Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@06:30:46 GMT

موضوعات جشنواره فیلم و عکس «فردا» اعلام شد

تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۶۵۸۱۶

موضوعات جشنواره فیلم و عکس «فردا» اعلام شد

دبیرخانه پنجمین جشنواره فیلم و عکس فناوری و صنعتی«فردا»، محورهای موضوعی ۳۰ گانه‌ای را تعیین کرده که فیلمسازان و عکاسان می‌توانند حول این محورها نسبت به ارسال آثار خود اقدام کنند.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی پنجمین جشنواره فیلم و عکس فناوری و صنعتی«فردا»، دبیرخانه این دوره از جشنواره محورهای موضوعی ۳۰ گانه‌ای را برای ارسال آثار از سوی فیلمسازان و عکاسان  علاقه مند به شرکت در این جشنواره تعیین کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

موضوعاتی همچون «حمل و نقل ریلی»، «حمل و نقل جاده‌ای»،«حمل و نقل هوایی»، «حمل و نقل دریایی»،«خودروسازی و صنایع وابسته»، «صنایع مرتبط با برق(نیروگاه‌ها و...)»،«انرژی‌های تجدیدپذیر(انرژی‌های نو)»، «صنعت سدسازی و مدیریت آب»، «صنعت آب و فاضلاب»،«مدیریت پسماند»، «کار و کارآفرینی»، «کسب و کارهای دانش بنیان»،« صنایع نفت و گاز و پتروشیمی»، «معادن و صنایع فلزی و معدنی»،« ناختی و...)»، «فناوری‌های نرم و صنایع خلاق فرهنگی»،«فناوری‌ها و صنایع دفاعی»،«صنعت ساختمان و عمران و شهرسازی»،«فناوری اطلاعات و ارتباطات»،«فناوری‌ها و صنایع هوافضا»،«فناوری‌های جدید(نانو، بیو، زیست فناوری، اقتصاد دیجیتال، فناوری های صنایع غذایی و کشاورزی»،«صنایع پزشکی و داروسازی و بهداشتی»،«صنایع چرم و پوشاک و نساجی و فرش»، «صنایع دستی و گردشگری»، «صنعت شیشه‌سازی»،«فناوری‌های پیشرفته»، «ایمنی صنعتی و بهداشت حرفه‌ای»، «انرژی هسته‌ای(کاربردها ـ دستاوردها)»، «محیط زیست» و «بانک و بیمه» مواردی است که این جشنواره پذیرای آثار فیلم و عکس براین اساس خواهد بود.

 قالب‌های موجود در این دوره از جشنواره «فردا» شامل فیلم مستند، فیلم‌های پویانمایی و گرافیک متحرک، فیلم‌های تبلیغاتی(آنونس، تیزر و نماهنگ)، مجموعه‌های مستند تلویزیونی، عکس صنعتی و تبلیغاتی(تک‌عکس و مجموعه عکس) و مسابقه دانشجویی(شامل همه قالب‌ها) مواردی است که متقاضیان می‌توانند برمبنای آن نسبت به ارسال اثر به دبیرخانه جشنواره اقدام نمایند.

پنجمین جشنواره فیلم و عکس فناوری و صنعتی«فردا» از دو طریق آنلاین با رجوع به سایت جشنواره به نشامی jdfest.ir و مراجعه حضوری به دبیرخانه به نشانی  خیابان انقلاب اسلامی، روبروی ایستگاه متروی دروازه دولت، خیابان خاقانی، پلاک ۸۱، طبقه سوم آماده دریافت آثار  شرکت کنندگان است.
یادآور می‌شود، پنجمین جشنواره فیلم و عکس فناوری و صنعتی«فردا» ۱۵ تا ۱۷ مهرماه به دبیری بهزاد رشیدی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: جشنواره فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۶۵۸۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری رویداد فن‌آب برای صرفه‌جویی مصرف آب در صنایع نساجی

رویداد فن‌آب با هدف حمایت از ایده‌های برتر بهینه‌سازی مصرف آب در صنعت نساجی در دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از روابط عمومی دانشگاه صنعتی اصفهان، سیدمهدی حجازی اظهار کرد: حامی اصلی رویداد فن‌آب (فناوری‌های نوین در مدیریت مصرف آب در صنعت نساجی) شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان است و این رویداد با مشارکت دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار می‌شود.

