشر شده از رصد ناوگروه آمریکایی مشخص است

پهپاد «مهاجر ۴» برای مراقبت هوایی و شناسایی اهداف تا فاصله ۱۵۰ کیلومتری طراحی و ساخته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سطح مقطع راداری کم، کاهش سطح هواپیما از روبرو، کمک اثرسطح به بلند شدن پرنده در صورت برخاست از باند و کاهش نیروی مقاومت هوا (درگ) القایی از جمله مزیت‌های این پهپاد است.

هواپیمای مهاجر ۴ با بیشینه سرعت ۲۰۰ کیلومتر بر ساعت، مداومت پروازی ۷ ساعته دارد و می تواند در انواع شرایط جوی به پرواز درآید. از پهپاد مهاجر ۴، نمونه‌های دیگر هم ساخته شده که می‌توان به پهپادهای «شاهین» نزاجا و «صادق» نیروی دریایی سپاه و دیگر نمونه هایی چون فتوگرامتری و نمونه مجهز به موشک هوابه هوا اشاره کرد که تفاوت‌هایی با مهاجر ۴ دارند.

نمونه فتوگرامتری پهپاد مهاجر-۴

پهپاد صادق

از جمله کاربردهای غیرنظامی مهاجر-۴ میتوان به کنترل ترافیک اشاره کرد که اخیرا نیز پلیس راهور به آن مجهز شده است.

پهپاد شاهین در اختیار پلیس راهور

۲۷۲۱۵

کد خبر 1281346

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: پهپاد هواپیمای بدون سرنشین ایران و آمریکا ایالات متحده آمریکا ایران و آمریکا ایران و انگلیس باشگاه پرسپولیس انگلیس خلیج فارس نفتکش دونالد ترامپ سپاه پاسداران محمدجواد ظریف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۶۵۷۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکورد تولید ماهانه صبا فولاد خلیج فارس شکسته شد

به گزارش «تابناک» به نقل از روابط عمومی شرکت صبا فولاد خلیج فارس، احسان رسولی اظهار داشت: صبا فولاد خلیج فارس در فروردين ماه سال جاری موفق به تولید ۱۳۱ هزار و ۸۱۱ تن بریکت گرم شد.

معاون بهره برداری شرکت صبا فولاد خلیج فارس ادامه داد: با ثبت این رقم، این شرکت رکورد جدیدی را در تولید ماهانه خود به ثبت رساند و از رکورد قبلی ماهانه این شرکت که ۱۲۹ هزار و ۴۰۰ تن بود، عبور کرد.

دیگر خبرها

  • ببینید | لحظه اصابت موشک یا پهپاد شلیک شده از سوی حزب‌الله به خلیج حیفا
  • رکورد تولید ماهانه صبا فولاد خلیج فارس شکسته شد
  • انجام ۲ هزار و ۴۴۲ نمونه برداری از فرآورده‌های تولیدی در زنجان
  • انتخاب سه کارگر فارس به عنوان نخبه ملی کشور
  • این آزمایش سرطان پروستات را بدون نمونه‌برداری تشخیص می‌دهد
  • جلوگیری از تحمیل هزینه‌های بسیار زیاد به صنعت توزیع برق
  • آزمایش جدیدی که سرطان پروستات را بدون نمونه‌برداری تشخیص می‌دهد
  • تحرکات دشمنان در خلیج‌فارس رصد می‌شود
  • نیروی دریایی سپاه تمام تحرکات در خلیج‌ فارس را رصد می‌کند
  • طلاق زوج سینماگر ایرانی، با دخترشان چه کرده است؟