Web Analytics Made Easy - Statcounter



سرمربی تیم ملی فوتبال ایران نسبت به قرعه تیم ملی در مسابقات مقدماتی جام جهانی قطر واکنش نشان داد.

به گزارش فارس و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال،مراسم قرعه کشی دور دوم رقابتهای انتخابی جام جهانی 2022 و جام ملت‌های آسیا 2023 چین چهارشنبه هفته گذشته در مقر کنفدراسیون فوتبال آسیا برگزار شد. در این قرعه کشی،تیم ملی فوتبال کشورمان در گروه C با تیم های عراق، بحرین، هنگ کنگ و کامبوج همگروه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی تیم ملی،درباره قرعه تیم ملی ایران در این رقابت ها عنوان کرد:در وهله نخست باید بگویم که قرعه تیم ملی آسان نیست. به طور حتم،حریفان در این مسابقات با همه توان خود به میدان خواهند آمد و شاهد رقابت سطح بالایی خواهیم بود.

ویلموتس درباره اینکه کدام تیم را رقیب اصلی تیم ملی در گروه سوم مسابقات می داند اظهار داشت: ما به تک تک حریفان مان احترام می گذاریم.با این وجود هدف مان تنها یک چیز است و آن تلاش بی وقفه برای کسب‌ عنوان نخست گروه است.

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۶۶۲۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خط و نشان پدیده بارسا: بلدیم پی‌اس‌جی را ببریم

به گزارش "ورزش سه"، مراسم قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا روز گذشته برگزار شد و مشخص شد که بارسلونا باید در این مرحله برابر پاری سن ژرمن قرار بگیرد تا تکلیف تیم صعود کننده به نیمه نهایی مشخص شود. 

شاگردان ژاوی فصل پر فراز و نشیبی را پشت سر گذاشتند اما پی اس جی هم در این فصل مثل قبل قدرتمند ظاهر نشده و مشکلاتی را چه در لیگ فرانسه و چه در لیگ قهرمانان پشت سر گذاشته است اما فوتبال‌دوستان در انتظار تماشای یک بازی جذاب و تماشایی هستند.

به نظر می‌رسد که بازیکنان بارسا از قرعه‌ای که با آن روبرو شده‌اند نسبتا خوشحال و راضی هستند و امید زیادی دارند که بتوانند با پیروزی برابر این تیم به جمع چهار تیم نهایی راه پیدا کنند. 

یامال در گفتگو با خبرنگاران درباره این بازی اظهار داشت:« بازی برابر پاری سن ژرمن؟ ما همانطور که برابر ناپولی بازی کردیم، در این دیدار هم بازی خواهیم کرد و سعی می‌کنیم که به مرحله بعدی صعود کنیم. باید برابر پی اس جی مثل همیشه بازی کنیم. بازی خودمان را ارائه دهیم. همانطور که خودمان می‌دانیم در این بازی به میدان خواهیم رفت.»

دیگر خبرها

  • پیروزی خاتون بم مقابل ملوان
  • دو باخت و یک تساوی حاصل رقابت نمایندگان فوتبال هرمزگان با حریفان
  • مصاف ملوان و سایپا در جام حذفی فوتبال
  • نگاهی به متفاوت‌ترین مسابقات جام رمضان، برنامه سازی و فوتبال کوچه‌ای! + فیلم
  • قرعه کشی مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی؛ پرسپولیس مقابل آلومینیوم، قرعه آسان سپاهان
  • رقابت تیمهای خوزستان درلیگ برتر فوتبال
  • در یک تیم همه باید مسئولیت مشکلات را بر عهده بگیرند
  • مدیر گل‌گهر: می‌خواهیم بر مسائل فنی متمرکز باشیم
  • خط و نشان پدیده بارسا: بلدیم پی‌اس‌جی را ببریم
  • اوسمار: سعی می‌کنیم در ۱۰ بازی آخر فصل یک پرش بلند داشته باشیم