وی در ارتباط با اهمیت بهینه‌سازی آب در صنعت نساجی افزود: صنعت نساجی به‌خصوص در بخش چاپ، رنگرزی و تکمیل یک صنعت آب‌بر است و در استان اصفهان هم که قطب صنعت نساجی به‌شمار می‌رود، تعداد قابل توجهی از این واحدها وجود دارند. ازطرفی در دنیا شاهد رشد فناوری‌های مرتبط با مصرف بهینه آب و بازچرخانی آب در صنعت نساجی هستیم که مبحث بسیار مهمی است.

دانشیار دانشکده مهندسی نساجی عنوان کرد: دانشگاه صنعتی اصفهان نیز درحال پیشرفت به سمت دانشگاه نسل چهار است به همین علت به فکر حل معضلات پیرامونی خود بوده و در برابر جامعه و اطراف خود مسئولیت دارد، از این‌رو حل مسئله آب در صنعت نساجی، بازچرخانی آن و کمینه کردن مصرف یک بخش اساسی است.

حجازی با بیان اینکه روش‌های سنتی مصرف آب با مصرف بیش از ده‌ها کیلوگرم آب در صنعت نساجی باید به روش‌های نوین تغییر کند، اضافه کرد: هدف این رویداد شناسایی ایده‌های دانشجویی، استارت‌آپی و واحدهای صنعتی دانش‌بنیان است که در این راستا قصد توسعه سبد محصول دارند. در طی این رویداد از صنعتگرانی که در حوزه چاپ، رنگریزی و تکمیل فعالیت می‌کنند نیز دعوت شده تا یک فن‌بازار شکل بگیرد.

وی در رابطه با طرح‌های ارسال شده به دبیرخانه رویداد بیان کرد: تاکنون ۲۸ طرح به دبیرخانه رویداد ارسال شده است که ۱۱ طرح در مرحله اول داوری و به مرحله نهایی رویداد راه یافتند. امیدواریم در انتهای رویداد ارتباط بین طرح‌ها و صنعت برقرار شود.

حجازی برقراری ارتباط بین شرکت‌کنندگان و صنعتگران بزرگ در طی این رویداد را مهم‌تر از کسب جایزه دانست و خاطرنشان کرد: روز پنجم اردیبهشت داوری نهایی انجام می‌شود. هر تیم حدود ۱۰ دقیقه ایده خود را مطرح می‌کند، تیم داوری و افرادی که از صنعت در برنامه حضور دارند این ایده را با چالش‌هایی مواجه می‌کنند و به ۳ تیم برگزیده جوایزی تعلق می‌گیرد.

کد خبر 747357

دیگر خبرها

  • ۱۲۶۸ واحد تولیدی و صنعتی کردستان به شبکه سراسری گاز متصل شدند
  • تجهیز ۵۳ درصد چاه های صنعتی خراسان رضوی به کنتور هوشمند
  • تجهیز ۵۳ درصد چاههای صنعتی خراسان رضوی به کنتور هوشمند
  • ۱۰ واحد صنعتی اردستان در فهرست صنایع آلاینده قرار گرفت
  • تقویت ارتباط صنعت و دانشگاه مشکلات اقتصادی را حل می‌کند
  • برگزاری رویداد فن‌آب برای صرفه‌جویی مصرف آب در صنایع نساجی
  • آغاز رصد و پالایش صنایع پرخطر کرمان
  • هنر نمایشی ابزار‌ی برای انتقال موضوعات و مفاهیم به جامعه
  • رشد ۱۸ درصدی صنعت نساجی در دولت سیزدهم
  • برگزاری نخستین رویداد استارت‌آپی سال در صنعت نساجی اصفهان