Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد گندمی مدیر عامل شرکت داتیس در توضیح دستاورد جدید این شرکت اعلام کرد: شرکت داتیس یکی از تولیدکنندگان فعال در صنعت لوازم آشپزخانه می باشد که از زمان شروع فعالیت خود تاکنون توانسته است انواع مدل ها فرهای توکار برقی و فرهای برقی _گازی را در ایران  تولید کند.

وی افزود: با توجه به اینکه مجموعه داتیس همیشه سعی داشته است محصولات جدید خود را منطبق با نیازهای مشتریان و مصرف کنندگان ایرانی تولید کند، پس از تحقیقات میدانی و بازخوردهایی که از مشتریان سابق و فعلی این شرکت گرفته شد، مشخص شد بسیاری از دارندگان فرهای توکار در ایران نیازمند فرهایی هستند که حجم داخلی آنها بیشتر از حجم فرهای موجود در بازار باشد تا قابلیت پخت غذاهای خاص و پرحجم ایرانی و خارجی در آن امکان پذیر باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



گندمی با اشاره به اینکه تاکنون هیچ تولید کننده داخلی در ایران، موفق به تولید فرهای توکار 78 لیتری نشده است؛ ادامه داد: با اعتماد به توان طراحان و مهندسان داتیس برنامه ساخت فرهای توکار 78 لیتری داتیس در برنامه خط تولید این شرکت قرار گرفت و خوشبختانه پس از چند ماه تلاش مداوم و پیگیر مهندسان و کارگران داتیس این شرکت موفق شد برای اولین بار فرهای توکار با حجم 78 لیتر را در ایران تولید کند.

این تولیدکننده لوازم خانگی و آشپزخانه خاطر نشان کرد: ابتکاری که مهندسان این شرکت در طراحی فرهای جدید خود انجام داده اند این بوده است که بدون تغییر در ابعاد استاندارد خارجی فر (60*60)، توانسته اند در حدود 18 لیتر به حجم فرهای جدید این شرکت بیافزایند.
 
وی ادامه داد: خوشبختانه با این ابتکار( ثابت نگاه داشته شدن ابعاد خارجی فر)، دیگر نیازی برای تغییر در جانمایی این فر ها و تغییر در دکوراسیون داخلی آشپزخانه ها وجود ندارد و براحتی می توان فرهای 78 لیتری داتیس را جایگزین فرهای قبلی کرد.

مدیر عامل شرکت داتیس امکان پخت غذاهای جدید ایرانی و خارجی را از مزایای این افزایش حجم برشمرد و گفت: یکی از کارکردهای فرهای جدید داتیس امکان پخت غذاهایی سنتی ایرانی است که معمولا در جشن ها و میهمانی های خانوادگی از آن ها استفاده می شود و تا پیش از این امکان پخت آنها در فرهای با حجم کمتر از 78 لیتر وجود نداشت.

گندمی خاطر نشان کرد: در ایران فرهای توکار با توجه به ظاهر زیبای آن ها مورد استقبال خانواده های ایرانی قرار گرفته اند و کم کم در حال جایگزین شدن با فرهای مبله هستند و سعی مجموعه داتیس بر این بوده است با توجه به ذائقه ایرانی، قابلیت فرهای مبله را به فرهای توکار خود اضافه کنند.

گفتنی است شرکت داتیس یکی از تولیدکنندگان داخلی فعال و نوآور در زمینه تولید لوازم آشپزخانه است که محصولات این شرکت در بیشتر زمینه ها، قابلیت رقابت با رقبای خارجی خود را دارد. این شرکت از زمان شروع فعالیت خود در سال 87 تا کنون توانسته است در مدت کوتاهی بیش از 120 نوع محصول در زمینه لوازم آشپزخانه از جمله اجاق گاز رومیزی، فر توکار، مایکروفر، مایکروویو، هود آشپزخانه و سینک ظرفشویی را تولید کند و نام خود را به عنوان یکی از تولید کنندگان این عرصه در بازار لوازم خانگی ایران جا بیاندازد.

برای اطلاع بیشتر از لیست کامل محصولات این مجموعه می توانید از سایت اینترنتی این شرکت(سایت داتیس) بازدید نمایید.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: شرکت داتیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۶۶۲۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی کابینت های جدید

آشپزخانه مهم‌ترین قسمت خانه است و بر خلاف ادوار گذشته، دیگر تاریک و دود گرفته نیستند! آشپزخانه‌های امروزی شیک و مجلل‌اند و در مرکز توجه قرار دارند. بنابراین پر بیراه نیست اگر بخواهیم زیباترین مدل‌ از کابینت‌های جدید را بشناسیم و در آشپزخانه‌مان اجرا کنیم. در ادامه شما را با جدیدترین طرح‌های کابینت، که توسط مشتریان و طراحان به دفعات تکرار می‌شوند، آشنا می‌سازیم.

مدل‌های مختلف کابینت مدرن

پرتکرار ترین مدل کابینت آشپزخانه، کابینت سبک مدرن است. کابینت مدرن از ورق‌های ساده مانند، هایگلاس، ام دی اف، چوب طبیعی و ... ساخته می‌شود و پروسه ساخت نسبتا ساده‌ای دارد. این کابینت در هر فضایی می‌توان به کار برد. پلان آشپزخانه شما هر مدلی که باشد، کابینت سبک مدرن گزینه‌ی مناسبی برایش خواهد بود؛ این سبک ساده است و در همه رنگی نیز تولید می‌شود. انواع کابینت هایگلاس، کابینت استیل، کابینت ام دی اف، مدل‌های مختلف کابینت‌های بدون دستگیره، کابینت پلکانی و مواردی از این قبیل در سبک مدرن جای می‌گیرند. معمولا کابینت‌های سبک مدرن، قیمت اقتصادی‌ دارند و از بهترین گزینه‌ها برای پلان‌های کوچک، کم نور یا با دیوارهای زائد هستند.

