Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت 24-عبدالرضا داوری مدعی شد که حمید بقایی دچار سکته مغزی شده است.بهمن شریف زاده هم می گوید معاون اجرایی دولت احمدی نژاد بخاطر لخته خون در سرش به بیمارستان منتقل شده است.

عبدالرضا داوری مشاور رسانه‌ای محمود احمدی نژاد در توئیتی خبر از سکته مغزی بقایی در زندان داد و نوشت: تایید خبر سکته مغزی آقای حمید بقایی از سوی وکیل ایشان.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین بهمن شریف زاده از روحانیون نزدیک به مشایی در گفتگویی کوتاه با خبرآنلاین گفت: براساس اخباری که من دارم یک لخته خون در سر بقایی بوده که بخاطر آن به بیمارستان منتقل شده است.

منبع: خبرآنلاین

منبع: ساعت24

کلیدواژه: احمدی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۶۵۹۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عمل جراحی موفقیت‌آمیز خونریزی مغزی کودک ۹ ساله در بیمارستان رازی سراوان

  محمود کهن سال رئیس بیمارستان رازی سراوان گفت: دختر 9 ساله سراوانی که در اثر تصادف دچار خونریزی مغزی اپیدورال شده بود، توسط  جراح مغز و اعصاب بیمارستان رازی سراوان  تحت عمل جراحی اورژانسی قرار گرفت و جانش نجات یافت.

وی ادامه داد: این دختربچه که بر اثر سانحه تصادف دچار کاهش سطح هوشیاری شده بود، به سرعت به این بیمارستان منتقل شد، با معاینات اولیه و انجام سی‌تی‌اسکن، خونریزی مغزی اپیدورال در ناحیه سر وی تشخیص داده شد.

وی افزود:  حال عمومی بیمار رو به بهبود است و بیمار پس از بستری در بیمارستان، از بخش مراقبت‌های ویژه مرخص خواهد شد.

دکتر کهنسال گفت: خونریزی مغزی اپیدورال یکی از اورژانس‌های شایع در تصادفات سر است و اگر به موقع تشخیص و درمان نشود، می‌تواند به مرگ بیمار منجر شود. خوشبختانه در این مورد، بیمار به موقع به بیمارستان منتقل شد و با اقدام سریع تیم پزشکی، جان وی نجات یافت.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • اعضای بیمار مرگ مغزی در مشهد جان ۴ را نفر را نجات داد
  • پیوند اعضای بانوی مرگ مغزی بجنوردی به ۵ بیمار
  • اعضای بانوی مرگ مغزی در مشهد به پنج بیمار زندگی بخشید
  • اعضای بدن بانوی ایثارگر اردبیلی به بیماران نیازمند اهدا شد
  • بیمار مرگ مغزی در مشهد به ۵ نفر زندگی دوباره بخشید
  • فیبریلاسیون دهلیزی عامل زمینه ساز قوی برای نارسایی قلبی است
  • قتل، اولین خلاف پسر تبهکار ۲ روز بعد از آزادی از زندان
  • عمل جراحی موفقیت‌آمیز خونریزی مغزی کودک ۹ ساله در بیمارستان رازی سراوان
  • بستری بیش از ۶ هزار و ۹۰۰ نفر در بیمارستان های استان یزد
  • زندگی دوباره ۴ بیمار در مشهد با اهدای اعضای بانوی مرگ مغزی