Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش «نماینده» امیر خجسته، از جلسه فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی و اداری با مدیران بانک سرمایه و صندوق ذخیره فرهنگیان خبر داد و گفت: در این جلسه مدیران بانک سرمایه و صندوق ذخیره فرهنگیان توضیحاتی در مورد عمل کرد بانک سرمایه و صندوق ذخیره ارائه دادند و مقرر شد کارشناسان فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی برای بررسی صورت‌های مالی صندوق ذخیره و بانک سرمایه در نهادهای مذکور حضور یابند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: علاوه بر این معاون وزیر آموزش و پرورش در جلسه فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی برای بررسی نحوه انعقاد قرارداد واگذاری اردوگاه شهید باهنر حضور یافت.

رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی مجلس ادامه داد : این اردوگاه در قالب قرارداد اجاره به شرط تملیک واگذار شده است، ارزش واقعی این اردوگاه طبق گزارش دیوان محاسبات حدود ۱۲ هزار میلیارد تومان اعلام شده است اما با رقم چهار هزار میلیارد تومان این اردوگاه واگذار شده است.

خجسته با تاکید بر اینکه این ملک از دارایی های با ارزش وزارت آموزش و پرورش به شمار می‌آید، گفت: فرهنگیان و دانش آموزان از امکانات خاصی برخوردار نیستند از این رو سازمان برنامه و بودجه باید طبق توضیحات ارائه شده نسبت که پرداخت کامل قرارداد اقدام نماید و ضمن شفاف سازی مبالغ پرداخت شده و میزان بدهی نسبت به بازپس‌گیری این اردوگاه تا پایان سال ۹۹ اقدام نماید.

منبع: نماینده

کلیدواژه: بانک سرمایه رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی نماینده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namayande.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نماینده» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۶۷۰۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توفیقات بیمه دی با اهمیت بخشی به سرمایه‌ی انسانی

طاهر موهبتی از کسب موفقیت‌های چشمگیر قدردانی کرد و گفت: توفیقات بیمه دی در نتیجه اهمیت بخشی به سرمایه‌ی انسانی است.

پیشرفت یک مجموعه به عوامل متعددی بستگی دارد که هماهنگی بین این عوامل در صدر قرار دارد. البته یک بنگاه اقتصادی در بخش‌های متعدد تولیدی و خدماتی تعریف می‌شود که عملکرد بخش خدماتی بسیار متفاوت‌تر از بخش تولید است. در یک بنگاه اقتصادی با رویکرد خدماتی، نیروی انسانی حرف اول را می‌زند، چرا که نیروی انسانی متعهد و کارآمد می‌تواند در معرفی خدمت و جلب مشتری بسیاری بیشتر و موثرتر عمل کند.

بیمه‌ها مهمترین خدمات رسان

شرکت‌های بیمه یکی از مهمترین بنگاه‌های اقتصادی در بخش خدمات هستند. شرکت‌های بیمه از یک سو در بازار رقابت گسترده‌ای قرار دارند و از سوی دیگر تنوع محصول زیادی ندارند. اگرچه انواع بیمه نامه را می‌توان به عنوان تنوع دانست، اما در واقع با یک عنوان بیمه رو به رو هستیم.

گستردگی‌های بیمه

امروز بیش از ۳۰ شرکت بیمه در کشور فعالیت می‌کنند که با توجه به افزایش متقاضییان تاسیس شرکت و نگاه مثبت بیمه مرکزی به صدور مجوز، باید منتظر افزایش تعداد شرکت‌های بیمه در سال جاری باشیم. از سوی دیگر کارگزاری‌های بیمه نیز در عرصه بیمه بخوبی فعالیت می‌کنند، اما به صورت غیر مستقیم رقیب شرکت‌های بیمه هستند، چرا که در انتخاب شرکت‌های بیمه، رویه ثابتی ندارند و هر لحظه امکان دارد همکاری خود را با یک بیمه تعریف کنند. به همین دلیل همکاری با کارگزاری نیز راهکار‌های خاص خودش را دارد.

