Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@22:20:15 GMT

«فرشته یا آدمی» منتشر شد

تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۶۶۳۴۴

«فرشته یا آدمی» منتشر شد

به گزارش خبرنگار مهر، این کتاب در ۵۶ صفحه و با تصاویری رنگی از شهدای این خانواده در قطع رقعی به همت نشر هدی قم در سال ۱۳۹۸ منتشر شده است.

با توجه به مشغله‌های دنیای امروز، نویسنده تلاش کرده تا با بیان خاطراتی کوتاه به زندگی این شهید عزیز بپردازد. پرداخت داستانی مناسب، قلم شیوا و روان نویسنده و ایجاز مطالب، خاطرات شهید را از قالب خاطره فراتر برده و به داستان کوتاه کوتاه یا فلش استوری نزدیک کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرم روایتی (هر صفحه، یک خاطره) که نویسنده برای بیان خاطرات در نظر گرفته، این فرصت را برای خواننده به وجود می‌آورد که در هر فرصت اندکی بتوان با مطالعه‌ی صفحه‌ای از کتاب، با بخشی از ویژگی‌های شهید آشنا شد.

رحیم میرعظیم نویسنده کتاب بعد از بیست سال خبرنگاری و با توجه به تجربه و علاقه‌ای که به گزارش نویسی دارد، تلاش می‌کند تا تجربه‌ای نو را آغاز کند و این کتاب اولین تجربه‌ی او به حساب می‌آید.

از مجموعه کتاب‌های روایت ماندگار، کتاب نیک بخت مراحل انتشار خود را می‌گذراند و روایت مشتاقی نیز در مرحله‌ی ویراستاری است.

هفت روز در جهنم نیز اثر دیگری از این نویسنده است که به خاطرات جمعی از آزادگان دفاع مقدس اختصاص دارد و مراحل چاپ را می‌گذراند.

یکی از خاطرات این کتاب با عنوان" نان حلال" را مرور می‌کنیم:

لباس کاری را که خریده بودم، به همسرم دادم تا بشوید. جیب‌هایش را جستجو کرد و با تعجب گفت: «این پولا از کجا اومده؟» سریع به دروازه ی اصفهان برگشتم. حسین با لباس‌های روی دستش، جای همیشگی ایستاده بود. ماجرا را گفتم. پول‌ها را بیرون آوردم و به او دادم. از دستم نگرفت. گفت: «لباس را همین‌طوری خریده‌ام و همین‌طوری هم فروخته ام.» قیمت لباس نصف آن پول بود.

کد خبر 4670908

منبع: مهر

کلیدواژه: معرفی کتاب کتاب و کتابخوانی چاپ کتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۶۶۳۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتشارکتاب «نقاشی قشنگ» براساس حدیثی از امام رضا (ع)

      به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، «نقاشی قشنگ»  به نویسندگی لعیا اعتمادی نویسنده حوزه کودک و نوجوان  یکی از جلد‌های مجموعه ۱۲ جلدی «یک قصه، یک حدیث» است. هر داستان این مجموعه بر اساس یکی از احادیث امام رضا (ع) است.   نویسنده کتاب لعیا اعتمادی داستان را براساس سخنان ارزشمند امام رضا (ع) مبنی بر اینکه تدبیر قبل از عمل، تو را از پشیمانی باز می‌دارد. نوشته  است.   ماجرای این قصه در مدرسه دخترانه و روابط بین دو همکلاسی روایت می‌شود که یکی از آنها علاقه‌مند است تا با هم دوست باشند و برای همین کاری انجام می‌دهد که از قضا این عمل باعث ناراحتی همکلاسی می‌شود.    کتاب «نقاشی قشنگ» در ۲۴صفحه، مصور، گلاسه و قطع وزیری همراه با تصویرگری حدیث جزایری منتشر شده و با قیمت ۴۰ هزار تومان در فروشگاه‌های کتاب و محصولات فرهنگی به‌نشر در مشهد و سراسر کشور در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد.   هم چنین افراد می‌توانند با مراجعه به سایت www.behnashr.com این اثر و سایر آثار انتشارات به‌نشر را مشاهده و خریداری کنند.

دیگر خبرها

  • الزام فرهنگسازی برای کتاب‌های الکترونیکی
  • معرفی نامزدهای ایرانی کتاب‌ برای کودکان با نیازهای ویژه
  • مهرداد صدقی با یک آبنبات جدید به نمایشگاه کتاب می‌آید
  • روایتی حقوقی و هنری از کارگران کارخانه چیت‌سازی بهشهر 
  • انتشارکتاب «نقاشی قشنگ» براساس حدیثی از امام رضا (ع)
  • انتشار کتابی متفاوت درباره آلبرکامو
  • «نقاشی قشنگ» براساس حدیثی از امام رضا(ع) کتاب شد
  • جنگ بیانیه‌ها در انگلیس: فارست کوتاه نمی‌آید
  • مجموعه داستان دوباره همان زخم‌ها را به صورتم بزن در کرمانشاه منتشر شد
  • کتاب شعر «من خیالم تخت است» برای بچه‌ها منتشر شد