Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، فرهاد دژپسند وزیر اقتصاد و دارایی در نشست خبری آیین امضا تفاهم نامه تبادل داده و اطلاعات بین وزارت امور اقتصادی و دارایی و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: امروز شاهد امضا تفاهم نامه با وزارت کار به منظور ایجاد نظام الکترونیکی و مالیاتی کشور بودیم، چراکه برای افزایش درآمد مالیاتی باید پایه‌ها مالیاتی کشور افزایش و راه‌های فرار را مسدود کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دژپسند گفت: از زوایای مختلف به موضوع فرار مالیاتی پرداخته شده و در برنامه‌های آینده برای شکل گیری اقتصاد هوشمند برنامه داریم و باید از اقتصاد مقاوم به سمت اقتصاد هوشمند برویم؛ همچنین باید از سیستم الکترونیکی نیز فراتر رویم و به نظام بانک داری هوشمند و بازار سرمایه هوشنمد دست یابیم.

وزیر امور اقتصاد و دارایی بیان کرد: درشرایط موجود کسب مجوز خیلی نباید زمان طولانی طی کند و در چهار چوب پنجره الکترونیک انجام شود، با همکاری دستگاه‌های ذی ربط این امر اتفاق می‌افتد؛ همچنین دستگاهی که توانستیم باهم همکاری خوبی داشته باشیم وزارت کار است که با آمادگی کامل مراحل را طی کردیم و این همکاری در مراحل اولیه باقی نمی‌ماند وقتی این مراحل طی شد اجرای آن نیز صورت می‌گیرد.

وی افزود: به صورت مستمر پیگیر همکاری با دیگر وزارتخانه‌ها برای گسترش الکترونیکی شدن تمامی امور تا پایان دولت دوازدهم هستیم.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت کار وزارت اقتصاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۶۶۸۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تفاهم‌نامه فعالیت سازمان پزشکان بدون مرز در استان کرمان امضا شد

مدیرکل اتباع و مهاجرین خارجی استانداری کرمان از انجام مقدمات برای امضای توافقنامه چهارجانبه با دانشگاه علوم پزشکی کرمان، سازمان پزشکان بدون مرز و موسسه کنشگران توسعه درخصوص آغاز فعالیت سازمان پزشکان بدون مرز سوئیس (MSF) در کرمان خبرداد و گفت:زمینه برای انجام این مهم فراهم آمد.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو روح الله خضری پور مدیرکل اتباع و مهاجرین خارجی استانداری کرمان در نشست مشترک با رییس سازمان پزشکان بدون مرز سوئیس در ایران، پیرامون آغاز به کار سازمان پزشکان بدون مرز (MSF) در کرمان به بحث و تبادل نظر پرداخت.

وی بیان کرد: با توجه به حضور اتباع خارجی در استان کرمان و هزینه‌های بالای درمانی این افراد، پیگیری‌های مکرر از سوی اداره کل امور اتباع استان برای رفع موانع حضور و فعالیت سازمان پزشکان بدون مرز در کرمان با دانشگاه علوم پزشکی و سازمان‌های مرتبط انجام و زمینه فعالیت این سازمان در استان مهیا شد.

خضری‌پور به توافقنامه چهارجانبه بین اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری کرمان، دانشگاه علوم پزشکی، سازمان پزشکان بدون مرز (MSF) و موسسه کنشگران توسعه فردا اشاره و بیان کرد: مقرر شد سازمان مذکور با فراهم‌سازی امکانات و تجهیزات اقدامات لازم را انجام دهد.

دیگر خبرها

  • تفاهم‌نامه فعالیت سازمان پزشکان بدون مرز در استان کرمان امضا شد
  • ایران و پاکستان در اجرایی کردن توافقات همکاری دوجانبه مصمم هستند
  • امضا تفاهم نامه همکاری میان جهاد کشاورزی و شرکت‌های دانش بنیان
  • آغاز اجرای طرح فیبر نوری در بیرجند
  • ایران و روسیه تفاهم‌نامه امنیتی امضا کردند
  • ایران و هند تفاهم‌نامه توسعه همکاری در حوزه سلامت امضا کردند
  • پرداخت مالیات بر ارث، الکترونیکی شد
  • تفاهم نامه مدیریت مصرف در حوزه صنایع شهرستان خوی امضا شد 
  • وصول ۱۱۰ هزار میلیارد تومان فرار مالیاتی در سال گذشته
  • برای حل مشکلات لرستان، تمام‌قد در کنار دولت ایستاده‌ایم