Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- کارشناسان برنامه تلویزیونی «راهش‌اینه»، این هفته از مشتری یابی و فروش در کسب‌وکار‌های خانگی، ایجاد درآمد از طریق تدریس و سخنرانی و دلایل شکست و موفقیت کسب‌وکار‌ها صحبت خواهند کرد. تاریخ انتشار: 11:14 - 29 تير 1398 - کد خبر: ۵۳۴۵۹۰

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری میزان به نقل از روابط عمومی شبکه هفت سیما، در هفته نخست و هفته دوم برنامه «راهش اینه»، موضوعاتی مانند کارآفرینی، کسب مهارت، عوامل شکست در کسب‌وکار‌ها و شروع کار با سرمایه اندک مطرح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این هفته، که سومین هفته از برنامه «راهش اینه» محسوب می‌شود، موضوعاتی مانند مشتری یابی و فروش در کسب‌وکار‌های خانگی، ایجاد درآمد از تدریس و سخنرانی و دلایل شکست و موفقیت کسب‌وکار‌ها مطرح خواهد شد.

روز شنبه، علیرضا احدی در راهش اینه از مشتری‌یابی و فروش در کسب و کار‌های خانگی صحبت خواهد کرد.
ایجاد درآمد از تدریس و سخنرانی، موضوع برنامه یکشنبه است که با حضور سعید محمدی، مشاور ارشد کسب‌وکار مطرح می‌شود.

دوشنبه، ۳۱ تیر، دکتر محسن برزگر خلیلی، موضوع دلایل شکست و موفقیت کسب وکار‌ها را در برنامه ادامه خواهد داد. بخش نخست این بحث، هفته گذشته در راهش اینه مطرح شده است.

این برنامه به تهیه‌کنندگی پرتو رضائیان، و با اجرای فریبا باقری، سعیده آغویی و شایسته صعودیان هر هفته روز‌های شنبه، یکشنبه و دوشنبه ساعت ۱۷:۱۵، از گروه مهارت‌های عمومی شبکه هفت روی آنتن این شبکه می‌رود.

گفتگو با کارآفرین‌ها، معرفی کسب‌وکار‌های خانگی و کوچک، گفتگو با کارشناسان حوزه کسب و کار و پاسخ گویی به سوال‌ها. از مهم‌ترین بخش‌های «راهش اینه» به شمار می‌رود.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: راهکارهای کسب و کار کسب و کار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۶۶۰۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خروج ۴۲۴ میلیارد تومان نقدینگی از صندوق‌های با درآمد ثابت در هفته‌ای که گذشت

کوروش آسایش کارشناس بازار سرمایه گفت: در هفته کاری که گذشت صندوق‌های با درآمد ثابت شاهد خروج نقدینگی ۴۲۴ میلیارد تومانی بودند در حالی که بازار سهام شاهد خروج ۲ هزار و ۸۷۵ میلیارد تومان پول افراد حقیقی بود.

او افزود: در این هفته کاری صندوق‌های با درآمد ثابت سه روز یعنی دوشنبه، سه‌شنبه و چهارشنبه به ترتیب ۸۹ میلیارد تومان، ۱۵۴ میلیارد تومان و ۵۹۲ میلیارد تومان شاهد ورود نقدینگی بودند. روز‌های شنبه و یکشنبه نیز به ترتیب هزار و ۷۸ میلیارد تومان و ۱۸۱ میلیارد تومان خروج نقدینگی حقیقی‌ها از این صندوق‌ها ثبت شد.

گفتنی است، طبق مصوبات سازمان بورس، صندوق‌های درآمد ثابت موظف هستند که حداقل ۷۵ درصد از دارایی خود را به اوراق بهادار با درآمد ثابت، گواهی سپرده بانکی و سپرده بانکی اختصاص دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی بورس

دیگر خبرها

  • ایجاد ۱۳ هزار فرصت شغلی مشاغل خانگی در خراسان‌شمالی
  • خروج ۴۲۴ میلیارد تومان نقدینگی از صندوق‌های با درآمد ثابت در هفته‌ای که گذشت
  • ۲ جام سرخ‌ها از دست رفت؟ | امید در هفته ناامیدکننده
  • حاجی بابایی: افزایش قیمت نفت تغییری در بستن بودجه ایجاد نمی‌کند
  • تلاش مدیریت شهری اصفهان برای تسریع در حرکت وسایل حمل‌ونقل عمومی در شهر
  • نگاه توسعه ای به شهر در اولویت قرار گیرد
  • پرداخت حدود ۵۳ میلیارد ریال وام تسهیلات مشاغل خانگی حوزه فرهنگ و هنر نیشابور
  • پیش‌فروش لوازم خانگی برای جلوگیری از ایجاد بازارسیاه
  • ۲۰ درصد پسماندهای خانگی پلاستیک‌ است
  • بررسی ادعای عجیب درمورد تماس سفارشی با کادرفنی تیم ملی