Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، رضوی زاده رئیس دامپزشکی شهرستان‌های چالوس و کلاردشت گفت: در پی نظارت‌های ادواری و سرزده بازرسان بهداشتی از مراکز تولید، نگهداری و عرضه فرآورده‌های خام دامی و مواد پروتئینی، ۳۷۴ کیلوگرم گوشت گاوی و گوسفندی و نیز ۱۹۴ کیلوگرم مرغ به دلیل فاسدشدن، از چرخه مصرف انسانی خارج شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بازرسی بهداشتی دامپزشکی با هدف تامین سلامت مصرف کنندگان مواد خام دامی را از جمله مهمترین وظیفه دامپزشکی برشمرد و افزود: به همین دلیل کارشناسان دامپزشکی مازندران با انجام بازدید‌های ادواری و سرزده از این مراکز بر روند تولید، نگهداری و عرضه فرآورده‌های خام دامی نظارت کرده و با همکاری دستگاه قضایی و نیروی انتظامی، با متخلفان بهداشتی و تهدید کنندگان سلامت شهروندان، برخورد قانونی خواهد شد.

رئیس دامپزشکی شهرستان‌های چالوس و کلاردشت از شهروندان خواست: در زمان خرید مواد پروتئینی علاوه بر توجه ویژه به برچسب محصول، بر شرایط نگهداری و عرضه آن توجه داشته و با مشاهده تخلف بهداشتی، گزارشات خود را به اداره دامپزشکی شهرستان با شماره تلفن ۵۲۲۲۷۲۰۹ تماس اطلاع دهند.

انتهای پیام/ م

گوشت‌های فاسد زیر ذره بین بازرسان دامپزشکی شهرستان‌های چالوس و کلاردشت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی دامپزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۶۵۸۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معدوم سازی ۲۸ تن مواد غذایی فاسد در کبودراهنگ

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ۲۷۰ کیلوگرم فرآورده‌های خام دامی غیر بهداشتی در نایین معدوم شد
  • معدوم سازی ۲۸ تن مواد غذایی فاسد در کبودراهنگ
  • معدوم سازی ۳۰۰ کیلوگرم فرآورده خام دامی در اهواز
  • کشف هشت هزار کیلو گرم فرآورده خام دامی غیر بهداشتی در البرز
  • ۲۱۱ هزار کیلوگرم مواد غذایی فاسد در البرز معدوم شد
  • ضبط و معدوم‌سازی ۷۰۰ کیلوگرم مواد خام دامی در مرکز لرستان
  • معدوم سازی بیش از یک تن مواد غذایی فاسد در شهرستان فیروزه
  • معدوم‌سازی یک میلیون و ۵۰۰ هزار کیلوگرم موادغذایی فاسد در تعطیلات نوروز
  • معدوم سازی ۳۸۹ کیلوگرم فرآورده خام دامی غیر بهداشتی در آستارا
  • معدوم سازی بیش از یک تن مواد غذایی فاسد و غیربهداشتی دربوکان