Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-23@06:16:41 GMT

کشف مزرعه استخراج ارز دیجیتال در اهواز

تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۶۶۷۸۴

38 دستگاه استخراج ارز دیجیتال «بیت کوین» در اهواز کشف شد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، جانشین فرمانده انتظامی خوزستان گفت: ماموران کلانتری 26 شهرستان اهواز حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی به سه نفر که در حال بارگیری بسته های کارتن در خودروی پژو 405 بودند، مشکوک شدند که موضوع بررسی و در دستور کار قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سرهنگ سید محمد صالحی افزود: با حضور ماموران پلیس متهمان اقدام به فرار کردند که با استفاده از قانون بکار گیری سلاح هر سه متهم دستگیر شدند.

وی ادامه داد: در بازرسی از خوردوی متهمان 22 دستگاه استخراج ارز دیجیتال (بیت کوئین) کشف که در تحقیقات بعمل آمده از متهمان مخفیگاه آنان نیز شناسایی و ضمن دستگیر همدستشان، 16 دستگاه استخراج ارز دیجیتال (بیت کوئین) دیگر کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی خوزستان افزود: برابر نظر کارشناسان ارزش این دستگاه ها سه میلیارد و 800 میلیون ریال است که در این رابطه چهار متهم دستگیر و  پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی داده شدند.

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: ارز دیجیتال بیت کوین اهواز کشف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۶۶۷۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سه کشته در تصادف جاده هفتکل - اهواز

سخنگوی اورژانس ۱۱۵ خوزستان گفت: واژگونی یک دستگاه خودروی پراید در جاده هفتکل - اهواز طی ۲۴ ساعت گذشته سه کشته و پنج مصدوم به جا گذاشت. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، به نقل از روابط عمومی اورژانس 15 خوزستان عارف شرهانی روز شنبه بیان کرد: این حادثه در شامگاه جمعه رخ داد و نیروهای امدادی به محض اطلاع از وقوع حادثه برای انجام اقدامات درمانی اولیه و انتقال مصدومان در محل حاضر شدند.

وی افزود: مصدومان شامل سه زن و 2 مرد و فوتی‌ها شامل 2 مرد و یک زن گزارش شده است.

شرهانی ادامه داد: مصدومان با چهار دستگاه آمبولانس فوریت‌های پزشکی به بیمارستان‌های گلستان اهواز و مادر رامهرمز منتقل شدند.

بر اساس این گزارش در حال حاضر 156 دستگاه آمبولانس و 130 پایگاه شهری و جاده‌ای زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی اهواز در خوزستان فعال است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۲ سارق در خرمشهر دستگیر شدند
  • آلمان ۳ مظنون جاسوسی برای چین را دستگیر کرد
  • زوج قاچاقچی با ۱۷ کیلو شیشه و هروئین دستگیر شدند
  • کشف ۲۶۰ کیلوگرم تریاک در هرمزگان
  • انجام بیش از یک میلیون آزمایش در مراکز تامین اجتماعی خوزستان
  • کشف ۱۰ دستگاه ماینر قاچاق در اصفهان
  • جاعلان اسناد و مدارک در سلسله دستگیر شدند
  • استخراج غیرمجاز ارز دیجیتال با برق سراسری
  • سه کشته در تصادف جاده هفتکل - اهواز
  • سارقان 50 ميلياردی طلاجات دستگیر شدند