Web Analytics Made Easy - Statcounter

مالک باشگاه شهر خودرو گفت: با احترام به مدیرعامل باشگاه استقلال باید بگویم آبان ماه سال گذشته از فیفا بابت طلب ایگور پراهیچ استعلام کردیم و هیچ مشکلی تیم ما را تهدید نمی‌کرد.

به گزارش مشرق، امیرحسین فتحی مدیرعامل باشگاه استقلال روز گذشته در برنامه ورزش و مردم مدعی شد این باشگاه در جریان رسیدگی به پرونده پرو پئیچ در فیفا، مشکل تیم پدیده شهر خودرو را نیز حل کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فتحی گفته بود: «این ماجرا به نام ما شد به کام پدیده.»

فرهاد حمیدوای مالک باشگاه شهر خودرو در این خصوص گفت: از آقای فتحی متعجب هستم. ایشان از دوستان ما است و برایش احترام قائلم ولی ما آبان ماه سال گذشته بود که قبل از اقدام به خرید تیم پدیده، از فیفا بابت بدهی ها استعلام کردیم. روال خرید یک باشگاه همین است که استعلام های لازم صورت بگیرد. ما همان موقع به توافق رسیده بودیم.

وی افزود: حتی نامه هایی که به فیفا زدیم و پاسخ فیفا قابل ارائه است. همان موقع به فدراسیون جهانی فوتبال اعلام کردیم فوتبال سیاسی نیست ولی شما سیاست را درگیر ورزش می کنید و پولمان را نمی دهید.

مالک باشگاه شهر خودرو یادآور شد: ما حتی فروردین امسال هم دوباره این ماجرا را پیگیری کردیم. ما دنبال مشکل خودمان بودیم. آقای فتحی دیروز از باشگاه ما به عنوان «آقای پدیده» یاد کرد که احتمالاً منظورشان همان شهر خودرو بوده است. باید بگویم ایمیل هایمان موجود است.

بیشتر بخوانید:

فتحی: بازیکنی در حد پاتوسی جذب می‌کنیم

حمیدوای در پاسخ به این سئوال که با این حساب ادعای مدیرعامل استقلال درباره شهر خودرو صحت ندارد؟ گفت: مدارک ما قابل ارائه است. هم آبان سال گذشته استعلام کردیم و هم فروردین امسال به فیفا ایمیل زدیم. به فیفا گفتیم طلب پراهیچ را تهاتر کند که اعلام کردند نمی توانیم. اینکه آقای فتحی الان می گوید ما این کار را کردیم خیر؛ اینطور نیست. ما فروردین ماه موافقتش را از فیفا گرفته بودیم.

وی با بیان اینکه با مدیرعامل استقلال در این ارتباط صحبتی نداشته است، اظهار کرد: فکر نمی کردم موضوع اینقدر بزرگ شود ولی امروز خیلی از رسانه ها در مشهد اعلام کردند مردم از این اظهارات گلایه داشتند و می گفتند انگار باشگاه در هاله فراموشی بوده است. ما ۳۰ هزار دلار به وکیل پراهیچ پیش پرداخت دادیم و فیفا گفته بود تا یکی دو ماه آینده این موضوع را حل می کنیم.

مالک باشگاه شهر خودرو در ادامه با گلایه از نامشخص بودن زمان شروع لیگ برتر تاکید کرد: جلسه کوتاهی با مشاور باشگاه داشتم. مشاور می گفت احتمالاً مصدومیت ها امسال بیشتر می شود چون وقتی دوره آماده سازی تیم ها طولانی می شود روی کیفیت لیگ تاثیر مستقیم می گذارد و مطمئناً ما به چالش هایی خواهیم خورد.

حمیدوای در پایان با بیان اینکه تیم شهر خودرو فصل آینده قطعاً در ورزشگاه امام رضا (ع) بازی خواهد کرد، درباره ایرادات سازمان لیگ به این ورزشگاه گفت: فقط بحث «گیت» های ورودی به ورزشگاه است که زمان بر هم خواهد بود. فکر می کنم به جز سه استادیوم آزادی، اصفهان و فولاد آره‌نا، سایر ورزشگاه های کشور ۳۰ درصد کیفیت ورزشگاه امام رضا را هم ندارند.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: دادگاه نجفی بازار سکه و ارز اخبار خودرو نفتکش انگلیسی امیرحسین فتحی فرهاد حمیداوی استقلال پدیده مشهد شهر خودرو پدیده شهر خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۶۶۷۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه شماره یک مالک جدید استقلال/ پتروشیمی خلیج فارس اعلام وضعیت کرد!