کابینت کلاسیک و نئوکلاسیک

سبک کلاسیک همانطوری که نامش معرف حضورش است، برگرفته از مدل‌ها و المان‌های کلاسیک است. این سبک مجلل و باشکوه است و با انواع طرح‌ها و مدل‌های منبت تزیین و آرایش می‌شود. از متداول‌ترین متریالی که در سبک کلاسیک کاربرد گسترده‌ای دارد، کابینت وکیوم یا کابینت ممبران را می‌توان برشمرد. ممبران از ام دی اف خام با روکش PVC ساخته شده است و به دلیل آن که ورق پی وی سی به طور کامل با روش وکیوم بر روی آن کشیده می‌شود، با نام وکیوم نیز شناخته می‌شود. انواع طرح‌ها و مدل‌های کابینت کلاسیک و نئوکلاسیک را می‌توانید با متریال ممبران و به قیمت مناسب‌تر از کابینت‌های چوبی سفارش دهید. سبک نئوکلاسیک کابینت ممبران، بیش از مدل‌های فاخر و کلاسیک آن سفارش داده می‌شود.

انواع کابینت‌های با کیفیت و رده بالا

آشپزخانه محلی پر رفت و آمد است که در معرض بیشترین آسیب محیطی نیز هست؛ به همین دلیل افراد بسیاری کار را یکسره می‌کنند و به دنبال کابینت‌هایی با کیفیت بالاتر و دوام بیشتر می‌روند که طبیعتا قیمت بالاتری هم دارند. کابینت‌های طرح انزو، کابینت تمام چوب، کابینت روکش چوب و انواع کابینت رنگ این جمله متریال هستند. کابینت پلی اورتان و کابینت پولیشی دو مدل بسیار جذاب و بادوام از کابینت‌های رنگ هستند که به دلیل زیبایی و کیفیت حرف اول را مدل کابینت‌های رده اول می‌زنند. مغزی و پایه‌ی اصلی این کابینت‌ها، ام دی اف خام است که پس از حکاکی و ساخته شدن به طرح دلخواه، توسط رنگ‌های بادوام پوشش داده می‌شود. اگرچه پروسه‌ی تولید و رنگ‌آمیزی این کابینت‌ها کمی زمانبر و تخصصی است اما نتیجه بسیار جذاب و شگفت‌انگیز و فوق‌العاده پر دوام است.

کدام مدل کابینت برای آشپزخانه ما مناسب است؟

انتخاب کابینت آشپزخانه مستلزم در نظر گرفتن آیتم‌های متعددی است؛ هر چند رنگ‌ها و مدل‌های مختلفی از کابینت آشپزخانه در سایت‌ها و پیج‌های مختلف دیده می‌شوند که هر کدام به نحوی دلبری می‌کنند، اما لزوما همان مدل‌ در آشپزخانه ما زیبا نخواهد بود! به عنوان مثال، یک کابینت نئوکلاسیک با رنگ سبز جذاب را در نظر بگیرید که با کانتر سنگ طبیعی و ظرفشویی توکار در یک پلان بزرگ و پر نور خودنمایی می‌کند؛ همین کابینت در یک پلان کوچک و فاقد پنجره باعث دلگیری فضا می‌شود و حس خفگی را به بیننده منتقل می‌کند. برای پلان‌های کوچک و نقلی و یا آشپزخانه‌هایی که نور کمی دارند، انواع مدل‌های کابینت مدرن ساده به رنگ‌های روشن و در صدر آن‌ها سفید براق بهترین گزینه هستند؛ نه یک کابینت سبز! هر چند که مدل سبز به تنهایی زیباتر باشد.

معمولا طراحان و کابینت‌سازان متخصص و حرفه‌ای با توجه به بودجه مشتری و فضای آشپزخانه بهترین گزینه را به مشتری پیشنهاد می‌دهند که ما نیز پیشنهاد می‌دهیم با دقت نظر بیشتری به توصیه‌هایشان گوش بسپارید.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898718

دیگر خبرها

  • معرفی کابینت های جدید
  • پخش مستند پرندگان ایلام از شبکه مستند
  • الفتی، اولین المپیکی تاریخ ژیمناستیک ایران شد
  • الناز سخائیان به عنوان اولین مدیر ایرانی شرکت نستله ایران منصوب شد
  • اولین واکنش ایران خودرو به فروش پژوپارس با قیمت جدید
  • بهترین لوله بازکنی تهران (قیمت لوله بازکنی + تعرفه اتحادیه)
  • اولین‌نشست حلقه «بچه‌های ایران آینده» برگزار می‌شود
  • اولین نشست حلقه «بچه‌های ایران آینده» برگزار می‌شود
  • برگزاری اولین‌نشست حلقه «بچه‌های ایران آینده»
  • سهرابیان: کسب ۵ سهمیه برای ورزشکاران قایقرانی قوت قلب است/ می‌توانستیم در کایاک ۲ نفره و کانو هم سهمیه بگیریم