Web Analytics Made Easy - Statcounter

جوانی که به همراه دوستانش در منطقه ممنوعه اقدام به شنا کرده بود، دچار حادثه شد.

شهرام احمدپور در گفت‌گو با خبرنگار ایلنا در قزوین اظهار کرد: روز گذشته یک جوان 23 ساله اهل شهرستان نظرآباد استان البرز به همراه دوستان خود برای تفریح از منطقه ورود ممنوع فنس کشیده رودخانه زیاران وارد حریم رودخانه شده بود، داخل رودخانه زیاران سقوط کرد و غرق شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار شهرستان آبیک ادامه داد: روز گذشته تا شب هنگام، جستجو برای کشف جسد جوان غرق شده از سوی عوامل آتش‌نشانی، هلال احمر و غیره در رودخانه زیاران، ادامه داشت اما خبری از جسد جوان نشد.

احمدپور اضافه کرد: صبح امروز هم با حضور غواصان از استان قزوین عملیات جستجو برای کشف جسد جوان نظرآبادی وارد فاز جدید شده است و اکیپ‌های مختلفی هم در حال جستجو هستند.

وی خاطرنشان کرد: امسال سد طالقان کاملا آبگیری شده و حجم آب بسیار زیاد شده که علاوه بر خروشان بودن رودخانه زیاران و پایین بودن دمای آب و برودت آب این رودخانه، امکان غرق شدگی 100 درصد است.

این مسئول در پاسخ به این سئوال که اگر جسد جوان 23 ساله در رودخانه زیاران کشف نشد، آب سد طالقان تخلیه می‌شود، توضیح داد: فعلا جستجوها برای کشف جسد ادامه خواهد داشت در صورتی که به نتیجه نرسیدیم، طی مکاتبه‌ای با وزارت نیرو نسبت به تخلیه آب سد اقدام لازم صورت می‌گیرد.

فرماندار شهرستان آبیک متذکر شد: به مردم و همچنین شهروندان شهرستان آبیک توصیه می‌شود ازنزدیک شدن به رودخانه زیاران و وارد شدن به داخل آن به طور جدی خودداری کنند و ضمن توجه جدی به تابلوهای هشداردهنده، از ورود به داخل رودخانه و کانال زیاران پرهیز کنند.

فرماندار شهرستان آبیک افزود: همچنین از مردم درخواست می‌شود از نزدیک شدن به کانال‌های آب کشاورزی در روستاهای مختلف شهرستان آبیک پرهیز کنند تا اتفاق ناگواری برای آنان رخ ندهد و خانواده‌های خود را داغدار نکنند.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال استان قزوین خانواده فرماندار شهرستان وزارت نیرو هلال احمر قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۶۶۵۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود بیش از ۷ میلیون زائر و مسافر نوروزی به قم

دبیر ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر استانداری قم، گفت: بیش از ۷ میلیون نفر از ۲۵ اسفندماه تا پنج فروردین‌ماه از ترانزیت‌های جاده‌ای استان وارد استان قم شدند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم ، حمیدرضا جعفری، اظهار داشت: از 25 اسفندماه سال گذشته تا 5 فروردین‌ماه سال جاری بیش از 7 میلیون نفر استان قم شده‌اند.

وی افزود: تعداد 6 میلیون و 500 هزار نفر وارد شهر قم شده‌اند و تعداد دو میلیون و 275 هزار خودرو وارد استان قم شده‌اند و از این تعداد دو میلیون و 54 هزار خودرو وارد شهر قم شدند.

دبیر ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر استانداری قم بیان کرد: با توجه‌ به شرایط آب‌وهوایی که توسط هواشناسی پیش‌بینی‌شده بود تمهیدات و پیش‌بینی لازم برای اسکان زائران در زمان بحران اندیشیده شده بود تا زائران و مسافران را در اماکن و امن اسکان دهیم.

مدیرکل هماهنگی امور رفاهی زائرین استانداری قم، عنوان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی پیش‌بینی اسکان روزانه بیش از 50 هزار اسکان در اماکن اقامتی رسمی و غیررسمی اعم از هتل، خانه مسافر، مساجد، امامزادگان، سالن‌های ورزشی، بوستان‌ها، حرم مطهر حضرت معصومه (س) و مسجد مقدس جمکران شده بود.

وی افزود: با توجه‌ به ظرفیتی که در اداره آموزش‌وپرورش وجود دارد علاوه بر اماکن رسمی‌ها بیشتر اسکان‌ها در کلاس‌های مدارس انجام شد و تقریباً در تمام شرایط و در تمام وضعیت‌های جوی سعی کردیم اسکان در مدارس انجام شود.

جعفری گفت: بیش از 180 هزار نفر از 25 اسفند تا 5 فروردین در مراکز اقامتی رسمی و غیررسمی اسکان داده شده‌اند که از این تعداد 57 هزار نفر در هتل، خانه مسافر و مهمان‌پذیرها اسکان یافتند.

دبیر ستاد تسهیلات زائران و خدمات سفر استانداری قم خاطرنشان کرد: با توجه‌ به شرایط جوی نیز پیش‌بینی اسکان‌های اضطراری نیز صورت‌گرفته بود و از روز گذشته و صبح امروز و در مسیرهای که احتمال سیل بر اثر بارندگی بود هشدارهای لازم به زائران و مسافران داده شده بود و به نزدیک‌ترین محل‌های اسکان هدایت شدند.

وی افزود: ایستگاه‌های امداد و نجات بین‌راهی اعم از پلیس‌راه، هلال‌احمر، اورژانس و حمل‌ونقل جاده‌ای در نقاط محورهای مواصلاتی مستقر هستند و در صورت وقوع حادثه به‌سرعت در محل حادثه حاضر می‌شوند.

جعفری عنوان کرد: بیش از پنج هزار و 600 بازرسی به‌صورت گشت‌های مشترک انجام‌ شده است و تاکنون 6 مرکز متخلف پلمب شدند و برای 6 مرکز متخلف نیز بنر نصب و 80 تذکر بهداشتی هم داده شده است.

وی تصریح کرد: این امکان برای ستاد تسهیلات زائران استانداری قم فراهم شد که از فاصله 25 کیلومتری به قم برای هر شخصی که وارد این محدوده شده و دارای خط تلفن است پیامک قم زائر ارسال می‌شود که به معرفی ظرفیت‌های فرهنگی، خدماتی و گردشگری استان قم می‌پردازد و هر آنچه که نیاز یک زائر و مسافر است در این سایت بارگذاری شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • زنان تراکتوری مجوز ورود گرفتند
  • کشف جسد اولین قربانی رودخانه بشار در سال‌ ۱۴۰۳
  • کشف جسد کودک ۴ ساله پس از ۳ روز جستجو در رودخانه شاوور
  • افزایش ورود پناهجویان به انگلیس رکورد زد
  • شهروند گرفتار در ارتفاعات کوهسرخ خراسان رضوی نجات یافت
  • ورود بیش از ۴۴۴ هزار وسیله نقلیه به کهگیلویه و بویراحمد در طرح نوروزی
  • ورود ۹۰ هزار مسافر به عسلویه
  • تشییع و خاکسپاری مادر شهیدان قربانی در اصفهان
  • ورود بیش از ۱۶ هزار پرونده به تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان
  • ورود بیش از ۷ میلیون زائر و مسافر نوروزی به قم