Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم؛علی اصغر دادخواه مدیرکل تامین اجتماعی قم در دیدار مدیران تامین اجتماعی با استاندار قم از پرداخت ماهانه ۵۰ میلیارد تومان به مستمری بگیران استان خبر داد و گفت: ۳۸ هزار و ۵۲۱ پرونده مستمری بگیری در شعب ۴ گانه تامین اجتماعی قم فعال است که با احتساب بیمه شدگان اصلی و تبعی، بیش از ۸۷ هزار و ۵۲۲ نفر را شامل می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل تامین اجتماعی استان قم در خصوص ضریب پشتیبانی تصریح کرد: ضریب پشتیبانی به تعداد بیمه پردازان اصلی در برابر مستمری بگیران اصلی گفته می‌شود و هر چه فاصله این دو مقوله از هم بیشتر باشد صندوق بیمه‌ای در وضعیت بهتری قرار دارد.

دادخواه تعداد کارگاه‌های مشمول قانون تامین اجتماعی در استان قم را ۱۴ هزار و ۲۸۰ کارگاه اعلام و تصریح کرد: اداره کل تامین اجتماعی قم تنها دستگاه اجرایی استان است که ۱۰۰ درصد مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استانداری را در راستای کمک به صنایع و حفظ اشتغال پایدار اجرایی کرده است.

مدیرکل تامین اجتماعی قم از ارائه ۴۵ خدمت غیرحضوری در تامین اجتماعی قم به عنوان یک خدمت ممتاز نام برد و بیان کرد: با راه اندازی سامانه خدمات غیرحضوری تامین اجتماعی با نام طرح ملی دکتر نوربخش در استان قم توانسته‌ایم زمینه‌های تحقق دولت الکترونیک را در استان قم فراهم کنیم.

وی ادامه داد: تمام مخاطبان سازمان تامین اجتماعی در قم می‌توانند با ثبت نام در سامانه eservices.tamin.ir با دریافت کد کاربری و رمز عبور به‌راحتی و بدون حضور در شعبه، خدمت مورد نظر خود را از طریق اینترنت درخواست و نحوه دریافت خدمت را پیگیری و ثبت کنند.

انتهای پیام/ح

ارائه ۴۵ خدمت غیرحضوری در تامین اجتماعی قم

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بیمه تامین اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۶۷۱۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰ هزار راننده تاکسی بیمه تامین اجتماعی ندارند

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، شادی مالکی در مورد گلایه برخی شهروندان نسبت به افزایش بیش از ۴۵ درصدی نرخ کرایه در برخی خطوط تاکسیرانی گفت: براساس مصوبه شورای شهر تهران این اجازه داده شده است که به صورت میانگین تا ۴۵ درصد نسبت به افزایش نرخ کرایه در سال جدید اقدام شود.

وی با بیان اینکه در برخی از خطوط به دلیل متناسب سازی نرخ کرایه و ماندگاری راننده در خط افزایش یافت گفت: از ۶ خط تاکسی که در قالب ۵۹ پایانه تاکسی فعالیت می کنند، صرفا در کمتر از ۵ درصد، نرخ کرایه از ۴۵ درصد بیشتر بوده و حتی در بسیاری از خطوط کمتر از ۴۵ درصد رشد نرخ کرایه را داشتیم که دقت داشته باشید که خطوط تاکسی نیاز به تغییرمهندسی و حتی تغییر مد دارند.

مالکی ادامه داد: طراحی سامانه جامع برخط در سازمان تاکسیرانی در حال طراحی است و کلیه رانندگان تاکسی می توانندنسبت به ارائه خدمات اقدام کنندو نظارت هوشمندی نیز بر آنها می شود که به زودی این مهم در سطح شهر محقق می شود.

وی در مورد وضعیت بیمه رانندگان تاکسی با بیان اینکه تاکسی ها سهم ۱۸ درصدی در چرخه حمل ونقل عمومی تهران دارند بگونه ای که روزانه حدود۳ و نیم میلیون مسافر جابجا می کنند گفت: سال گذشته ۲۲ هزار راننده تاکسی تحت پوشش بیمه تکمیلی قرار گرفتند و حتی در سازمان تمام رانندگان بالای ۷۰ سال سن نیز به ثبت نام شدند چراکه تصورمان بر این بود که ممکن است این افراد به روند ثبت نام و نحوه ثبت نام مطلع نشوند و خودمان راسا آنها را بیمه تکمیلی کردیم.

مالکی ادامه داد: ۱۰ هزار راننده تاکسی در شهر تهران فعال هستند که این رانندگان تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی نیستند و ما به صورت جدی در مورد بیمه تامین اجتماعی این رانندگان پیگیر هستیم و امیدواریم از ظرفیت های دولت بهره ببریم تا این مهم محقق شود.

دیگر خبرها

  • جزئیات خدمات درمانی «رایگان» تامین‌اجتماعی به بیمه‌شدگان
  • ۱۰ هزار راننده تاکسی بیمه تامین اجتماعی ندارند
  • موسسات درمانی و تشخیصی در صورت قطع سامانه‌های بیمه نیز موظف به ارائه خدمات هستند
  • معاینه تخصصی بیمه‌شدگان تامین اجتماعی استان سمنان ۱۸ درصد افزایش یافت
  • ارائه رایگان ۳۶ میلیون خدمت آزمایشگاهی به بیمه‌شدگان در مراکز درمانی تأمین‌اجتماعی
  • ارائه ۹هزار خدمت درمان سرپائی به بیمه شدگان تامین اجتماعی سمنان
  • بیش از ۲ میلیون خدمت سرپایی درمان تامین اجتماعی زنجان ثبت شد
  • ثبت بیش از ۲ میلیون خدمت سرپایی درمان تأمین اجتماعی در زنجان
  • خدمات رایگان برای افراد بالای ۶۵ سال در یزد
  • خدمات بستری رایگان افراد بالای ۶۵ سال