Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام سید علی فتح میرمحمدی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: قرار است این تجهیزات فرهنگی بین مدارس، مکان‌های ورزشی، کانون‌های فرهنگی هنری مساجد و کتابخانه های عمومی حاشیه شهرهای استان توزیع شود.

وی افزود: اعتبار مورد نیاز برای خرید این تجهیزات فرهنگی از محل اعتبارات استانی تأمین و پرداخت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل دفتر امور فرهنگی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: هدف اصلی از خرید و توزیع این تجهیزات فرهنگی کمک به کاهش روزافزون انواع آسیب‌ها و ناهنجاری‌های اجتماعی در حاشیه شهرهای استان است.

حجت الاسلام میرمحمدی عنوان کرد: این تجهیزات فرهنگی از سوی دفتر امور فرهنگی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد خریداری شده است.

وی ابراز داشت: امکانات و تجهیزات فرهنگی موجود در حاشیه شهرهای کهگیلویه و بویراحمد محدود بوده و باید دستگاه‌های اجرایی استان به ویژه نهادهای فرهنگی برای بهبود این وضعیت تلاش و همت جدی تری کنند.

۷۵۳۵/۶۱۱۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگی کهگیلویه وبویراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۶۶۱۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام میزان بارش‌های کهگیلویه و بویراحمد امروز تا ساعت ۲۱:۳۰

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، در بارش های اخیر در تنگ رواق ۷ میلیمتر، علی کرمی دمچنار ۶،چیتاب ۶، کریک ۵، دشت بز ۴، مارگون ۳، سی سخت ۲.۶
 فرودگاه یاسوج یک میلیمتر باران بارید. 

دیگر خبرها

  • ناگفته‌های کهگیلویه و بویراحمد در گفتن نگین
  • آغاز بزرگترین رویداد فرهنگی با برگزاری اجلاسیه شهدای ارتش در گچساران
  • کهگیلویه و بویراحمد رویشگاه بزرگ لاله های واژگون
  • آغاز بزرگترین رویداد فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد
  • کنگره ۲ هزار شهید؛ بزرگترین رویداد فرهنگی کهگیلویه وبویراحمد
  • ۳۰۰ برنامه متنوع در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود
  • سرپرست جدید دیوان محاسبات کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد
  • توزیع اعتبارات کهگیلویه و بویراحمد مبنای منطقی ندارد
  • اعلام میزان بارش‌های کهگیلویه و بویراحمد امروز تا ساعت ۲۱:۳۰
  • ۲۸۵ برنامه به مناسبت دهه کرامت در کهگیلویه و بویراحمد اجرا می‌شود