Web Analytics Made Easy - Statcounter

سه واحد اقامتی روستای گردشگری اخلمد در شهرستان چناران که به صورت غیر قانونی و بدون نظارت دستگاه های نظارتی مسافر و گردشگر پذیرش می کردند، پلمب شد.

به گزارش قدس آنلاین، مدیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چناران گفت: این واحدهای غیر مجاز دارای ۱۲ اتاق است که با همکاری نیروی انتظامی شهرستان پلمب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد طاهریان مقدم افزود: طبق قانون تمامی مراکز اقامتی که مبادرت به اسکان و پذیرایی از گردشگر و مسافر می کنند باید از  میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری  مجوز دریافت کنند.

 وی تصریح کرد: روستای گردشگری اخلمد سالانه پذیرای مسافران و گردشگران زیادی است و وجود اقامتگاه های غیر مجاز بدون هیچ مجوزی و عدم نظارت بر آنها، مشکلاتی را برای گردشگران و مسافران ایجاد کرده بود که با کمک دستگاه قضا و نیروی انتظامی شهرستان ساماندهی آنها آغاز شده است.

 طاهریان مقدم، پذیرش مسافر در منازل شخصی را یکی دیگر از مشکلات واحدهای غیر مجاز در اخلمد دانست و اعلام کرد: با توجه به برنامه ریزی های انجام شده با نیروی انتظامی و دستگاه قضا به زودی این اماکن هم ساماندهی می شوند.

 شهرستان چناران دارای بیش از ۲۰ روستای هدف گردشگری، دو منطقه نمونه گردشگری و ۱۲۰ اثر شناسایی شده است که که ۲۱ اثر آن در فهرست آثار ملی به ثبت رسیده است.

از مهم ترین جاذبه گردشگری شهرستان چناران، روستای گردشگری اخلمد، چشمه سبز گلمکان بقمچ، فریزی و... است که  جاذبه های تاریخی و طبیعت گردشگری اخلمد  سالانه پذیرای بیش از دو میلیون گردشگر داخلی و خارجی است.

منبع: صداو سیما

انتهای خبر/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: اخلمد چناران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۶۷۱۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب ۵ مطب غیرمجاز دندانپزشکی و زیبایی زیرزمینی در تبریز

 احمدیان اظهار کرد: طی هفته گذشته در ادامه روند بازدید‌های نظارتی کارشناسان نظارت معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی تبریز در جهت برخورد با مراکز غیرمجاز و مداخله در امور درمان پنج مرکز غیرمجاز در سطح استان پلمب شد.

وی ادامه داد: در طی یک هفته گذشته با پیگیری و تلاش کارشناسان نظارت بر درمان دانشگاه، همکاری دادستانی عمومی و انقلاب استان، پلیس اماکن استان و پس از حصول اطمینان از صحت موضوع از طریق پایش عملکردی و حضور در مکان مذکور و بررسی‌های لازم و محرز شدن غیر قانونی و غیر مجاز بودن فعالیت چهار مطب دندانپزشکی قلابی و غیر مجاز به دلیل دخالت در امر دندانپزشکی و درمانی در سطح شهر تبریز و یک مرکز زیبایی نیز که به‌ صورت زیر زمینی تزریق ژل و بوتاکس انجام می‌داد پس از طی مراحل قانونی پملب شدند و پس از پلمب فعالیت غیرمجاز این مراکز مدارک موجود به مقامات قضایی همچنین دفتر حقوقی دانشگاه ارائه شد.

 احمدیان با بیان اینکه یکی از وظایف حوزه معاونت درمان حفظ سلامت آحاد جامعه است افزود: معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی تبریز مصمم به برخورد جدی با متخلفان در حوزه ارائه خدمات درمانی است و با متخلفان بدون اغماض برخورد خواهد شد.
 
وی از مردم خواست ضمن خودداری از مراجعه به واحد‌ها و موسسات غیرمجاز درمانی هرگونه تخلف یا دخالت غیرمجاز افراد فاقد صلاحیت در امر درمان را از طریق سامانه ۱۹۰ اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • منتظر ثبت چند اثر جهانی دیگر در قزوین
  • راهنمایان گردشگری فقط از طریق  دفاتر اقدام مجاز به برگزاری تور هستند
  • پلمب مطب غیر مجاز مداخله گر در زمینه پوست، مو و زیبایی در قم
  • پلمب مرکز غیر مجاز زیبایی در قم
  • پلمب ۵ مطب غیرمجاز دندانپزشکی و زیبایی زیرزمینی در تبریز
  • حفظ اصالت و هویت روستاهای هدف گردشگری در قوچان
  • ۴۰۰ روستایی در چناران تسهیلات ساخت مسکن دریافت کردند
  • دریافت تسهیلات ساخت مسکن ۴۰۰ روستا در چناران
  • سند چشم‌انداز بلندمدت در حوزه گردشگری قم طراحی شود
  • پلمب یک واحد قصابی در شهرستان آوج