Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا، با حکم بهمن طیبی مدیر کل ورزش و جوانان استان گلستان بعنوان رئیس ستاد اولین جشنواره ملی ازدواج اقوام ایرانی ،اعضای ستاد اجرایی این رویداد ملی منصوب شدند.

بر این اساس سید محمد جواد بنی کمالی بعنوان دبیر جشنواره ، صادق خسروی بعنوان مدیر اجرایی این مراسم ، قاسم مازارلو به عنوان مسئول کمیته مالی و پشتیبانی، ام کلثوم ساوری مسئول کمیته روابط عمومی و کمیته فضا سازی، علی اصغر سلیمانی مسئول کمیته تبلیغات و فضای مجازی ، مسعود زیارتی مسئول کمیته اقوام و صنایع دستی ، نازنین مریم محسنی مسئول دبیر خانه ، طاهره پهلوانی مسئول کمیته امرو اداری ، مانی پهلوان زاده مسئول کمیته حامیان مالی ، عبداله فرهنگی مسئول کمیته علمی آموزشی ، پوریا کشیر مسئول کمیته فرهنگی ، حاج حمید گالیکشی مسئول کمیته هنری ، محمد زمان اراهیمی مسئول کمیته حراست ، گلگوش مسئول کمیته حمل و نقل ، رمضانعلی تربتی نژاد مسئول کمیته تشریفات و اسکان و مصطفی یادگاری مسئول واحد نمایشگاهی منصوب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اولین جشنوار ملی ازدواج اقوام ایرانی از 13 مرداد ماه به مدت سه روز در مجموعه ورزشی آزادی برگزار خواهد شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ازدواج استان گلستان تبلیغات صنایع دستی مدیر کل ورزش و جوانان استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۶۵۹۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی سرپرست جدید نهاد نمایندگی در دانشگاه پیام نور همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ در این مراسم از تلاش های حجت الاسلام علی دانش افروز قدردانی و حجت الاسلام محمد ابراهیم افلاکیان به عنوان سرپرست جدید نهاد نمایندگی در این دانشگاه معارفه شد.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور در این مراسم گفت: مأموریت های این نهاد در دانشگاه ها، رشد بینش سیاسی، حمایت و هدایت فکری تشکل های دانشجویی و دانشگاه و تقویت ارزش های اسلامی و انقلابی در سطوح اجرایی و علمی است

حجت الاسلام نبوی بر جهاد تبیین در مسائل سیاسی، اجتماعی و فرهنگی تاکید کرد و افزود: حضور روحانیون بین دانشجویان به منظور راهنمایی و ارشاد فکری و اخلاقی از وظایف روحانیت در دانشگاها است.

حجت الاسلام افلاکیان، مسئول جدید نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه پیام نور همدان هم مهمترین راهبرد این نهاد در دانشگاه را ایجاد دانشگاه اسلامی در مبحث تعلیم و تربیت و آموزش کشور دانست.

دیگر خبرها

  • تشکیل ستاد وصال شیرین در راستای تسهیل ازدواج جوانان در کشور
  • نمایش وحدت و همدلی با برگزاری جشنواره اقوام در بندرترکمن
  • تایید اعتبارنامه ۶ منتخب مردم گلستان در مجلس توسط هیأت اجرایی
  • مختومقلی فراغی از محور‌های وحدت در گلستان است
  • افزایش تسهیلات ازدواج در هرمزگان
  • همه اقوام کشور با وحدت کامل برای اقتدار نظام اسلامی شجاعانه ایستاده‌اند
  • افزایش تسهیلات ازدواج درهرمزگان
  • لیلا زارع: نباید در زمینه فیلمسازی فقط به جشنواره‌های دولتی اکتفا کرد
  • معرفی سرپرست جدید نهاد نمایندگی در دانشگاه پیام نور همدان
  • «نون - خ» برنده صفا و سادگی