آفتاب‌‌نیوز :

پس از تأیید صلاحیت خریداران استقلال و پرسپولیس از سوی سازمان خصوصی‌سازی، مزایده رسمی برای واگذاری ۸۵ درصد از سهام این دو باشگاه از صبح امروز (دوشنبه - ۳ اردیبهشت‌ماه) در فرابورس آغاز شد و در نهایت خرید سهام به طور رسمی از سوی خریداران انجام شد.

براساس هماهنگی‌های انجام شده قرار است ۸۵ درصد از سهام باشگاه استقلال از سوی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس و شرکت‌های تابعه آن شامل شرکت‌های پتروشیمی شهید تندگویان، بوعلی، پارس و بندرامام و همین مقدار از سهام باشگاه پرسپولیس نیز توسط بانک‌های شهر (۳۰ درصد)، ملت (۲۰ درصد)، تجارت (۲۰ درصد)، صادرات (۵ درصد)، رفاه (۵ درصد) و اقتصاد نوین (۵درصد) انتقال پیدا کند.

حالا بیانیه کامل پتروشیمی خلیج فارس بعد از خرید استقلال را در ادامه می‌خوانید:

۸۵ درصد سهام باشگاه استقلال، توسط کنسرسیومی از شرکت‌های گروه صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس شامل پتروشیمی بندر امام، پتروشیمی بوعلی سینا، پتروشیمی شهید تندگویان، پتروشیمی پارس و شرکت صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس امروز خریداری شد.

هلدینگ خلیج‌فارس در راستای اجرای سیاست‌های کلی چهل و چهارم قانون اساسی و به‌موجب مصوبه هیئت وزیران در سال ۱۳۸۶ و مصوبه هیئت واگذاری در سال ۱۳۸۹ با انتقال سهام ۱۵ شرکت متعلق به شرکت ملی صنایع پتروشیمی تبدیل به هلدینگ و شرکت سهامی عام شد و ۲۷ فروردین ۱۳۹۲ در بورس اوراق بهادار پذیرفته شد. 

گروه صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس که امروز در گستره ۱۳ استان کشور فعالیت دارد، بر اساس رده‌بندی جهانی در رده دوم خاورمیانه و در رده ۲۷ شرکت‌های پتروشیمیایی جهان قرار دارد، ارزش بازاری معادل ۱۳۲۰ هزار میلیارد تومان دارد.

شرکت صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس همچنین رتبه اول بیشترین صادرات، رتبه اول بالاترین ارزش بازار، رتبه اول بیشترین سودآوری، رتبه اول صادرات کشور و رتبه اول بالاترین ارزش‌افزوده را در بین شرکت‌های ایرانی به خود اختصاص داده است.

جلوگیری حداکثری از خام‌فروشی و اتکا به توان داخل به‌عنوان سیاست راهبردی هلدینگ خلیج‌فارس از زمان آغاز مدیریت دکتر علی عسکری در دستور کار بزرگ‌ترین هلدینگ پتروشیمی ایران قرار گرفته است، راهبردی که حاصلش توجه ویژه به تکمیل زنجیره ارزش و تمرکز ویژه بر ایجاد و توسعه صنایع و پارک‌های پایین‌دستی به‌منظور خلق ارزش‌افزوده، اشتغال‌زایی، تنوع سبد محصولات هلدینگ و سودآوری قابل‌توجه برای سهام‌داران است.

گروه صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس که سال گذشته موفق به راه‌اندازی دو پروژه ملی پالایشگاه گاز هویزه خلیج‌فارس و پتروشیمی گچساران شده امروز ۳۳ طرح به ارزش ۱۵ میلیارد دلار را در دست اجرا دارد که با بهره‌برداری از آن‌ها گام بلندی به‌سوی قله برداشته خواهد شد.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • استقلال و باز هم چالش تغییرات مدیریتی؛ مالک جدید با مدیرعامل جدید می‌آید؟
  • واکنش حماس به ادعای انتقال مقر این جنبش به سوریه
  • مالک جدید استقلال: به کمتر از قهرمانی آسیا رضایت نمی دهیم
  • خطیر آماده تحویل مدیرعاملی به مالک استقلال
  • خطیر: تغییر حق مالک جدید است
  • استقلال به لیگ قهرمانان نزدیک شد/ معرفی مالک جدید به کنفدراسیون فوتبال آسیا
  • عکس| واکنش مالک جدید پرسپولیس به خرید سرخ‌ها
  • بیانیه شماره یک مالک جدید استقلال/ پتروشیمی خلیج فارس اعلام وضعیت کرد!
  • واکنش به ادعای جنجالی عضو کمیسیون امنیت ملی | موضوع نظامی است؟
  • وقتی نبود سرعت گیر در خیابان مالک اشتر شمالی کرمان جان دانش آموزان را نشانه گرفت + فیلم