Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-16@20:58:37 GMT

فروش اقساطی خودرو سایپا و ایران خودرو

تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۶۶۶۲۰

فروش اقساطی خودرو سایپا و ایران خودرو

فروش اقساطی خودرو،یکی از گزینه هایی برای خرید خودرو و استفاده از آن است که ما می تونیم برای جلوگیری از هزینه کردن پول زیاد در وضع اقتصادی نابسامان نیم نگاهی به این گزینه ی مناسب بی اندازیم.

فروش اقساطی خودرو 98 با توجه به اقتصاد کشور،به خوبی و گسترده مورد توجه مردم کشور ایران قرار گرفت و از همین جهت بسیاری از کسانی که به کار خرید و فروش ماشین مشغول هستند،برای کاربران و مشتریان خود این گزینه ی مناسب و اقتصادی را لحاظ کردند!.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در چند سال اخیر، دو شرکت محبوب ایرانیان،سایپا و ایران خودرو،شروع به فروش اقساطی سایپا و فروش اقساطی ایران خودرو کردند که مردم از این نوع فروش بسیار استقبال می کنند.

 فروش اقساطی ایران خودرو

قصد شرکت در فروش اقساطی خودرو از شرکت های سایپا و ایران خودرو دارم،چه کاری باید انجام دهم؟

شما برای شرکت در فروش اقساطی خودرو ،این موارد را می توانید انجام دهید.

راه اول به این گونه است که شما سرعت عمل بسیار زیادی را در طی 10 ثانیه داشته باشید و بتوانید زمانی که شرکت های خودرو سازی ابلاغیه ای را مبنی بر فروش اقساطی خودرو به صورت عادی و فوری میکنند عکس العمل نشان دهید و در این مدت زمان بسیار کوتاه بتوانید اطلاعات شخصی تان را وارد کنید و مراحل را تکمیل کنید و سپس موفق به ثبت نام ماشین بشوید.

دلیل اینکه این زمان بسیار پایین است چون ده ها هزار نفر دیگر مثل شما قصد شرکت در فروش اقساطی خودرو از شرکت های خودرو سازی دارند و برای همین خیلی زود ثبت نام غیرفعال میشود. به همین دلیل به سختی میتوانید از این روش خودروی مورد نظر خود را خرید کنید.

اما راه دوم چیست؟

 با کمک شرکت پدیده خودرو تیراژه،که یک شرکت خصوصی در زمینه فروش اقساطی خودرو با سابقه ی درخشان بوده و از محصولات سایپا،ایران خودرو،کرمان خودرو،اکثر برند های معتبر خارجی و داخلی فعالیت دارد، میتوانید از بهترین شرایط فروش اقساطی خودرو بهرمند شوید.همچنین شما میتوانید تماسی را با کارشناسان فروش این شرکت  بگیرید تا بهترین پیشنهادات خودرو اقساطی به شما معرفی کنند.

شرکت پدیده خودرو تیراژه برای فروش اقساطی خودرو تحویل فوری ، بدون ضامن و با کمترین پیش پرداخت ممکن عمل می کند.

شما کافی است که با شرکت تماس گرفته و یا به دفتر پدیده خودرو تیراژه مراجعه کنید تا شما را به طور کامل راهنمایی کنند.

همانند شرکت سایپا و ایران خودرو،شما مستلزم پرداخت پیش پرداخت به این شرکت هستید و پس از آن در طی اقساط 12 الی 24 ماهه باقی پول را پرداخت می کنید.

تلفن واحد فروش پدیده خودرو تیراژه : 77480480-021 | 77164810-021

 فروش اقساطی خودرو سایپا

قیمت های فروش اقساطی خودرو به صورت فوری و عادی چگونه است؟

فروش فوری اقساطی خودرو که شما در ابتدای ثبت نام،مستلزم به پرداخت پیش پرداخت در مرحله اول هستید و پس از تکمیل ثبت نام همزمان با عقد قرارداد خودروی خود را تحویل گرفته و الباقی مبلغ را به صورت اقساطی پرداخت می کنید.

اما فروش اقساطی خودرو ایران خودرو و سایپا به صورت عادی به گونه ای است که شما به هنگام ثبت نام در سایت،ابتدا در اولین مرحله طبق خودرویی که سفارش میدهید مبلغی را به صورت آنلاین پرداخت میکنید و بعد از مدتی از طرف نمایندگی که شما در وبسایت مشخص کردید،با شما تماس میگیرند و از شما میخواهند باز مبلغی را بپردازید. به دلیل تقاضای بسیار بالا اکثر مردم موفق به ثبت نام نمی شوند.پیشنهاد ما استفاده از طرح های فروش اقساطی خودرو به صورت تحویل فوری در شرکت پدیده خودرو تیراژه می باشد.

زمانی که تیم ما در فروش اقساطی خودرو و پیش فروش محصولات سایپا شرکت کرده بود،قیمت خودرو برای خرید از 11 میلیون تومان برای خودرو سواری پراید آغاز میشد و برای خودرو سواری تیبا از 15 میلیون تومان شروع می شد. برای شرکت ایران خودرو نیز، طبق بررسی تیم،قیمت خودرو هایی مانند پژو 405، پژو 206، پژو سمند و پژو پارس از 15 میلیون تومان آغاز می شد.

