Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون شهردار بجنورد در پاسخ به این سئوال که چرا برخی از معابر حاشیه شهر هنوز آسفالت نشده ولی خیابان‌های اصلی شهر چندین بار روکش آسفالت می‌شوند٬ گفت: خیابان‌ها و معابر را بر اساس اولویت تردد آسفالت می‌کنیم. ۲۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۷ استانها خراسان شمالی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بجنورد٬ مجتبی پارساپور امروز در گفت‌وگو با برنامه رادیویی صدای خراسان شمالی اظهار داشت: آسفالت و روکش آسفالت معابر و خیابان‌های بجنورد بر اساس تردد از خیابان‌های مرکز شهر و اصلی به سمت سایر معابر بهسازی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استعفا یا عزل؛ حاشیه‌های ادامه‌دار شهرداری بجنورد و چند سئوال بی‌پاسخ‌شهرداری بجنورد و دستگاه‌های اجرایی تکلیف‌ گلستان شهر را مشخص کنندبدقولی دولت در اختصاص سهمیه قیر شهرداری بجنورد؛ اعضای شورا کار پوپولیستی نکنند

وی با اشاره به عمر آسفالت‌ها در معابر شهری بجنورد٬ افزود: با توجه به حفاری‌ها و کنده‌کاری‌هایی که پس از آسفالت در خیابان‌ها انجام می‌شود٬ نمی‌توانیم عمر‌ زمانی را برای این شاخص در نظر بگیریم. البته تلاش ما این است که حفاری‌ها با برنامه و مجوز بوده و مشکلی در این زمینه پیش نیاید ولی این اتفاق برخی از مواقع غیر قابل اجتناب است.

معاون شهردار بجنورد تصریح کرد: در معابری که زیرسازی و بهسازی آن به طور کامل انجام می‌شود٬ قبل از انجام کارها از همه دستگاه‌های خدماتی می‌خواهیم که حفاری و مراحل کنده‌کاری احتمالی را انجام دهند و پس از آسفالت مجوزی در این زمینه صادر نمی‌شود.

پارساپور خاطر نشان کرد: آیتم اصلی استاندارد در آسفالت درون و برون شهری٬ زیرسازی آسفالت است که با کنده‌کاری و حفاری٬ تمام سطح آسفالت در معابر تحت تاثیر قرار می‌گیرد و دچار مشکل می‌شود.

وی در بخش دیگری از این برنامه با اشاره به عدم ایجاد زیرساخت مناسب برای مسافران در ترمینال برون شهری میدان امام رضا(ع) گفت: این مکان٬ مکانی موقتی است و به همین دلیل با توجه به موقتی بودن مکان٬ هرگونه هزینه در آن غیر قابل توجیه است. هم‌چنین با توجه به طولانی شدن مدت بهره‌برداری از این مکان٬ باید واحد مرتبط با آن درباره چرایی این موضوع پاسخگو باشد.

پارسا پور درباره آسفالت معابر منطقه ملکش در حاشیه شهر بجنورد٬ گفت: آن منطقه جزو خیابان‌ها٬ معابر و شریان‌های اصلی شهر نیست و امکان انجام امور خدماتی توسط شهرداری نیز در آن منطقه وجود ندارد به همین دلیل نمی‌شود خیابان‌های این منطقه را آسفالت کنیم.

به گزارش تسنیم٬ عدم خدمات دهی مناسب شهرداری بجنورد به برخی از مناطق حاشیه شهر موجب بروز انتقاداتی از مجموعه شهرداری بجنورد شده که مسئولین شهرداری نیز همیشه در پاسخ به این سوال٬ موضوع خارج از محدوده بودن این مکان‌ها را مطرح می‌کنند.

انتهای پیام/ ز‌‌

R7719/P/S6,55/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۶۶۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معابر تهران خلوت و روان است

سرهنگ اسماعیل احسان پور در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: با رصد مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از وضعیت تردد خودرو‌ها در ساعات ابتدایی صبح روز چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ ماه نشان از معابر و بزرگراه‌هایی خلوت در سطح شهر تهران و احتمال تصادفات بخاطر افزایش سرعت‌ها توسط برخی از رانندگان دارد. 

او گفت: برخی رانندگان با استفاده از خلوتی معابر اقدام به سرعت و سبقت‌های غیر مجاز می‌نمایند که علاوه بر به خطر انداختن جان خود به دیگر رانندگان و شهروندان آسیب می‌رسانند. 

رییس مرکز کنترل ترافیک هوشمند پلیس راهور تهران بزرگ بیان داشت: برخی رانندگان ممکن است با دیدن خلوتی معابر شهر تهران، قصد سرعت و سبقت جهت زودتر رسیدن و یا قصد انجام حرکات نمایشی و لایی کشی دارند که به این دسته از رانندگان توصیه میگردد فریب خلوتی معابر را نخورند چرا که همیشه حادثه در کمین است و سرعت‌های بالا همیشه خطر ساز و خطر آفرین می‌باشند پس با رعایت قانون، همواره با سرعت مقرره در سطح معابر خلوت صبجگاهی و خلوت تردد کنند. 

او  همچنین گفت: تیم‌های پلیس راهور تهران بزرگ در تمامی تقاطع‌ها و معابر و میادین شهر تهران بمنظور کنترل سرعت‌ها و سبقت‌ها حضور دارند چرا که برخی رانندگان با دیدن خلوتی معابر برخی رانندگان ممکن است سرعت خودروی خود را بالا برده و باعث حادثه و تصادفات دلخراش شوند. 

سرهنگ احسان پور افزود: رانندگان در صورت خلوتی معابر از عجله و شتاب در معابر خلوت خودداری کرده و با سرعت مطمئنه و حتی کمتر از آن تردد نمایند و این احتیاط همان سرعتی است که اگر حادثه‌ای مقابل راننده روی داد و اگر خودرو و مانعی مقابل پیش آمد راننده بتواند خودروی خودرا به موقع متوقف و از برخورد پرهیز کنند .

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • آغاز از سرگیری آسفالت محلات بجنورد
  • تبدیل بلوار نوبهار شهر کرمانشاه به پیاده راه
  • پیش‌بینی تولید ۷۰ هزار تن آسفالت
  • تداوم عملیات پخش آسفالت در معابر منطقه سه ارومیه
  • پیش‌بینی تولید ۷۰ هزار تن آسفالت در شهرکرد
  • وضعیت آسفالت شهر قزوین مناسب نیست
  • سهم بالای عابران پیاده در تصادفات فوتی سال گذشته تهران
  • توزیع ۱۰۰ هزار تن آسفالت در پهنه غرب و شمال‌غرب تبریز
  • حمایت شهرداری کرمانشاه از احداث پارکینگ طبقاتی در معابر پرتردد شهر
  • معابر تهران خلوت و روان است