Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-03-29@08:48:24 GMT

عکس/ دومین سفر پوتین به مناطق سیل زده

تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۶۶۵۵۸

رئیس جمهوری روسیه دیروز جمعه به طور سرزده و برای دومین بار در کمتر از یک ماه از مناطق سیل زده در سیبری روسیه بازدید کرد و از نزدیک با آسیب دیدگان از سیل به گفت وگو پرداخت.

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: مشرق

کلیدواژه: دادگاه نجفی بازار سکه و ارز اخبار خودرو نفتکش انگلیسی ولادیمیر پوتین روسیه حوادث بین الملل حوادث سیل سیل زدگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۶۶۵۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انگلیس: باختن جنگ به پوتین غیرقابل تصور است

به گزارش خبرآنلاین «گرانت شاپس» وزیر دفاع انگلیس خطاب به کمیته دفاعی پارلمان کشور گفت متحدان غربی اوکراین باید تلاششان برای حمایت از این کشور در جنگ علیه روسیه را تشدید کنند.

او گفت: «من قطعا فکر می‌کنم ما باید اقدامات بیشتری انجام دهیم. من فکر می‌کنم اینکه ما این جنگ را به پوتین (رئیس جمهور روسیه ببازیم غیرقابل تصور است.»

به نوشته خبرگزاری «آناتولی» اعضای کمیته دفاعی پارلمان انگلیس گرانت شاپس را نسبت به مسائل مختلف از جمله آینده کمک‌های نظامی به اوکراین مورد پرسش قرار دادند.

شاپس در پاسخ به سوالی درباره اینکه آیا از نظر او اوکراین در این جنگ سقوط نمی‌کند پاسخ مثبت داده و گفت: «آنها قابلیت‌هایی «برای آنکه در این جنگ شکست نخورند» دارند و این امر نیازمند این است که همه نقش فعالی ایفا کنند.

وزیر دفاع انگلیس اضافه کرد: «من فکر می‌کنم هزینه فاجعه‌بار باختن این جنگ خیلی بیشتر از هزینه تضمین کردن پیروزی اوکراین در جنگ است.»

گرانت شاپس با یادآوری حمایت‌های لندن از کی‌یف گفت در حال همکاری با متحدان عضو «گروه تماس دفاعی اوکراین»، گروهی که ۵۶ عضو دارد، است تا از نهایت تلاش آنها برای کمک به اوکراین اطمینان حاصل کند.

لندن از زمان شروع جنگ روسیه علیه اوکراین تقریبا ۱۲ میلیارد پوند (۱۵.۱ میلیارد دلار) کمک را به اوکراین داده که از این میزان ۷.۱ میلیارد پوند را کمک‌های نظامی تشکیل می دهند.

انگلیس اخیرا یک کمک جدید به ارزش ۲.۵ میلیارد پوند را برای اوکراین برای سالهای ۲۰۲۴/۲۰۲۵ اعلام کرد.

311311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1888630

دیگر خبرها

  • ادعای زلنسکی درباره حمله پوتین به خاک ناتو
  • عکس| پوتین در هند؛ زمانیکه رئیس جمهور روسیه نبود
  • پوتین برای آتش‌بس با اوکراین منتظر نتیجه انتخابات آمریکا است
  • پوتین: جنگنده‌های اف-۱۶ را خواهیم زد
  • پوتین: به ناتو حمله نمی‌کنیم اما جنگنده‌های اف-۱۶ را خواهیم زد
  • «شرودر» دوستی با پوتین را مفید دانست
  • ورود وزیر خارجه اوکراین به دهلی‌نو
  • حمله دوباره بایدن به پوتین
  • انگلیس: باختن جنگ به پوتین غیرقابل تصور است
  • توهین دوباره بایدن به پوتین