Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-25@13:35:26 GMT

۶ واحد صنفی متخلف پوشاک در اراک پلمپ شد

تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۶۷۱۳۷

۶ واحد صنفی متخلف پوشاک در اراک پلمپ شد

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی از اجرای طرح بازدید از فروشندگان پوشاک و البسه نامتعارف و پلمپ ۶ واحد صنفی متخلف در اراک خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛سرهنگ محمود خلجی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی در گفتگو با دیار آفتاب؛ گفت: مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی شهرستان اراک در اجرای طرح برخورد با فروشندگان پوشاک و البسه نامتعارف و متخلف از تعدادی از واحد صنفی بازدید کرده و در این زمینه واحد صنفی متخلف نیز پلمپ شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خلجی اظهار کرد:  در طرح نظارت بر واحدهای صنفی عرضه‌کننده پوشاک در شهر اراک ۶ واحد صنفی و متخلف شناسایی و پلمپ شد.

وی ادامه داد: در اجرای این طرح برای ۶ واحد دیگر اخطاریه پلمپ صادر و به ۱۷ واحد دیگر تذکر داده شد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی با تأکید بر استمرار و تداوم طرح‌های کنترلی و نظارتی صنوف از مردم درخواست کرد تا در صورت مشاهده هرگونه تخلف در واحدهای صنفی موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

وی خاطرنشان کرد: پلیس در کنار حمایت مردم و سایر دستگاه‌های نظارتی همواره بازدید از صنوف را در دستور کار خود قرار دارد و کسبه و صنوف زحمت‌کش نیز با رعایت کلیه قوانین و مقررات پلیس را در برقراری نظم و امینت پایدار یاری خواهند کرد.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۶۷۱۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۶ هزار عدد قرص از یک تعمیرگاه خودرو در مشهد

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، جانشین فرمانده انتظامی مشهد گفت: با کسب خبری مبنی بر توزیع قرص های غیرمجاز در یک واحد صنفی غیرمجاز مشهد، موضوع در دستور قرار گرفت.     سرهنگ محمد چراغ افزود: مالک این واحد صنفی در پوشش تعمیرگاه خودرو اقدام به فروش دارو و قرص های غیرمجاز می کرد که ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر پس از هماهنگی با مقام قضایی وارد عمل شدند و در بازرسی از این واحد صنفی ۶ هزار عدد انواع قرص و ۲۱ هزار و ۵۰۰ سی سی شربت غیرمجاز را کشف کردند.   وی اضافه کرد: واحد صنفی مذکور به جرم توزیع داروهای غیرمجاز برابر دستور مقام قضایی تا اطلاع ثانوی مهر و موم شد و فرد متخلف روانه دادسرا شد.

دیگر خبرها

  • کلوپ بازی‌های تصویری متخلف در مشهد پلمب شد
  • پلمب هر ١١ روز یک واحد صنفی مشاور املاک و خودرو متخلف در کرمان
  • جریمه ۳ میلیارد تومانی صنوف متخلف لرستان
  • ۶ هزار عدد قرص از یک تعمیرگاه خودرو در مشهد کشف شد
  • کشف ۶ هزار عدد قرص غیرمجاز از یک واحد صنفی
  • جریمه ۴۴ هزار میلیارد ریالی اصناف متخلف همدان
  • کشف ۶ هزار عدد قرص از یک تعمیرگاه خودرو در مشهد
  • کشف ۶ هزار عدد قرص غیرمجاز از یک واحد صنفی در مشهد
  • اطفاء حریق یک واحد صنفی در تربت حیدریه
  • ۲۲ عطاری متخلف در قم طی سال گذشته پلمپ شدند