ضرورت برنامه ریزی

برای آنکه یک مجموعه یا بنگاه اقتصادی بتواند بخوبی عمل کند، باید برنامه ریزی داشته باشد. اما برنامه ریزی چالش‌های خاص خودش را دارد. برای برنامه ریزی باید عملکرد گذشته را مورد بررسی قرار داد، چالش‌ها را شناخت و نسبت به رفع یا مدیریت آن‌ها چاره اندیشی کرد و از سوی دیگر نقاط قوت را نیز شناسایی و تقویت کرد.

بیشتر بخوانید:

ریل گذاری بیمه دی بر فروش و سوددهی

بیمه دی در فاز برنامه ریزی

از آنجا که عملکرد یک مجموعه به صورت سالیانه مورد بررسی قرار می‌گیرد و برنامه ریزی‌ها نیز سالیانه است، بنگاه‌های اقتصادی در انتهای سال به سوی برنامه ریزی می‌روند تا در آغاز سال جدید تکلیف خود را بدانند. شرکت بیمه دی در این زمینه بخوبی عمل کرده و در روز‌های پایانی سال ۱۴۰۲ وارد این عرصه شد. در این رابطه نشست سراسری مدیرعامل بیمه دی با مدیران ستادی و استانی برگزار شد. این نشست با هدف تشریح برنامه‌های این شرکت در ۱۴۰۳ بود که با حضور معاونان و مدیران ستادی، به صورت حضوری و مدیران استانی و شعب، به صورت وبینار و برخط برگزار شد.

تلاش برای افزایش فروش

مدیرعامل شرکت بیمه دی که با آگاهی از اطلاعات و ارقام در بین مدیران سخن می‌گفت، با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته در راستای افزایش میزان فروش و توفیقات حاصل آمده در این خصوص گفت: آن‌چه موجب این موفقیت شده، اهمیت بخشی به سرمایه‌ی انسانی است و استمرار این موضوع، می‌تواند ضامن اجرای مطلوب برنامه‌های شرکت و تحقق اهداف آن در سال آتی باشد.

دستاورد‌های چشمگیر

طاهر موهبتی با اشاره به دیگر دستاورد‌های بیمه دی همچون کاهش ضریب خسارت و رشد ۱۳۶ درصدی ارزش سهام این شرکت، بیان داشت: مجموعه‌ی عملکردی بیمه دی نسبت به میانگین صنعت بیمه، در شرایط مطلوبی قرار دارد که این مهم تنها به واسطه‌ی تلاش و کوشش تمامی ارکان و اجزای شرکت در ستاد و استان‌های سراسر کشور محقق شده و شایسته‌ی قدردانی است.

دیگر خبرها

  • محمد صدر: لایحه حجاب بانک‌ها را هم ورشکسته می‌کند
  • سید محمد صدر: این شک وجود دارد، نفوذ خارجی پشت پرده لایحه حجاب باشد/ برخی افراد تندرو عقل کامل ندارند/ این لایحه بانک‌ها را ورشکسته می‌کند
  • دیپلماسی ارزی فرزین بی سابقه بود
  • محمد صدر: این شک وجود دارد، نفوذ خارجی پشت پرده لایحه عفاف و حجاب باشد /برخی افراد تندرو عقل کامل ندارند /این لایحه بانک ها را ورشکسته می کند
  • وصول بیش از۱۷۵۴ میلیارد ریال در حق صندوق دولت با پیگیری‌های دستگاه قضا
  • استرداد بیش از ۵۳۸ هزار میلیارد ریال درحق مالباختگان و بیت‌المال 
  • استرداد بیش از ۵۳۸ هزار میلیارد ریال درحق مالباختگان و بیت‌المال
  • روش سرمایه‌گذاری غیر مستقیم در بازار سرمایه ایران برای کدام گروه از سهامداران مناسب است؟
  • عضویت ۵ شرکت دانش بنیان در صندوق بخش کشاورزی خراسان شمالی/کاهش توان مالی صندوق های کشاورزی
  • توفیقات بیمه دی با اهمیت بخشی به سرمایه‌ی انسانی