Web Analytics Made Easy - Statcounter

جعفری گفت: در سه‌ماهه سال جاری ۳۸۰۰ نفر از برنامه‌های آموزش خانواده این نهاد بهره‌مند شده‌اند.

«مهدی جعفری» با اینکه دوره‌های آموزش خانواده برای زنان سرپرست خانوار، دختران و پسران بازمانده از تحصیل، دانش آموزان، دانشجویان و زوج‌های جوان تحت حمایت برگزار می‌شود، به خبرنگار شبستان در همدان گفت: در سه‌ماهه سال جاری 3800 نفر از این دوره‌ها بهره‌مند شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 مدیر امور فرهنگی کمیته امداد همدان بابیان اینکه کمک به زوج‌های جوان، تلاش برای موفقیت تحصیلی دانش آموزان و دانشجویان و ارتقاء سطح فکری و فرهنگی خانواده‌های تحت حمایت از مهم‌ترین اهداف کمیته امداد در بخش فرهنگی است، ادامه داد:  10 میلیون تومان در این زمینه هزینه پرداخت‌شده است.

 

وی با اشاره به اهمیت آموزش در توانمندسازی مددجویان تحت حمایت، گفت: توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت نیاز به افزایش فنون و ارتقای مهارت‌های فنی و علمی دارد که در برنامه آموزش خانواده به آن توجه شده است.

 

مدیر امور فرهنگی کمیته امداد همدان با اشاره به اینکه دوره‌های احکام و معارف، قرآن و مشاوره‌های رفتاری برای مددجویان برگزار می‌شود، گفت: این دوره‌ها در قالب 100 کلاس آموزشی بوده است.

 

جعفری همچنین عنوان کرد: 600 میلیون تومان اعتبار برای برگزاری دوره‌های آموزش خانواده در سال 98 اختصاص‌یافته است.

 

وی به برگزاری اردوهای درون استانی برگزارشده در سال جاری اشاره کرد و گفت: این دوره‌ها از ابتدای سال برای هزار نفر در چهار دوره با هزینه 40 میلیون تومان برگزارشده است.

 

مدیر امور فرهنگی کمیته امداد همدان در ادامه اظهار داشت: در اردوهای درون استانی خدمات مشاوره‌ای در زمینه‌های رفتاری و اعتقادی، کلاس‌های ورزشی، دوره‌های آموزشی و احکام برگزار می‌شود.

 

 

پایان پیام/89

منبع: شبستان

کلیدواژه: نماز جمعه مقام معظم رهبری زلزله مسجدسلیمان امام رضا ع خراسان جنوبي خراسان جنوبی مقاومت حائری سازمان بهزیستی نماز آموزش خانواده استان همدان کمیته امداد امام خمینی ره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۶۶۷۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دوره سواد رسانه‌ای برای ۱۵۰ معلم در قزوین

نقی سیاهکالی مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: دوره ضمن خدمت سواد رسانه‌ای «طرح شهیده طاهره هاشمی» با حضور ۱۵۰ مدرس آموزش خانواده و دبیر سواد رسانه استان قزوین برگزار شد.

وی افزود: این دوره با همکاری سازمان فضای مجازی سراج و به منظور توانمند سازی کنشگران در سواد رسانه و فضای مجازی برگزار شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین بیان کرد: اخبار جعلی در عصر پساحقیقت، نوجوان دیجیتال یا هویت رسانه‌ای، سواد روایت، تربیت در عصر پسا حقیقت و مدیریت رسانه در خانواده، سرفصل‌های دوره ضمن خدمت طرح شهیده طاهره هاشمی بود.

وی در پایان یادآور شد: در این دوره اساتید برجسته و کشوری همچون صالح اصغری و صادق جهانبخش حضور داشتند.

کد خبر 6088134

دیگر خبرها

  • برگزاری دوره‌های رایگان آموزش صنایع دستی در لرستان
  • برگزاری دوره سواد رسانه‌ای برای ۱۵۰ معلم در قزوین
  • خودکفایی ۴ هزار و ۵۹۸ مددجوی استان همدان
  • برگزاری نخستین دوره المپیاد ملی آموزش هنردرآذربایجان غربی
  • اجرای طرح‌های محله محور در روستا‌های استان همدان
  • برگزاری دوره آموزش تخصصی سفال و سرامیک در استان سمنان
  • آموزش عامل شکل‌گیری روان است
  • فیلمی با موضوع امام رضا در راه جشنواره فجر
  • برپایی دوره‌های آموزش صنایع دستی در استان همدان
  • برگزاری دوره آموزشی زیست عفیفانه در مشهد