Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی جشنواره ابن سینا، جواد بقایی، دبیر اجرایی چهارمین جشنواره ملی دانش آموزی ابن سینا در آستانه برگزاری اختتامیه این جشنواره اظهار کرد: این مراسم با حضور دانش‌آموزان برگزیده و خانواده‌های آنها سوم مرداد در دانشگاه تهران برگزار خواهد شد.

وی افزود: هدف اصلی برگزاری جشنواره دانش آموزی ابن سینا تشویق و انگیزه بخشی بیشتر دانش آموزان نسبت به فعالیت‌های پژوهشی و علمی و تقویت فرهنگ پژوهش در میان دانش‌آموزان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر اجرایی چهارمین جشنواره ملی دانش‌آموزی ابن سینا ادامه داد: این جشنواره تنها جشنواره آموزش محور در حوزه دانش‌آموزی به شمار می‌رود که در برخی محورها قبل از حضور در رویداد و رقابت، آموزش‌ها از طریق سامانه مجازی این جشنواره ارائه شده است.

بقایی با اشاره به اینکه چهارمین جشنواره دانش‌آموزی ابن سینا دوازدهم و سیزدهم اردیبهشت ماه امسال در پردیس شمالی دانشگاه تهران برگزار شده است، گفت: دانش‌آموزان در مقاطع ابتدایی، متوسطه اول و دوم از تمام نقاط کشور در این جشنواره شرکت کرده و در محورهای سمینار علمی، ماراتن برنامه‌نویسی، ماراتن محتوای دیجیتال، المپیاد، فیلم کوتاه، استارتاپ‌های دانش آموزی و.... به رقابت پرداختند.

وی خاطر نشان کرد: در جشن اختتامیه، برنامه‌های متنوعی از جمله تقدیر از ۳۰۰ نفر از برگزیدگان در دوره چهارم جشنواره ملی ابن سینا انجام می‌گیرد و رونمایی از پوستر پنجمین جشنواره دانش‌آموزی ابن سینا را که بیست و هشتم و بیست و نهم فروردین سال ۹۹ برگزار می‌شود، خواهیم داشت.

بقایی گفت: همچنین تقدیر از دانش‌آموزان شرکت کننده در مسابقات بین‌المللی و مدال‌آوران آنها که از طریق جشنواره ملی ابن سینا به موفقیت دست یافته‌اند، انجام می‌گیرد و دانش‌آموزانی که امسال به عنوان سفیران ابن سینا بخش قابل توجهی از برنامه را مدیریت و اجرا کردنئ نیز تقدیر خواهند شد.

کد خبر 4671011 آزاده سهرابی

منبع: مهر

کلیدواژه: ابن سینا وزارت آموزش و پرورش دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۶۶۵۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سند دار شدن اردوگاه‌های دانش آموزی شهیدان رجایی و باهنر کوهپایه

رضا رضایی با تبریک سال ۱۴۰۳ سال «جهش تولید با مشارکت مردم» گفت: تمامی امکانات و ظرفیت‌های آموزش و پرورش برای تحقق شعار سال نو در خدمت نهاد‌های دولتی و غیردولتی هستند.

وی با اشاره به فعالیت ۲۹ اردوگاه فرهنگی تربیتی دانش آموزی در سطح استان کرمان بیان کرد: استفاده از ظرفیت این اردوگاه‌ها  برای ایجاد شور و نشاط در دانش آموزان راهبرد اصلی آموزش و پرورش استان کرمان است.

مدیر کل آموزش و پرورش کرمان با بیان اینکه اردوگاه شهید باهنر کوهپایه با مساحت ۱۴۵ هکتار، ظرفیت ارزنده‌ای برای برگزاری اردو‌های دانش آموزی است از تجهیز این اردوگاه به سوئیت‌های مجهز برای اسکان شبانه روزی و زمین چمن مصنوعی خبر داد.

وی با بیان اینکه اردوگاه شهید رجایی کوهپایه نیز ۷۳ هکتار مساحت دارد بر مستند سازی این اردوگاه با همکاری اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری  استان تاکید کرد.

رضایی از آموزش و پرورش به عنوان مهم ترین دستگاه اجرایی کشور نام برد و بیان کرد: تحقق اهداف سایر دستگاه‌های اجرایی در گرو تحقق اهداف نظام تعلیم و تربیت است.

ابوالحسنی، مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمان نیز در این دیدار گفت: تا جایی که ظرفیت قانونی به ما اجازه دهد برای مستند سازی املاک آموزش و پرورش همکاری می‌کنیم.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • اردوی تیم ملی والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال کشور در هرمزگان
  • ۳۰ هزار کتاب برگزیده رشد در سامانه دانش آموزان قرار گرفت
  • نخستین جلسه شورای آموزش و پرورش بهاباد برگزار شد
  • اعتکاف علمی در مدارس آذربایجان شرقی برگزار می‌شود
  • سازمان دانش‌آموزی، بستری برای حضور اجتماعی ومسئولیت‌پذیری دانش آموزان
  • برگزاری مسابقه حفظ جز سی‌ام قرآن کریم ویژه سوادآموزان کردستان
  • سند دار شدن اردوگاه‌های دانش آموزی شهیدان رجایی و باهنر کوهپایه
  • اعتکاف ۷۰۰ نفری دانش آموزان در قزوین برگزار می‌شود
  • اعتکاف ۷۰۰ نفری ویژه دانش آموزان برگزار می‌شود
  • بیش از ۶۵٠ ملک آموزش وپرورش استان کرمان مستندسازی شد