Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست وزارت آموزش و پرورش با اشاره به شعار تردد امواج به جای تردد افراد گفت: بهترین راه تحقق این شعار مدارس هستند. اکنون ۲۲ درصد مدارس ما هوشمند هستند و ۷۷ هزار مدرسه ما به نوعی به خدمات اینترنتی متصل اند ولی باید این رقم افزایش یابد.

به گزارش ایسنا، سید جواد حسینی در مراسم انعقاد تفاهم نامه با وزیر ارتباطات در نمایشگاه الکامپ با بیان اینکه کارشناسان دو وزارتخانه با نگاه مثبت برای انجام این تفاهم نامه تلاش کردند گفت: هوشمندسازی در ماده ۶۹ قانون برنامه ششم توسعه تکلیف شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اگر به دنبال میهن الکترونیک و توسعه هستیم، کانون آن مدارس هستند. مدرسه موسسه تحول آفرین و کارگزاران تحول، معلمان هستند.

وی با اشاره به شعار تردد امواج به جای تردد افراد گفت: بهترین راه تحقق این شعار مدارس هستند. اکنون ۲۲ درصد مدارس ما هوشمند هستند و ۷۷ هزار مدرسه ما به نوعی به خدمات اینترنتی متصل‌اند ولی باید این رقم افزایش یابد.

سرپرست وزارت آموزش و پرورش با اشاره به کارکردهای مثبت هوشمندسازی و فناوری اطلاعات گفت: این امر هزینه‌ها و فعالیت های کیفی را تقویت و بسترهای آموزش را به طور ساده و دقیق فراهم می‌کند و قادر خواهیم بود از بخش خصوصی و همچنین خیرین استفاده کنیم.

حسینی ادامه داد: برای ارتباط رسانی به مدارس و استقرار عدالت اجتماعی نیز از این شبکه می‌توانیم استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه از امروز تلاش جدی خود را برای عمل به مفاد تفاهم نامه آغاز می‌کنیم که شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر و حاشیه شهرها و روستاها را مدنظر قرار داده است گفت: در آموزش و پرورش باید برای جامعه مخاطب تبیین کنیم که بین خصوصی سازی و استفاده از ظرفیت بخش خصوصی تفاوت وجود دارد که این اختلاف درباره مدارس غیردولتی هم وجود دارد. ما برای هوشمندسازی قطعا باید از همه ظرفیت ها ازجمله بخش خصوصی، حاکمیت و دولت استفاده کنیم.

ادامه دارد

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سرپرست وزارت آموزش و پرورش سید جواد حسینی هوشمندسازی مدارس خدمات اینترنتی آذری جهرمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۶۷۰۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گفتمان سازی برای محوری شدن مدارس در جامعه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان همدان گفت: رویداد گفتمان سازی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش با حضور مدیران و دبیران آموزش و پرورش فعال در عرصه‌های فرهنگی و اجتماعی استان برگزار شد.


مهدی عابدینی افزود: در این رویداد ارائه تجربیات موفق در زمینه‌های مختلف تحولی در مردمی سازی اموزش، تحولات و مشارکت مردمی بر پایه مدرسه، تولید محتویات درسی و آموزشی و پیشرفت مهارتی دانش اموزان ارائه می‌شود.

همچنین در این رویداد دو دوره آموزشی با نام رسالت اجتماعی معلم، ماموریت مدرسه هم برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • مدارس ما و مدارس آن‌ها
  • آغاز اجر‌ای طرح اتصال مدارس خوی به شبکه فیبر نوری 
  • گفتمان سازی برای محوری شدن مدارس در جامعه
  • شاداب سازی ۲۰ درصد مدارس چهارمحال و بختیاری
  • برپایی جشنواره کارآفرینان کوچک با شعار «مدرسه کارآفرین»
  • زارع‌پور: ماهواره‌های متعددی در دست ساخت داریم
  • ماهواره‌های متعددی در مرحله ساخت داریم
  • راه‌اندازی مدارس سمپاد عشایری در ۳ استان کشور
  • مجوز راه‌اندازی مدارس سمپاد عشایری در سه استان کشور صادر شد
  • راه‌اندازی مدارس سمپاد عشایری در سه استان کشور