آیا شرکت در فروش اقساطی خودرو را پیشنهاد می دهید؟

همانطور که گفته شد خرید مستقیم از شرکت های خودروسازی بسیار مشکل بوده و همچنین جهت خرید باید مبلغ خودرو را به صورت آنی و آنلاین پرداخت کنید در صورتی که در فروش اقساطی خودرو تحویل فوری شما تنها 50 درصد از مبلغ خودرو را در زمان ثبت نام  (که ثبت نام به صورت حضوری صورت میگیرد) پرداخت میکنید و به صورت یک ساعته خودروی مورد نظرتان را تحویل گرفته و الباقی مبلغ را به صورت اقساطی به شرکت پرداخت میکنید که بهترین و آسانترین راه برای خرید خودرو در حال حاضر برای اقشار مختلف می باشد.

پول برای فروش اقساطی

منبع: تابناک

کلیدواژه: فروش اقساطی خودرو خرید خودرو فروش خودرو قسطی فروش اقساطی فوری قطعنامه ۵۹۸ صندوق توسعه ملی مسعود رجوی میدان حسن آباد آیت الله حقانی حذف یارانه ها تنگه هرمز نفتکش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۶۶۶۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سورپرایز تازه پژو در بازار؛ ایران‌خودرو از فروش محصول محبوب صرف‌نظر کرد؟

گروه پژو در سال گذشته با افت تولید و عرضه روبرو شد تا پیام روشنی به بازار مخابره کند.

به گزارش اقتصادنیوز، تولید گروه پژو در سال ۱۴۰۲ به نسبت سال ۱۴۰۱ با افت حدود ۲۴ درصدی روبرو شد. ایران خودرویی‌ها در سال گذشته در مجموع تولید حول و حوش ۲۶۹ هزار دستگاه انواع محصولات خود با برند پژو را نهایی کردند؛ این در حالی‌ست که خودروساز ساکن کیلومتر ۱۴ جاده مخصوص یک سال قبل‌تر یعنی در سال ۱۴۰۱ نزدیک به ۳۵۳ هزار و ۲۰۰ دستگاه از خودرو حاضر در سبد محصولاتی پژو را تولید کرد؛ بنابراین شاهد هستیم که تیراژ تولید افتی بیش از ۸۴ هزار دستگاهی را در بازه زمانی یاد شده به خود دیده است.

ایران خودرو در پایان سال ۱۴۰۲ در فروش گروه پژو نیز با کاهش عرضه مواجه شد. این خودروساز در سال گذشته حدود ۲۷۵ هزار دستگاه انواع پژو را برای متقاضیان خود فاکتور کرد. خودروساز ساکن کیلومتر ۱۴ جاده مخصوص در سال ۱۴۰۱ حول و حوش ۳۶۴ هزار دستگاه انواع پژو را روانه بازار خودرو کرد.

این خودروساز با افت فروش نزدیک به ۸۹ هزار دستگاهی در خانواده پژو روبرو بوده است. این کاهش عرضه از افت بیش از ۲۴ درصدی حکایت دارد.

کاهش تیراژ تولید و عرضه گروه پژو این پیام را به بازار خودرو مخابره می‌کند که ایران‌خودرویی.‌ها دیگر دل از "شیر" خود کنده و قصد دارند از سهم پژو در سبد محصولاتی خود کاسته و جا را برای سایر محصولات خود باز کنند.

افت تیراژ تولید و فروش محصولات تولیدی با برند پژو در سبد محصولاتی ایران خودرو متقاضیان را حسابی سوپرایز می‌کند. طی حدود سه دهه‌ای که حضور محصولات تولیدی ایران خودرو با برند پژو می‌گذرد مشتریان به نوعی به این برند خودرویی عادت کرده و به دنبال خرید خودرو‌ها با برند پژو هستند. محصولاتی مانند پژو ۴۰۵، پژو ۲۰۶ و پژو پارس جز برند‌های محبوب بازار خودرو بوده و هستند. محصولات برند پژو جز انتخاب‌های اول خریداران محسوب می‌شوند.

البته ایران خودرویی‌ها به دنبال حذف برند پژو از سبد محصولاتی خود نیستند، اما به نظر می‌رسد به سمت محدود کردن برند پژو در سبد محصولاتی خود حرکت می‌کنند. آن‌طور که بررسی اطلاعات ایران خودرو نشان می‌دهد تمرکز در سبد محصولاتی این خودروساز روی تولید انواع پژو ۲۰۷ متمرکز خواهد بود.

باید منتظر واکنش بازار به خداحافظی با محصولات پُرطرفداری مانند پژو ۲۰۶ و پژو پارس باشیم.

دیگر خبرها

  • سورپرایز تازه پژو در بازار؛ ایران‌خودرو از فروش محصول محبوب صرف‌نظر کرد؟
  • حراج ۳ محصول پرطرفدار ایران خودرو + جزییات
  • قیمت خودرو‌های سایپا امروز سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ + جدول
  • خبر مهم برای خریداران خودرو | اعلام نتیجه شکایت از ایران خودرو و سایپا
  • نتیجه شکایت از ایران خودرو و سایپا اعلام شد
  • اختلاف فاحش قیمت کارخانه و بازار خودروهای سایپا !
  • تصمیم یک ناشر برای فروش قسطی آثارش
  • قیمت خودرو امروز ۲۶ فروردین + جدول
  • مرحله بعدی دهک‌بندی خانوارها اعلام شد/ پرداخت یارانه طبق مدل «خودرو» و «تراکنش‌های بانکی»
  • اوضاع این خودروساز خوب نیست